Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 1 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa81
mod_vvisit_counterTegnap745
mod_vvisit_counterEzen a héten2660
mod_vvisit_counterEbben a hónapban8243

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Olvad a hó, múlik a tél, SPURI hova lettél? PDF Nyomtatás E-mail
Nagyon sok autós eredménnyel használja a SPURI mindkét változatát. Ők azért kezdték alkalmazni, hogy a reggeli indításnál ne legyen gondjuk. Továbbá a nyomatékos, halk üzemmód is tetszik nekik. Legtöbben azt is megmérték mennyivel kevesebbet fogyasztott a jármű. Megelégedettségük jól esik cégünk minden dolgozójának! Mégis, ha jön a felmelegedés, az új használóink fele marad csak törzsvevőnk. Miért is van ez?
Több oka lehet, és ezt próbáljuk kollégáinkkal megfejteni. Elképzelhető, hogy egyénenként változnak a vevőink döntései. Néhány magyarázatot azért hallottunk kereskedő partnereinktől. Ezt közzé tesszük, csak azért, hogy el lehessen gondolkodni rajta.
1.       Meggyógyult a szekér, most már minek a SPURI!!!
Válasz: Hogy legközelebb se legyen beteg!
2.       Igen sokat segített a SPURI, de már tiszta lett a tankom és valószínű a motorja is. Majd később újra öntök bele.
Válasz: Az üzemanyag – rendszer újra elkezd koszolódni, kormosodik a motor és az nem hosszan tartó üzemmód záloga.
3.       Nyáron már nem kell kopáscsökkentő, kenőanyag dízelhez, hisz a kútnál nem tesznek bele 10% benzint, amikor emelkedik a hőmérséklet így nem száraz a gázolaj. (Tudom, mondta a szomszéd, attól téli a gázolaj, mert benzinnel kavarják.)
Válasz: Nem benzinnel adalékolják a gázolajat, hanem mással. A kopáscsökkentő és értékes adalékok emelik a gázolaj több funkcióját, az üzemmód szempontjából ez létkérdés.
4.       Most már nem kell SPURI, mert elmúltak a hidegek, különben is a hideg, páradús levegőtől volt ilyen szenzációsan alacsony a fogyasztásom.
Válasz: A hideg, páradús levegő nyáron is változó paramétereket mutat. Két – három százalék teljesítmény növekedés messze elmarad a SPURI 10% feletti megtakarításától, he nem használja, akkor pocsékolja az üzemanyagot.
5.       Csinál néha a teherautóm ilyet, hogy baromi kevés fogyasztása van, mit tudom én, mitől van. Biztos valami kütyü beakadt, később pedig mikor nem tettem bele SPURI-t, akkor pedig vissza kiakadt, de biztos nem a SPURI-tól van!
Válasz: Valószínű, a fohászkodástól…
6.       Azt mondják a szerelőim, nyáron már nem kell javítani a benzint semmivel!  Vagy csak akkor, ha baj van az injektorral, vagy a lamdaszondával, vagy a katalizátorral.
Válasz: Ha a SPURI-t csak akkor használják, ha már nagy baj van, akkor kevés az esély, hogy a kár visszafordítható. Ha már a SPURI megtakarít, hasznot hoz, és még ezeket a drága alkatrészeket sem kell cserélni, akkor egyértelmű az előny.
7.       Ha megszokja a jó SPURI-s „benyát”, amikor többször használom, az se jó! Mikor elveszem tőle akkor az istennek se akar menni. Később aztán a benzinállat megszokja ezt is, és visszatér a régi kerékvágásba.
Válasz: Akkor autózz több üzemanyaggal, és valószínű, az utazási élmény is elmarad.
8.       Tele van a hócipőm, már kétszer kellett szűrőt cserélnem, szétvágta a szerelő és rozsdás szutyokkal volt tele, de fullig! Két tankolás után lemondtam a kínlódásról, nem kell SPURI se télen, se nyáron.
Válasz: A szutyok nem az üzemanyag – rendszerbe való, akkor talán próbálkozzunk a friss betonnal.
9.       Nagyon megy az autó a SPURI-tól, de félek, hogy szétpörgi magát. Képzelje, addig megy most, ameddig nyomom neki. Már néha meg se bírok állni a fékúton, ezért nem kell a SPURI.
Válasz: A nyomaték lehetősége még nem kizáró ok, hogy a féket is fejleszd. Jobb típusú tárcsát és betétet kell használni. Szétpörgetni bármit lehet.
10.    Tudod, azért nem kell a SPURI, mert mikor öntöttem a gázolajhoz rögtön defektet kaptam. Nekem nem hiányzik a költekezés!
Válasz: ??? Meg azért is hibás a SPURI, mert a szomszéd megyében többet süt a nap.
11.    Melegebb időben, ha már végre magától beindul az öreg szekér, akkor csak az a kérdés mennyire taposom neki a gázpedált. Jobban kell nyomni és kész!
Válasz: Egyszer pedig be sem fog indulni. Kérdés az, hány hónap, vagy év múlva teszi ezt?
12.    Nem kell a SPURI. Igaz, jobban indul, gyorsul, meg se érzi a 14mázsát, talán olajcserénél is azt mondta a szerelő, hogy most nincs megégve az olaj, de basszus, nem fogyasztott kevesebbet! Pedig a gyártó azt írja a flakonon.
Válasz: A megtakarítás hasonló körülményekre vonatkozik.
13.    Minek használjak SPURI-t?  2000 km használata után a kutas 88 litert tankolt a 80 literes tankomba. Más kútra mentem és ott is belefért a 88 liter. Akkor kitágította a műanyag tankomat a SPURI. Mióta nem használom, összement, ismét normál állapotú, 8o literes egy fullos tankolás. Na pubi, erre varrjál gombot!!
Válasz: A kutaknál is lehet különbség, de hallottál -e arról, hogy a habzó gázolajtól hamarabb kicsattan a pisztoly? A SPURI –ban lévő habzásgátló miatt tudtál többet tankolni.
14.    Igaz, hogy megtakarít, többet hoz kétszer, mint amibe kerül, de nehogy má’ rajtam gazdagodjanak meg a gyártók! Így, ha nagyon bajban vagyok, csak akkor löttyintek bele!
Válasz: Így az olajtársaságok gazdagodnak meg rajtad!

Minden pontban megvan az érdekesség, valamint a magyarázat, csak az orra előtti dolgokat nem látják tisztán az emberek. Nem szabad rájuk haragudni. Annyi csak, hogy nincs affinitásuk a technikai dolgokhoz. Ha valamely termékről kiderül, hogy jó, akkor mindig van olyan mellékes körülmény, amire ráfogják, hogy nem is jó. Nagyon sokan becsapták őket és már a saját szemüknek, fülüknek, tapasztalataiknak sem hisznek. Konkrét tény, hogy kb. 40 évig olyan üzemanyag adalékot akartak az embereknek eladni, ami semmit nem ért. Most miért hinnének a 112.-nek megjelent terméknek, amit SPURI-nak hívnak??????? Hozzájárul még az a tény, hogy bizony az adott szó, és az üzleti becsület semmit nem számít!! Akkor képzeljük el milyen nehéz meggyőzni a kamionos vállalkozásokat, mezőgazdaságot, építőipart. Hisz mindegy itt, mindenki lop és korrupt. No és tegyük fel a kérdést: mi újság a volán társaságokkal? Talán kiszámolhatnánk, hogy mennyit takarítana meg a BKV. Itt csak a javítási költségeket számítva is valóban több talicska pénzt. A kisebb fogyasztásról, a busztüzekről ne is essen szó. De a legfontosabb Budapest levegője, amit tonnaszám lehetne csökkenteni napi tételekbe. De úgy vannak vele a politikusok, dögöljön meg a lakosság a szmogtól. Ők tudják!  Egy biztos, amely politikus először bevezeti fizikai tényekkel igazolva a SPURI-t szentté avatná a média és a lakosság. De nyilván van egy csomó emberke, aki többletfogyasztásra és a javításra szánt összegeket szeretné megtízszerezni. Talán egyszer ez a pénztalicskázás elmúlik. De lehet nem!!!!
Tisztelt olvasó!! Mit gondol erről??
 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting