Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa178
mod_vvisit_counterTegnap517
mod_vvisit_counterEzen a héten695
mod_vvisit_counterEbben a hónapban6278

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
A részecskeszűrők (FAP vagy DPF) imádják a SPURIT! PDF Nyomtatás E-mail

ImageSokszor kérdezik a felhasználóink, hogy a részecskeszűrő és a SPURI egymáshoz való viszonya milyen? Károsítja-e, semleges vagy pozitívan hat.
A működési mechanizmussal kell kezdeni: Mire is hívatott a részecskeszűrő? Arra, hogy a koromrészecskéket illetve azok nagyobb változatát a kipufogó rendszerben elhelyezett igen sűrű szűrőrendszerbe gyűjtse. Közben a szűrőtől a motorig a torlónyomás növekszik egy bizonyos mértékig. Amikor elér egy telítettségi szintet, akkor a vezérlés egy jeladón keresztül utasítást ad az ürítésre.  Ez akkor jön létre, ha a középfordulat feletti tartományban tartósan autózunk, és üzemi hő feletti hőmérsékletet produkálva nagy impulzust ad, többlet üzemanyagot, amivel robbanásszerűen elégeti illetve több darabra szedi az elégetetlen koromszemcséket. Ekkor azt látjuk a közúton, hogy az előttünk haladó dízel jármű egy hatalmas füstpamacsot produkál. Az autógyárak által kitalált ezen módszer több egészségügyi szakembernél vitatott módszer. Nem tudhatjuk, hogy a nagyon apró koromdarabok, amelyek a levegőben szállnak és magába tudják katalizálni a rákkeltő anyagokat, azok bejutva a szervezetbe mit okoznak. Egyes vélemények szerint a nagyobb koromszemcse nem lebeg a levegőben, hanem hamarabb eléri a talajt a humusszal, földdel keveredve. Ezt az elképzelést hagyjuk a biológusoknak.

Nézzük a motorikus viszonyokat. Ha a tervezetthez képest visszafogjuk a torlónyomással a motort, akkor nyilván kevesebb nyomatékot tudunk kihozni a motorból. Ez többletfogyasztást okoz. Az átlagosnál felüli melegedést is magával hozza, ami szintén a nagyobb kopásokat idézi elő. Súlyosbító körülmény akkor jelentkezik, amikor sokat használjuk városban az autót.  Újabb negatívum, hogyha elégtelen minőségű gázolajat tankolunk. A SPURI adalékolásával a prémium minőség fölötti nagyon jó gázolajat kapunk. Ennek eredményeként tiszta a rendszerünk, tökéletesebb az égési folyamat, és a folyamatos lerakódás a részecskeszűrőben nem jelentkezik. Azzal a ténnyel állunk szemben, hogy felesleges a részecskeszűrő, bár a kipufogó rendszerben megtalálható.
Előzőekből következik, hogy a folyamatosan SPURI-val üzemeltetett autóban szinte sosem károsodik a részecskeszűrő. Felhasználóink maximálisan problémamentesen autóznak, mióta ez a technikai megoldás létezik.
Ha egy jármű motorja a járulékos alkatrészeivel együtt tisztán van tartva, akkor az élettartama is kitolódik. Természetesen kopottabb motoroknál a motorolajból származó még intenzívebb korom nagyon megviseli a részecskeszűrőt. Ennek kiküszöbölésében is segít a SPURI üzemanyag adalék. Sokat futott részecskeszűrős dízel autónál kb. felére tudja redukálni a füst emissziót. Természetesen bizonyos elhasználódás után, amikor nagyon füstöl egy dízelautó már csak egy megoldás lehetséges: a kompjúterből kikódolni a részecskeszűrő jeladóját. Ekkor figyelmen kívül lesz hagyva ez az alkatrész, melyre nincs is szükség, így akár egy kipufogó csődarabbal is lehet helyettesíteni.
Ha van kérdésük ezen leírtak után, szívesen várom kérdéseiket a „vendégkönyvünkben”.

Farkas Kálmán
fejlesztőmérnök

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting