Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa178
mod_vvisit_counterTegnap517
mod_vvisit_counterEzen a héten695
mod_vvisit_counterEbben a hónapban6278

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
SPURI a gázüzem adaléka PDF Nyomtatás E-mail

Javaslatunk, hogy a SPURI JG-2 sportadalékot használják fele mennyiségben számítva a benzines felhasználáshoz képest.
A JG-2-es termékünk jobban illeszkedik a gázhoz.


Előnyök:
- jobban indul
- halkabb üzemmód
- kopáscsökkentőt tartalmaz, a kompresszió gyűrű hosszabb élettartamú lesz
- a reduktor öregedési hajlamát csökkenti
- nyomatékosabb motor
- a teljesítmény nő
- kevesebb fogyasztás az előzőekből eredően
- tartósság, üzembiztosság hosszabb távon


50 liter gázhoz 0,5 dl, tehát egy 25 literes tartályhoz 0,25 dl JG-2-est öntsünk, vagy juttassunk be.
Semmiképp ne többet, mert nem tud hasznosulni! A párolgási együttható miatt csak 1 ezrelékes változat az ajánlott. Ha többet használ az 1 ezreléknél, akkor sem károsodik, de 10-20 tankolás után a még el nem párolgott, be nem oldódott kenőanyag megreked a reduktorban. Szét kell szedni ilyenkor és kiönteni, kitakarítani az alkatrészeket.
Télen hideg időben fokozottan kell figyelni a mennyiségre. Ha például 33 liter folyékony LPG-hez adalékolunk, akkor inkább negyed decit, azaz 25 ml-t használjunk.

További tanács, hogy tapasztalataink szerint a városi forgalom tartós használata után, havonta egyszer magas fordulaton, nagy terheléssel országúton hajtsuk meg egy kicsit a járművet.
Ez több szempontból is hasznos lehet. Aki vegyesen benzinnel és gázzal közlekedik, hanyagolja a benzines üzemmódot. Ha a reduktor napokig nincs használatban jobban károsodik, öregszik.


A tartályba való bejuttatása a SPURI-nak komplikáltabb, mint a benzinbe beleönteni. Van egy megoldás, miszerint ezen bejuttató közdarab feltalálójának, kikísérletezőjének a nevét és a telefonszámát megadom, aki tud Önöknek segíteni. Ő elmondja, hogy akár házilag hogyan lehet elkészíteni ezt a nagyon egyszerű segédeszközt. A gázos üzemmóddal kapcsolatos mélyebb konzultációt is lehet folytatni a kollegánkkal: Makra Győző, tel: 06-30-9030486.


Régebben egy közdarabot gyártottunk, ami egy rugalmas gumicső volt és fel lehetett tölteni SPURI-val. A csatlakozást az LPG-vel ilyen módon megoldva, a tankoláskor a gáz behajtotta a tartályba a SPURI-t és már el is keveredett vele. Sajnos nem volt rá igény, így az engedélyezési eljárást megszüntettük.

Régebben PB palackból is tankolták az autókat. Sajnos rengeteg koszos palack van és fejre kellett állítani ahhoz, hogy átfolyjon a folyékony gáz, így a folyadékkal a szennyeződés is átfolyt. E művelet nélkül pedig csak a nyomás egyenlítődött ki, a folyadék nem ment át az autóba. Ezt palack melegítéssel is segítették, vagy szivattyús kézi átfejtőt is építettek a leleményes autósok. De ez még az LPG kutak előtt volt, amikor ritka volt a gázkút és a PB gáz nagyon olcsó volt az LPG-hez képest.


Külön is létezik már a termékpalettánkba gázüzemhez SPURI. Igény alig van rá, ezért nem gazdaságos engedélyeztetni és a hatósági papírokat fenntartani. Talán eljön az idő, hogy gáz üzemű járművekből több lesz az utakon.
Ha az országnak érdeke lesz valóban, hogy a környezetszennyezést megállítsa, akkor majd a tisztább üzemű gázos autókat kevesebb adóval terhelik.


E rövid cikk saját tapasztalatokon és kísérleteken alapszik, bármilyen egyéb felmerülő kérdésre természetesen válaszolok a vendégkönyvben, vagy bármelyik elérhetőségi címünkön.

Kisújszállás, 2012. január 23.

Farkas Kálmán

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting