Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa178
mod_vvisit_counterTegnap517
mod_vvisit_counterEzen a héten695
mod_vvisit_counterEbben a hónapban6278

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Környezetkímélés SPURI-val! PDF Nyomtatás E-mail
ImageAz utolsó 10 év alatt sokat változott az embereknek a környezethez való hozzáállása.
Többen érdeklődnek a SPURI üzemanyag-adalék ezen funkciója és teljesítménye felöl.

Most néhány gondolatban leírom miért is van ez így.

A kipufogógáz környezetre, emberre káros összetevőinek csökkenése a fő jellemzője a SPURI-val adalékolt üzemanyagnak. Ez a végeredmény a következők szerint valósul meg.:

1.    Az elégtelen szénhidrogén származékok (CH) legalább 20%-kal kevesebbet mutatnak a szokásoshoz képest. A SPURI aktívan részt vesz az oxidációs folyamatban, hogy mind a szén, mind a hidrogén, oxigénnel egyesülni tudjon.

2.    A szén-monoxid tartalom szinte nullára csökken, ami különösen jelentős egy hideg motor beindításánál. Üzem meleg állapotban már kevesebb térfogatszázalékban jelentkezik a szén-monoxid, de itt sem érheti el a 0,2 „térfogat százalékot”. A régi elhanyagolt járműveknél ez a tényező igen magas lehet, pláne akkor, ha a beállítási értékekre sem figyelünk oda.

3.    Az oxigén tartalom szabad formában O2 jelöléssel káros. A tökéletes égés folyamán az oxigénnek maradéktalanul egyesülni kell vagy a hidrogénnel vizet képezve, vagy a szénnel úgy, hogy széndioxid keletkezzen, ne pedig szén monoxid. Katalitikus voltánál fogva a SPURI a szekvenciális oxidáció folyamán gondoskodik arról, hogy minden oxigén atom megtalálja a hidrogén és a szénatomok valamelyikét. Közben meggátolja azt, hogy a nitrogénnel egyesülve káros nitrogén-oxidokat képezzen.
4.    Nitrogén-oxidok (NOx) minimálisra való leszorítása a cél, melyben a SPURI igen nagy segítséget nyújt. A kipufogógáz visszavezetésével, „EGR„ szelepvezérléssel oldják meg a motor gyártók. Ennek a tiszta, működőképes megléte a legfontosabb. Folyamatos adalékolásnál a visszavezető szelep, mely a kipufogógázokat újra bevezeti az égéstérbe és szabad nitrogént állít elő, a nitrogén oxidokból, közben tiszta korommentesek maradnak a felületek. Ezzel a motor életkora is megnő.

5.     Szén-dioxid kibocsátás mennyisége is fontos a járműveknél. A gyártók 100 km-re vetítve adják meg a motorra jellemző szén-dioxid mutatót. Ez egy hatékonysági szám. Minél kevesebb, annál jobb. Következésképpen az üvegházi hatásra és a globális földfelmelegedésre is jelentős hatása van  SPURI-nak.

6.    Koromképződés, káros részecskék. Ennek szűkített környezetünkre van jelentősége. A dízel motoroknál a legjellemzőbb a füst. A motor tönkre menetellel arányos az egyre feketébb és kékebb füstölés. Ebben segít a SPURI, oly módon, hogy tökéletesebben égjen el az üzemanyag. Továbbá a motorolaj is feljut az égéstérbe. Ennek a hosszú szénláncú alkotóknak a hatékony elégetésében is segít a SPURI. Ha túl sok a motorolaj mennyisége, akkor nem tudja sajnos az egész mennyiséget oxidálni. Már az is eredmény, ha a füstöt jelentősen csökkenti.
Különösen nagy jelentősége van a tuningolt járműveknél, ahol a többlet üzemanyag miatt léphet fel igen sok füst. Itt ki kell számolni az üzemanyag-levegő arányát optimálisra. Ekkor szinte jelentéktelen a füst emisszió, de bizonyos fordulaton gyorsításoknál mégis jelentkezik, mert roppant nehéz beállítani a helyes arányt. Az évekkel ezelőtti motortuning ma már precízebb, pláne ha ezt nyomaték padon végzik kipufogógáz elemzéssel párosítva.
A füst nélküli tuningolhatóság határát mindig a levegő maximális mennyisége határozza meg. A turbó karakterisztikájától függően fordulatszám függő. Ezért javaslom, hogy profihoz forduljunk, ha szoftverírásra kerül sor.
A SPURI üzemanyag-adalék minden fordulaton segít az optimális gyorsaságú égést elősegíteni. Szekvenciális égési folyamatot, ezzel tökéletesebb expanziót képviselne azonos mennyiségű üzemanyagnál.
Az előbbiekből ered, hogy kevesebb gázpedál állásnál ugyanazt a nyomatékot tudjuk kihozni autónkból, ami kevesebb üzemanyagot jelent. Ha kevesebb üzemanyaggal takarékosabb a közlekedés, akkor nyilván kevesebb széndioxid is keletkezik. Itt is környezetkímélés jelentkezik egységnyi 100 km-re vetítve.
Nem mindegy, hogy lakóhelyünk közelében, vagy éppen az autó melletti szűk környezetünkbe milyen kipufogó füstöt ereget az autónk. Ezt mi szívjuk be, ezen túl pedig a tartós környezet szennyezéssel gyermekeink és unokáink egészségére is gondolnunk kell.
Ez a megelőző szemlélet egyre jobban tért hódít. Ebben a környezetkímélésben veszi ki részét a SPURI üzemanyag-adalékunk. Büszkék vagyunk arra, hogy folyamatos használatával a SPURI évente gyártott mennyiségére kiszámolva több tíz tonna széndioxidtól mentesíti környezetünket. A káros-rákkeltő, betegségeket okozó egyéb szennyező gázoktól való mentesítésről nem is beszélve.
Ha ön SPURI-t használ, akkor máris jelentős lépést tett a környezetvédelemért.
Köszönöm, hogy ezt a cikket végigolvasta, és remélem kellemes érzést keltett Önben.

Kisújszállás, 2012. augusztus 27.

Tisztelettel:

Farkas Kálmán


4.    Nitrogén-oxidok (NOx) minimálisra való leszorítása a cél, melyben a SPURI igen nagy segítséget nyújt. A kipufogógáz visszavezetésével, „EGR„ szelepvezérléssel oldják meg a motor gyártók. Ennek a tiszta, működőképes megléte a legfontosabb. Folyamatos adalékolásnál a visszavezető szelep, mely a kipufogógázokat újra bevezeti az égéstérbe és szabad nitrogént állít elő, a nitrogén oxidokból, közben tiszta korommentesek maradnak a felületek. Ezzel a motor életkora is megnő.
5.     Szén-dioxid kibocsátás mennyisége is fontos a járműveknél. A gyártók 100 km-re vetítve adják meg a motorra jellemző szén-dioxid mutatót. Ez egy hatékonysági szám. Minél kevesebb, annál jobb. Következésképpen az üvegházi hatásra és a globális földfelmelegedésre is jelentős hatása van  SPURI-nak.
6.    Koromképződés, káros részecskék. Ennek szűkített környezetünkre van jelentősége. A dízel motoroknál a legjellemzőbb a füst. A motor tönkre menetellel arányos az egyre feketébb és kékebb füstölés. Ebben segít a SPURI, oly módon, hogy tökéletesebben égjen el az üzemanyag. Továbbá a motorolaj is feljut az égéstérbe. Ennek a hosszú szénláncú alkotóknak a hatékony elégetésében is segít a SPURI. Ha túl sok a motorolaj mennyisége, akkor nem tudja sajnos az egész mennyiséget oxidálni. Már az is eredmény, ha a füstöt jelentősen csökkenti.
Különösen nagy jelentősége van a tuningolt járműveknél, ahol a többlet üzemanyag miatt léphet fel igen sok füst. Itt ki kell számolni az üzemanyag-levegő arányát optimálisra. Ekkor szinte jelentéktelen a füst emisszió, de bizonyos fordulaton gyorsításoknál mégis jelentkezik, mert roppant nehéz beállítani a helyes arányt. Az évekkel ezelőtti motortuning ma már precízebb, pláne ha ezt nyomaték padon végzik kipufogógáz elemzéssel párosítva.
A füst nélküli tuningolhatóság határát mindig a levegő maximális mennyisége határozza meg. A turbó karakterisztikájától függően fordulatszám függő. Ezért javaslom, hogy profihoz forduljunk, ha szoftverírásra kerül sor.
A SPURI üzemanyag-adalék minden fordulaton segít az optimális gyorsaságú égést elősegíteni. Szekvenciális égési folyamatot, ezzel tökéletesebb expanziót képviselne azonos mennyiségű üzemanyagnál.
Az előbbiekből ered, hogy kevesebb gázpedál állásnál ugyanazt a nyomatékot tudjuk kihozni autónkból, ami kevesebb üzemanyagot jelent. Ha kevesebb üzemanyaggal takarékosabb a közlekedés, akkor nyilván kevesebb széndioxid is keletkezik. Itt is környezetkímélés jelentkezik egységnyi 100 km-re vetítve.
Nem mindegy, hogy lakóhelyünk közelében, vagy éppen az autó melletti szűk környezetünkbe milyen kipufogó füstöt ereget az autónk. Ezt mi szívjuk be, ezen túl pedig a tartós környezet szennyezéssel gyermekeink és unokáink egészségére is gondolnunk kell.
Ez a megelőző szemlélet egyre jobban tért hódít. Ebben a környezetkímélésben veszi ki részét a SPURI üzemanyag-adalékunk. Büszkék vagyunk arra, hogy folyamatos használatával a SPURI évente gyártott mennyiségére kiszámolva több tíz tonna széndioxidtól mentesíti környezetünket. A káros-rákkeltő, betegségeket okozó egyéb szennyező gázoktól való mentesítésről nem is beszélve.
Ha ön SPURI-t használ, akkor máris jelentős lépést tett a környezetvédelemért.
Köszönöm, hogy ezt a cikket végigolvasta, és remélem kellemes érzést keltett Önben.

Kisújszállás, 2012. augusztus 27.

Tisztelettel:

Farkas Kálmán
 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting