Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa178
mod_vvisit_counterTegnap517
mod_vvisit_counterEzen a héten695
mod_vvisit_counterEbben a hónapban6278

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
SPURI-t ezért veszik! PDF Nyomtatás E-mail

 Minőség iránya ma az üzemanyagoknál!

/Fordulat  az üzemanyag adalék piacon?/

ImageFelmérési adataink évente megjelenő változó paraméterei tanulságos konzekvenciákat valószínűsít!

Néhány sorban leírom, hogy ezen a szakterületen mekkora változás állt be a piacon, valamint az emberek gondolkodási módjában.

Egészen döbbenetes a változás. Megvizsgáltuk, felmértük, kutattuk, bebizonyítjuk mi a fontos az embereknek, amikor autóznak. Lássuk a részleteket! 

1. Kiindulási tényező volt régen az a motiváció, hogy fogyasztást csökkentsen. Azonnali eredményként, konkrétan fogható, mérhető végeredmény központú szemlélet számított a kezdetek kezdetén. Rálátásunk valamikor 1986-ban kezdődött.

Mondhatom már akkoriban tízezres felhasználói monitoringgal rendelkeztünk. Fontos volt, hogyan kezdjük el a fejlesztéseket. Melyik irányba induljunk, ami hatékony eredményt hoz! Az üzemanyag tucatnyinál több fő jellemzőiből mit érdemes megváltoztatni, és mely irányba! Számba vettük a lehetőségeket és úgy döntöttünk egyértelműen, hogy akkoriban a fogyasztáscsökkentés számított csupán!

Nyilván más paramétert is vonzott magával a több funkciós találmány, de a markáns jellemző a kevesebb fogyasztás elérése volt! Az expanzió növelése ugyanazon körülmények között olyan konfigurációkat eredményezett, mely nagy részben az égési folyamat tökéletesítésére szorítkozott. Természetesen magával hozta a többi fontos funkció tökéletesítését, de csupán periférikus módon. Ezek a tulajdonságok a kopáscsökkentés, hőterhelési együttható, gázosodási hajlam, edző polírozó hatás, vízdiszpergálás, elektromos immunitás, jegesedés, dermedésgátlás, gyantásodás, habzásgátlás, koromképződés, szekvencionális robbanás stb., stb...

Ezek sorrendek szerint lett fejlesztéseink eredménye 1993-ban megjelentetve! Nyilván sikerre volt ítélve, mert aki a SPURI akkori változatát kipróbálta bőven meghökkentő eredménnyel szembesült. Még ilyet sosem látott!

A nyugati kegyszerek szinte semmilyen eredményt nem hoztak, csupán vizuális érzéki csalásra hivatkoztak! Ma is ki lehet bátran próbálni a különbséget! Mondhatom egyértelmű lesz a végkövetkeztetés!

2. Második generációnál már irányváltásra volt szükség. A teljesítménynövelés, a lóerő hajhászás, számolgatás helyett előtérbe került a nyomatékos motor előnye. „KW” helyett a „Nm” lett a sláger a műszaki adattábláján az autónak. Ez fele részben más fejlesztési irányt szabott. A benzines motoroknál is elvárták az alacsonyabb fordulaton való nagyobb, vagy legalább elfogadhatóbb nyomatékosságot. Ennek oka az egyre tökéletesebb dízel motorok térhódítása. Azt hittük még akkoriban, hogy a TDI ilyen kevés fogyasztással és jó menetdinamikával nem is léphető már át.

Talán nincs is szükség többé a SPURI-ra?És semmilyen adalékra?

Kiderült most van csak létjogosultsága. Miért is? Mert némely márka és típus roppant érzékeny lett a jó minőségű dízel üzemanyagra! Pontosabban és konkrétan fogalmazva a korábbinál sűrűbben lettek hengerfejesek, gátrepedésesek, adagoló kopások léptek fel, valamint a vezérlési beállítások és hibák miatt túlmelegedések. Őrülten lehetett tuningolni, amivel széthajthatóvá vált a motor!

A feladat adott volt!!!!!!!! Oldja meg a SPURI.

Neki fogtunk. Kis idő telt el csupán és gyorsan megjelent az újabb generáció! Mondanom sem kellett osztatlan sikert aratott. Ez a sok pozitív visszajelzés megalapozta a benzines oldalhoz illeszkedő következő sportos generációs benzin adalék kifejlesztését. Egyre több olyan jármű lépett a piacra, mely hengerenként 4 szelepet kapott, tért kezd hódítani a Vtech, Vti, VVTI, Twin Spark, stb. Továbbá a sűrítési arányba bátrabban spanolták a motorokat, hisz az elektronika lehetőséget adott kopogás érzékelők alkalmazására. A vezérlést számos tényezővel tudták módosítani. Magyarul kis gázadás takarékos üzemmódot jelentett, nagy gáz hirtelenbe dinamikus gyorsulást jelent. Szelepvezérlés, gyújtás, fejlett injektor technika és máris nem mindegy milyen hitvány minőségű az üzemanyag! Ekkor a kompresszió tűrő képesség, hősokk komponensek, valamint a szekvenciális égési folyamat elősegítése volt a legfontosabb.

Ekkor eljutottunk a JG-2 változatig. Mondhatom korszakalkotó volt. Hatékonyságát a mai napig csodálják! Igazi vérbeli versenyzőnek született! Még ekkor is a dinamizmus és a nyomaték számított! Mellékhatásként ekkor tartalmazott először a SPURI kék változata minimális mennyiségű hűtőgél változatot.

3. Harmadik generációt muszáj volt kifejleszteni! A termékeink keresletét a biztonság miatt is elkezdték vásárolni! Sok ideig használták már százezren, ahhoz hogy sok-sok egyértelmű kitűnő tapasztalat terjedjen el a piacon!

Öreg urak féltett járműveiben sokan módszeresen használták!

A biztonság miatt!

A tartósság miatt!

A prémium minőség kézzel fogható előnye miatt!

Egyértelművé vált! Azt kell gyártani, amire szükség van! Arra felé kell haladni a fejlesztésbe, amit a piac igényel! Mikor ez az igényes felhasználói réteg belépett a vásárlóink közé, 30% többletet jelentett. Nyilvánvaló lett ez az irány lesz a megfelelő. Tettünk is mérnökeinkkel olyan nagyfokú előre lépést, hogy teljesen más gyártási eljárással egészítettük ki a meglévő anyagot. Komplexé tettük a SPURI mindkét energia szintű termékét! Lényege az, miszerint a motorok kapják meg ami jár nekik. A jó minőségű üzemanyag olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, hogy kímélje annak minden alkatrészét. Ez egy bonyolult, nagyon összetett folyamat. A tankot máshogy kell megóvni, mint az üzemanyag szivattyút, máshogy az injektorokat, máshogy a magasnyomású alternáló gázolaj pumpát, más körülmény van az égéstérbe, más a kipufogó szelepeknél, más a katalizátorokba, más a részecske szűrőknél, és így tovább alkatrészenként. Sok alkotót le kellett cserélni, átalakítani, kiegészíteni. Olyan konfigurációs gyártást kell alkalmazni, hogy mindennek megfeleljen!

Mára elértük azt, hogy ÓRIÁSI BIZTONSÁGOT ad a SPURI bármely változata! Ezt tapasztalják kézzel foghatóan a vásárlóink is. Ma ott tartunk, hogy azért használják az emberek több mint 60%-a mert tudja, hogy a SPURI adalékkal prémium minőségű üzemanyagot kap! Mindezt ingyen! Sőt még pénzt is visszakap minden kilométer után.

4. Útban a jövő felé! Azon munkálkodunk, hogy jelentős minőségi fejlődésen essünk át! A módszer már adott! Csupán a nagyon költséges gyártást kell ipari méretekben olcsósítani. A mai energia drágaság miatt ezek az arányok még kedvezőtlenek. Eljön az a nap is, amikor a beruházásaink elérik a szükséges technikai fejlesztések szintjét ehhez a gyártási eljárás megvalósításához!

Izgalmas jövőt ígér az, hogy sok-sok év óta egyre innovatívabb és utolérhetetlenebb minőségű adalékot tudtunk gyártani.

5. UTÓSZÓ : Visszatekintve már alig emlékszünk arra, hogy az emberek többsége mosolyogva, csalásnak tekintette az üzemanyag adalékolását. Nyílván azért, mert évtizedekkel előtte állandóan becsapták őket. Ekkor elhatároztam azt, hogy megmutatom, van becsületes, igazi olcsó adalék is. Olyan ami, hasznot hajt, örömöt okoz az embereknek! Olyan hatékony, hogy lehessen érezni a menetdinamikát, mérhetően jelentős fogyasztáscsökkentést okozzon, a minőségivé adalékolt üzemanyag által.

Akkoriban nem tudtam, hogy mit vállalok. Figyelmeztettek vegyészmérnök barátaim. Nem egyszerű a dolog! Azt, hogy ez nagyon nehéz lesz több évtizeden keresztül megvalósítani! Tapasztalat és elhivatottság nélkül ezt nem lehet csinálni!

Persze sok sikertelen kísérletünk is volt! Sőt, több, mint amit gondolnánk!

Megjegyzem ma is vannak igénytelen, semmit nem érő, sőt kárt okozó termékek. Mondhatni tucat szám. Szegény vásárló, ha kipróbál egymás után 6-8 félét és azok semmit sem érnek, akkor érthető a negatív vélemény az adalékokról! Szinte még utálják is magát az adalékolást! Szentelt víznek tartják! Néha van is benne valami, hogy értéktelen folyadékokat próbálnak ISTENI erővel felruházni! A csalás úgy derül ki, hogy a használat után többet nem vesznek ilyet! A szekrényünkben nagyon, de nagyon sok kimúlt, elfeledett üzemanyag adalék van múzeumi darabként. Ezt a köznyelv úgy említi, hogy lemorzsolódtak a harcba és mentek a levesbe. Felhasználók, az emberek döntöttek a sorsuk fölött.

A minőség igenis számít! Hosszútávon megéri becsületesnek lenni! Partnernek kell tekinteni az embereket, nem pedig baleknek, fejős kecskének! Az energia szakmában pedig nem jellemző, hogy évekig dolgozik egy komoly cég csupán a sikerélményért! Minden megtermelt javat kutatásra, fejlesztésre fordítson, ez nem normális! Akkor ebben az értelembe cégünk nem normális!

Ne feledjük azonban, hogy minden vásárlónk jól jár és megelégedett! Sőt, elég sok magyar embernek adunk munkát, hisz „ÍZIG VÉRIG MAGYAR TERMÉK”! Erre is büszkék a munkatársaink!

Nos, ezzel a gondolkodásmóddal soha, senki nem tudott és nem tud versenyre kelni! A multik azért, mert multik! A kicsik pedig, mert kicsik!

 
< Előző
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting