Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa178
mod_vvisit_counterTegnap517
mod_vvisit_counterEzen a héten695
mod_vvisit_counterEbben a hónapban6278

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
A városi autókázás veszélyei! PDF Nyomtatás E-mail

Image

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt a témát a járműve szemszögéből nézzük meg ebben a rövid kis elemzésben. Egy kérdésre adok választ, hogy mit tegyenek, ha sokat kell városi forgalomba, rövid utakat megtenni az autóval? Mit tehet az, akinek csak néhány 10-20 km az elérendő úti cél?

Korunkba olyan járműveket gyártanak, melyek specifikuma a hosszú távolságú utazás, valamint a sokféle holmi szállítása! Mindig találunk okot arra, hogy miért mennyünk autóval A-ból B-be! De jól is van ez így, mert a számvetésünk azt sugallja, hogy jobban járunk! Az előny miatt autózunk! Nem tennénk, ha ez hátrányos lenne számunkra!

Lássuk ezt a néhány kilométert az autó szemszögéből.
Mit is okozhat a sűrű, rövid távú autókázás?

Előre bocsátom azt a tényt, hogy a tavasztól őszig terjedő időben kevésbé, míg a ősztől tavaszig való autózásnál hatványozódik az alkatrészek elhasználódási veszélye! Az alapelv az, ha nincs 22-24 fok környezeti hőmérséklet, akkor a hideg motor, bizony sokáig üzemel olyan körülmények között, mely nem optimális semelyik alkatrészére. A baj csak akkor van, amikor fel sem melegedett, de meg is érkeztünk! Ilyenkor leállítani a motort, nem szerencsés!
Akkor mi legyen? Ne használjuk?

De igen, csak okosan! Ehhez azonban tudni kell a motorok milyen mechanizmussal, és technikával gyártották! Mire kell figyelni? A régebbi, 10-20 évnél idősebb járművek kevésbé érzékenyek arra, hogy sokszor hidegbe üzemeljenek! Ezeknél csupán a magas fordulatot és a nagy terhelést kellett kerülnünk. Hátrányuk még, hogy az üzemi hő eléréséig nagyon sokat fogyasztott mind a benzines, mind a dízel!

Aztán jöttek a korszerű motorok. A kipufogó gázok minél kielégítőbb minősége érdekében százezer korlátot építettek a motorokba, sőt azok ellátó rendszerébe! Persze legtöbb érzékelő, irányító, szabályzó a hosszú távú üzemelésre van kiépítve! Amíg nem melegszik fel a rendszer, addig a tökéletlen égés körülményeiből eredő káros anyagokat szűri és kezeli, rendszeren belül!
Aminek ki kell jönni, nem tud! Ez viszont több százszor hideg reggel ismételve nem egészséges!
Tönkre megy a motor! Mi a teendő?
Gyalog járjunk? A kézbe cipeljék a vállalkozók az árut, a városon belül?
Nem!
A megoldás egyszerű! Használj SPURI -t! És biztonságba tudhatod a járműved!

Miért is? A járműkopások nagyobb része az indítási fázis után jelentkezik a legintenzívebben! Oka az, hogy nincs a tervezett üzemi hőn a motor! Elégtelen az égési folyamat! Tehát be kell segíteni, közvetlen ott, ahol ez történik! Az égéstérbe!
Nem pedig a saját mocskában fürdetni a motort az EGR szelep által! Image

Vagy még egy példa, hogy a részecske szűrővel befogni az orrát, nehogy kijöjjön egy kis nem kívánatos füstgáz! És még sorolhatnám az utólagos hókusz-pókuszokat! Mely bizonyára nagyon fincsi kipufogógázt eredményez, de a motornak nem tesz jót, az biztos!
Minden ilyen része a kiszolgáló elemeknek olyan mértékig el tud koszolódni, olajsáros  ráégések lehetnek, hogy nem lesz vissza út. Csere minden alkatrésznél!

Pedig a megoldás a SPURI adalék használata a legegyszerűbb és legolcsóbb!
Annyira olcsó, hogy még meg is takarít üzemanyagot!
Akkor pedig csupán egy kis törődés, vagy odafigyelés kell!
Minden tankolásnál beleönteni 1 decit nem nagy probléma, gondolom!

Ennyi törődést talán megér egy elkerült generáljavítás, ami többszázezres tétel is lehet!
Egyre több az összegyűjtött olyan eset, mely milliós motor csere, vagy főjavítás lett a vége!
A benzines oldalon a gyantás lerakódás az állandó dúsítás miatt, lambdaszonda meghibásodás, katalizátor tönkre menetel, kipufogó rozsdásodás a bent maradt sok kondenzvíztől. Az emelkedett olajfogyás, is arra utal, nem tágultak még ki, üzemi hőre az alkatrészek!

A dízelnél pedig, melynek a kényszerű önrobbanás jelenti a létet, nem teljesülnek az alapvető feltételek állandó hideg motornál! A gázolaj üzemelésű motorokat minden baj eléri, tehát hamarabb meghibásodnak! Pld. egy mostani közös nyomócsöves bármilyen márkájú motor, roppant érzékeny a hideg üzemre! Azért, mert a környezet védelme érdekében minden úgynevezett „karácsonyfadísszel” felszerelik a járművet, a gyárak, hogy ki ne jöjjön valami káros a kipufogón! Nos, nem is tesz jót hosszú távon az autónak, az biztos!
Minden autógyár feltételezi a jó minőségű üzemanyagot! Nem kalkulálja bele a kelleténél több, energia szegény etanolt, és még egy csomó olcsó ipari hulladékot, ami a vegyiparnak szükségtelen melléktermék! Legtöbb vizsgálatunk folyamán dízelbe is és gázolajba is mindig találunk érthetetlen anyagokat! Honnan kerülnek bele? Egy biztos, nem magán pancsolás által!
Erről kellene elgondolkodni!

Több millió tonna számra öntik a tengerekbe a veszélyes vegyi hulladékot! Ez ellen harcolnak nagy erőkkel, mert nehéz nyomon követni! Televízióban számos kalandfilm készült erről is!
Ami az orrunk előtt zajlik, azt pedig nem vesszük észre!
A levegőbe elpufogtatjuk! És rákot kapunk!
Ezt nem is merik megfilmesíteni? Érdekes, ugye?

Igaz, amennyiségekkel úgy játszanak, hogy fogyjon mindig egy kicsit a káros anyag is, de nehezen legyen bizonyítható! A folyamatosságot sem lehet bizonyítani! Ugyanis mindig más szennyező anyag következik, amit be lehet keverni az üzemanyagba!
Csak az a baj, hogy a környezetre káros hulladék mindig újra termelődik! Sosem fogy ki!
Ma már a politika, az EU is ehhez igazítja a jogszabályokat! Olyat alkot, mellyel lehet mérgezni az embereket! Mert, ugye amit a törvény nem tilt, azt szabad!
Ami károkozó, abból hasznot csinálnak! És a mi kifizetjük! Hmm! De ügyesek! Lelkiismeret-furdalás semmi! A határokat folyamatosan tesztelik, hol helyezkedik el?

Mi is az a szennyezés, melyet az emberek torkán lenyomható!
Fogyasztói társadalmat élünk! Ebből van extra profitjuk!
No meg abból, ha hamar tönkre megy a motor és alkatrészei az autóban!
Se baj pont gyártják, vedd meg még egyszer, pedig ha jó az üzemanyagod, nem kellene!

Ha bele gondolunk, mindenki jól jár! Az olajtársaságok és partnereik a vegyiparral együtt, az autógyárak, az alkatrész beszállítók is hatalmas profitot termelnek! Csak a vásárlók, a járműüzemeltetők járnak rosszul!
Recesszióban van az autógyártás? Majd ők megoldják! Lám kinek a rovására?
Igen, a mi rovásunkra, pontosabban azokéra, akik nem figyelnek oda az üzemeltetés feltételeire és az üzemanyag minőségére!
De, hogy sehol ne tudjál jó üzemanyagot venni, azt is elintézték egy kis összebeszéléssel! Prémium és egyéb becsapás márkákkal a hiszékenyeket becsapják triplán!
Úgy csináld, hogy ne vegyék észre!
Az apa az autójával mérgezi a saját gyerekét, a közvetlen környezetében!
No, ennek a megakadályozásához kell a SPURI!

Összefoglalva:
A baj nem rögtön jelentkezik, ha nem adalékolunk a városban! Csak akkor, ha sok a kis távolságú rövid utunk! És ez elég sokszor! Pld. napi jelleggel legalább egyszer! És hónapokig, vagy több évig!
Az új autó is belefárad és beadja a derekát 1-2 év múlva! Ez teljesen biztos!
Tehát használjunk SPURI-t városi forgalomra!
Háromszorosan megtérül! Megóvja autóját, és még kevesebbet is fogyaszt!

Kedves olvasónk, ha még nem volt szerencséje SPURI –t adalékolni az üzemanyagba, próbálja ki!
Garantáljuk, nem fog csalódni!
További gondmentes élvezetes autózást kívánok!

Kisújszállás,  2014. június 16.                          Farkas Kálmán
                                                               Fejlesztő mérnök
                                                                           

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting