Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa294
mod_vvisit_counterTegnap577
mod_vvisit_counterEzen a héten871
mod_vvisit_counterEbben a hónapban9096

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Jó motorhoz, jó üzemanyag! PDF Nyomtatás E-mail

VW Dízelmotor két literes 240 LE és 500 Nm igazi adalékolt gázolajat kíván!

/Rövidesen megjelenik a járművekben/

ImageEddig is köztudott volt, hogy nagyon hasznos a motornak jó üzemanyag, akkor most ez duplán érvényes az új négyhengeres, szuper dízel motoroknál, melyet a VW konszern fejlesztett ki! Túlfeszítettnek tűnik a nagyon bonyolult, feltöltési, és égési folyamatirányítás. Igazi haladás a konstrukciós világban, tisztább emisszió, kevesebb fogyasztás érdekében! Sok érzékelőn keresztül irányítja az ECU az optimális működési mechanizmust. Az is igaz, hogy hamis jelet is adhatnak a szennyeződések miatt! Továbbá a végrehajtó mechanika sem működik, csak tiszta állapotában! Alap kúti adalékcsomagos gázolajtól előbb-utóbb elromlik a jármű! Hibás motorműködés legtöbbször nem olvasható ki az ECU-ból, csupán egyenkénti diagnosztizálással, és alkatrészek próbacserélgetésével szokták a szervizek javítani. Rutinosabbak egyből ráéreznek, és azt cserélik, amit kell! De ez még így is, nagyon horribilis összegű lehet!Egy biztos, tele van számos újdonsággal, mely feltételezi a kiváló minőségűvé adalékolt gázolajat.

Nem lehet bitumenes, étolajos pakurával üzemeltetni!
Azért, mert:

  1. A gázolaj-továbbító, befecskendező elemeket és egyéb motor alkatrészeket kímélni kell.
  2. Az égéstérben tökéletes kémiai egyesülés, égés szükséges, korommentesen. /Minél több mozgási energia kinyerése egységnyi gázolajból, karakterisztikai fejlesztéssel./
  3. Nagyobb és folyamatos expanzió, és feltöltési nyomás, a lehető legkisebb hő fejlődése árán! /Kisebb hulladékhő és súrlódás!/
  4. Többrétegesen leválasztott, irányított, egymásba öltődő oxidáció szükséges. /Szekvenciális/
  5. Mind a négy ütemben a kompresszió gyűrűk kenése adott legyen. /Kipufogó fázisban is!/
  6. Hideg-henger előkészítésnek egyre fontosabb szerepe van! /Hűtőgél/
  7. A kipufogógáz összetétele kiemelten fontos! /Újabb értékeket kell figyelnünk!/
  8. Kevesebb hulladékhő és nagyobb égési térfogat növekedés szükséges!
  9. Hamumentes égés szükséges az új biturbó és a kipufogógáz kezelése miatt! /EURO6c/
  10. Fém katalizátor védelme fontos. /EMITEC-Continentál/
  11. Folyadékkal hűtött kifogó, valamint AdBlue injektor koromsár lecsapódást eredményezhet! /Mint EGR szelepnél, utótisztító hatású kipufogógázra van szükség!/
  12. Kisnyomású turbótöltő kompresszorház hűtő vízkörének védelme! /elgyengül a motor!/
  13. Kipufogó megkerülő szelep (waste gate) védelme. /Hőtől, olajtól, részecskétől/
  14. Turbinák közötti by-pass szelep védelme. /hőtől, olajtól, részecskétől/
  15. Részecskeszűrő tisztántartása, fokozott AdBlue adagolás esetén is!
  16. Kétfokozatú turbótöltés esetére fokozott hő védelem, Heat Shock Component (HSC) és a tribológiai védelem szükséges külön adalékokkal! /Hősokk adalék hasznossága fokozottan jelentkezik, már a gázolaj gázosodástól kezdődően, a motor összes hőterheltebb alkatrészéig!/
  17. A befecskendezés változó nyomással történik fizikai okokból 2500 bar csúcsnyomással, csaknem elgőzölést jelent, mely igazán jó adszorbensekkel, detergensekkel adalékolt  gázolajat feltételez. Az alapjárati nyomás 320 bar-ra esik vissza, ami széles sprektumú, speciálisan heterogén gázolat feltételez! Hosszútávon okozhat károsodást az adalékolatlan, és az 5-10 % fölötti hosszú szénláncú szénhidrogéneket tartalmazó gázolaj! Ilyen pld. a növényi olaj tartalom is!
  18. A növényi alkotók által vonzott víztartalom, káros vegyi folyamatokat gerjeszt, ezért erre is a megfelelő diszpergátum és tartósító alkotó kell! Különben romlott, savas lesz a gázolaj. Az adalék erről is gondoskodik.
  19. A gázolaj káros oxidációját meg lehet akadályozni, hogy extrém körülmények között is helyt álljon! A motor közeli forró, nyomás alatti gázolaj lazán kötött oxigénjeit biztonságos konfigurációba kell rendezni! Az adalék megköti, oxigenátok formájában.  Azért, hogy az alkatrészeket ne tudja oxidálni, károsítani! Valamint szilárd részek ne váljanak ki, mintegy gázolaj barnulási folyamat ne legyen!

Ezek az apró összeragadt nyákszerű sötét részecskék károsítják az érzékeny porlasztó csúcsokat.
Az apró 7 db furat porlasztási képe elégtelen lesz! Ráadásul a belső finom szabályzó szelepek is károsodnak! Időben, mennyiségben megbízhatatlanná válnak! Az ilyen tönkremenetel hosszan zajlik le. Mindig minőségivé adalékolt gázolaj szükséges!

Összegzés: Image
Az új ilyen jellegű dízel autó vásárlása, vagy használata közben gondoljon az előbb leírt sorokra, és az ön biztonságos célba érkezésére! Mi azon vagyunk, hogy tökéletes védelmet nyújtsunk minden járműnek a hosszabb távú üzembiztonság érdekében. Haladunk a technikával! Bízzon a folyamatos fejlesztéseinkbe! A SPURI üzemanyag adalékunkkal meg lesz elégedve!

További biztonságos autózást kívánok! 

        
Kisújszállás, 2015. február 23. 

 


                                                                         
Farkas Kálmán                  

Fejlesztőmérnök

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting