Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa178
mod_vvisit_counterTegnap517
mod_vvisit_counterEzen a héten695
mod_vvisit_counterEbben a hónapban6278

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
SPURI-s kipufogógáz és a Valeo-SiLLK féle motor élettartam összefüggése! PDF Nyomtatás E-mail

 

VALEO-SiLLK_integralt_legbeomloBizonyára azt gondolhatja az autó tulajdonosok többsége, hogy a már hátra hagyott kipufogógáz teljesen mindegy milyen. Csak környezetvédelmi szempontból fontos. Autósoknak az számít, hogy legyen jó fogyasztása a gépnek, dinamikus motorja legyen, kis karbantartási költséggel, és nem utolsó sorban sokáig tartson a motorja!

Korábbi több cikkben leírtam, hogyan és miként hat a mostani bio tartalom, a dízel technikákra. A motorblokkon belüli mechanikai kopásokon túl, a kiegészítő szerkezetek tisztasága, tartóssága befolyásolja az élettartalmát. Gondoltak egyet a Valeo-nál és nagyon is jó intercoolert szerkesztettek!

Feltételezve a jó minőségű gázolajat! Bizony itt lényeg!

 

Jeleztük régebben is, hogy az égéstérben milyen fontos szerepe van a SPURI-nak! Bebizonyosodott az is, hogy a Kipufogó rendszerben lévő számos vezérlést befolyásoló jeladó tisztasága létkérdés.

Azzal is tisztában van az autós előző írásaimból, hogy miként védi meg a katalizátort, a részecske szűrőt, az EGR-t a SPURI. Tudatában van az étolaj EU-s kötelező tartalmának veszélyével. Teljesen tájékozottak olvasóink előző írásaimból, hogy miként rombolnak a hosszú szénláncú szénhidrogének, a zsírsavak, és a hengerben tökéletlen égést produkáló keményzsír félék! Ezek lerakódásai a tönkremenetel alapvető első foka!

Sok az új autókkal a probléma, amit a rossz üzemanyag okoz! Sokan 30-50-tal literenként többet fizet a prémium gázolajért. Azt is tudjuk ez egy becsapás! A mai finom dízel autók meghibásodása 90-120 ezer Km-nél csak megjelennek! Miért is van ez? Kérdezzük magunkba!

Keressük a megoldást, pedig nem kellene a magyarországi prémium üzemanyagoknak a fogyása többszörösére emelkednie! Keresik a balekokat? Valószínű megtalálták, pedig a jóhiszemű autóst csak ár-érték arányban, és minőségben pedig becsapták! Azért tudják ezt megtenni, mert nem kicsi a baj szinte minden üzemanyagnál! A vevők keresik a jobb megoldást, a biztonságos üzemeltetést!

Nem mindenki találja meg az optimálist!

Mindenki hisz valamilyen módszerben, valamilyen üzemanyagban, míg meg nem járja!

Érdekes, hogy a cégem is az kéri Önöktől, hogy higgyenek a SPURI-ban!

Érdeklődjenek, azoktól, akik régen használják!

Mi azonban Ön helyett, elvégeztük, a több millió km teszteket, a vásárlóink pedig nagy mennyiségben ellenőrzik folyamatosan 1993-óta! Újabb technikák megjelenésével finom módosítások, fejlesztések eredményeképp a legkorszerűbb dízel technikának is megfelel a SPURI!

Sőt azt látjuk, hogy már szinte létkérdés lett!

Ennek bizonyítéka, hogy a most kifejlesztett VALEO SZÍVÓCSONKBA INTEGRÁLT vízhűtésű intercooler, magyarul töltő levegő hűtővel ellátott motornak létkérdése a tökéletes emisszió! Így a SPURI is!

Miért?

Az EGR szelepben lévő elégetetlen, olajsáros, kokszos lerakódások eddig is problémát okoztak. Későbbi technikáknál még jobban lecsapódik, mert hűtik azt! Most pedig eleve az irdatlanul megnövelt hűtött szívócsonk elé teszik, közvetlen a magas nyomású oldalon.

Lássuk a folyamatot.:

Jön a turbó oldalról a friss levegő, ami tiszta, de nagyon felhevülve. Halad a töltő levegő csatornán, ahol találkozik a csúnya, koszos, kipufogó gázzal, ami beszennyezi! Már mind ketten melegek, és szilárd részecskékkel szennyezettek, bejutnak az újonnan szerkesztett alu. öntvény szívócsonkba, hogy hírtelen lehűljenek, mielőtt a szívószeleppel találkoznának! A vízkörös hűtés intenzív lecsapódást eredményez az apró rácsszerkezeten. Lassanként, alattomosan egyre koszosabb rácsot eredményez! Belülről persze a vízkör tiszta, és szinte állandó 90-100fok közötti! Ez viszont semmit nem befolyásol! Annál inkább lényeges, hogy előbb, utóbb keresztmetszet csökkenés lesz a cooler rácsban, és a koszos érzékelők is hamis jelet adnak a motornak, ami rendellenes működésre kényszeríti a rendszert! Ekkor felgyorsul kissé a tönkremenetel, erőtlenebbé válik a motor!

A szívó szelepülék és tányér egyre kormosabb, és nem zár rendeltetésének megfelelően! Kompresszió vesztés kezd fellépni!

SiLLK_ szogletes_intrcooleres_legbeomlok

Ekkor kérdezik a lakosok és az erőgép üzemeltetők, hogy segít-e a SPURI? Ilyenkor roppantul sajnáljuk, hogy idáig eljutottak, de a kopásokat már nem tudjuk visszaállítani! Azt viszont megoldja a SPURI, hogy több tankoláson keresztül folyamatosan használva, egyre tisztább lesz a kipufogó rendszerük a gépeknek! Megőrzi az akkori állapotot sokáig! Érzik rögtön a javulást nyílván, de nem szabad abbahagyni az adalék állandó használatát, mert a kormozódás azonnal kezdődik elölről.

Azoknál a gépeknél, ahol a vég emissziót AdBlue –val javítják még fontosabb a SPURI. Előző cikkünkbe a fehér porszerű lerakódásra, mint kárra, erre is kitértünk! Amikor karbamid lerakódás szaporodik kipufogó rendszerben az duguláshoz is vezethet! Ezt pedig a hibás vezérlés okozza!

Egyszerűbben kifejezve a koromlerakódás fokozza a karbamid lerakódást is!

Visszatérve az újabb motor konstrukciókra, a Valeo SiLLK azaz a szívócsőbe integrált töltőlevegő hűtő, fokozottan jó minőségű adalékolt gázolajat kíván.

Ennek jegyében előre ajánljuk az első kilométerektől folyamatosan használni a SPURI-t.

Kis többletköltséggel, kb 12ft-ot jelent kifizetni literenként.

Cserébe a gázolaj minimum 10%-át megtakarítja. Ez közel 40ft megtakarítást jelent literenként!

Így a SPURI 28Ft előnyt jelent a hosszú élettartam megőrzése mellett!

Tapasztalja meg termékünk más előnyeit is!

Óvja meg autóját és Önmagát is a kellemetlenségektől!

További biztonságos autózást kívánok!

Tisztelet, minden leendő és főleg a hűséges törzsvevőinknek!


 

Kisújszállás, 2015. április 06.

Farkas Kálmán

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting