Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 8 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa302
mod_vvisit_counterTegnap577
mod_vvisit_counterEzen a héten879
mod_vvisit_counterEbben a hónapban9104

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
EU és a bio üzemanyagok PDF Nyomtatás E-mail

Bio üzemanyagos veszekedések az Európai Unióban!

Image

Valóban igaz a hír, egymás torkának estek az autógyárak, az EU és az üzemanyag gyártók! Miért?

Mert nem egyeztettek az autógyárakkal! Normál járműveknél milyen sok műszaki problémát okoz mindez! Ráadásul az EU a CO2 kibocsátást is szigorítja követelményeikben! A műszaki fejlesztések, kifinomult motorokat eredményeznek, melyek valóban jobban hasznosítják az üzemanyagokat!

De hamarabb elromlanak a bio komponens okozta bajok miatt! Mi a megoldás? Speciális repceolaj, étolaj motorokat kell gyártani. Erre viszont nincs felkészülve egyik autómárka sem! Mindegyiknél a 100%-os napraforgó olajüzemeltetésnek lángos, vagy inkább sült krumpli szagú a kipufogó végtermék!

Nos, ez csak igazán rákkeltő dolog! Nézzenek utána, az égett olajjal mi újság? Már húsz éve Japánban is kimutatták emberre káros tulajdonságát!

Nincs, visszakozz! Az van, hogy ráfogják, az európai erdőirtások azért vannak, mert bio üzemanyagot kell a területén termelni! Az új jelszó az, hogy álljunk meg, a maximum 7% bio tartalom bekeverésénél!

Ejnye, korábban nem ezt mondták! Igaz a kifogások is hamisak az erdőről. Akkor mi is az igaz?

Az, hogy az autógyárak a két ellentétes rendeletet egyszerre nem tudják teljesíteni! Ráadásul sok a panasz az autókra. Ez mindenhol szégyen! És ezt a bio tartalom okozza!

A gyárak fejlesztenek gőzerővel, hogy teljesítsék az EURO 6C-t, de ilyen üzemanyagoknál nagyon nehéz! Végük van hamar a motoroknak! A gázolajnál például ez a Ráma margarinszerű keményzsír rettenetes károkat okoz a dízeleknél! Persze igyekszenek az üzemanyag gyártók észterezni, de ez igen költséges, sok hulladékkal!

Nem ég el tökéletesen ez a nagyon hosszú szénláncú molekula. Pakura lesz belőle! Fekete olajsár, és koksz! A kiegészítő motorelemeket ne is részletezzük, mind a katalizátorok, részecskeszűrők, EGR szelepek, stb.

Persze van megoldás, hisz lehet a bioból is jó üzemanyagok készíteni, sok értékes keverőkomponenssel. Az pedig olyan drága azzal a multi-s árréssel, hogy aranyárban kellene adni a gázolajat, és a benzint! Mi marad a felhasználóknak!

Megijedtek, ezért elhatározták, nem lesz E10 benzin! Nyugi, lassan elsorvasszák! Sőt a 7% növényi olajnál is megállnak!

Pedig ezzel is gond van! Bármilyen kicsi a részarány akkor sem ég el tökéletes, sőt nem illeszkedik a mechanizmusba a zsírsav tartalom semmiképp! Kopásokat, berágódásokat, lerakódásokat, és csomó rendellenes működést okozva. Vásárlóink tapasztalata szerint is lassan pusztító, alattomos gépgyilkos anyagról van szó! Észre sem veszi a tulajdonos, mert egyik alkatrész hibája okozza a többi meghibásodást is! A rendellenes működés szinte, minden alkatrészt megvisel!

Kérem, mindent bizonyítani illik. Nos, az autószerelő műhelyek kivétel nélkül alá tudják támasztani az üzemanyagok okozta rengeteg kárt! Egy tiszta belsővel rendelkező motor ma már vígan sok százezer km-t kibír szinte csupán a soros szervízeléssel, semmilyen javítás nélkül! Most nem ezt tapasztalják az üzemeltetők. Szenvednek, de mit lehet tenni?Image

Lehet-e gazdaságosan olyan üzemeltetést létrehozni, hogy hosszú távon semmi panasz ne jelentkezzen? A válasz az, hogy igen! Jó minőségű üzemanyagot tankolni. Igen ám, de hol? Minden kúton kötelezően bele kell tenni a bio részarányt.

Ha már benne van, akkor ki kell küszöbölni olyan adalékkal, ami kiiktatja a negatív tulajdonságait a nem odavaló bio, vegyi résznek! A legfontosabb 9-12 féle paramétert kell megváltoztatni! Olyan anyagot kell választani, mely az alkatrészek kímélésében, tisztán tartásában oly módon vesznek részt, hogy az energia szintet is emelni tudja, ily módon fogyasztáscsökkentésben megtérüljön, sőt dupla hasznot hozzon! Tehát ne kerüljön semmibe! Ilyenkor minden autós szeret olyan megoldás, és anyag után nézni, mely már bizonyított a piacon, ugyanakkor állandó fejlesztéssel halad a technikai fejlődéssel előre! Bármilyen új autó, motorfejlesztés valósul meg, azt követni kell! Nos, adja magát az egyetlen megoldás! Az utolsó évtizedek eredményességét tekintve ez az anyag csak a SPURI adalék lehet! Minden biztonsági tényezőt magába foglal. Komplexen kezeli a problémát.

Fontos, hogy a régmúltról származó megszokást el kell felejteni. Mégpedig a néha, minden tízedik tankoláshoz ajánlották a durva, szárító jellegű üzemanyag adalékokat! Itt erről szó sincs. Minden tankolásnál adalékolni kell, hiszen a nem megfelelő üzemanyagtól rögtön szennyeződik minden alkatrész! Ha mindig adalékol az autós, teljesen biztonságban lesz! A világba kitekint, minden üzemanyagot legalább fejadalék csomaggal készítenek. Kérdés az, milyen is ez az adalék. Hisz nem érdeke egy üzemanyag gyártónak sem, hogy olyan anyagot hozzon forgalomba, amiből 15%-kal kevesebbet fogyasszon a jármű! Így marad a mindenki úgy boldogul, ahogy tud elmélet! 

Néha-néha hallani tévéreklámba a tisztító hatású hihetetlenül jó kész üzemanyagról, a szlogenszerű nitro és más sportból átvett csábítónak hangzó kifejezésekkel. Nem szabad bedőlni, hisz a nitrogén oxidok részarányának csökkentése a cél! Nem a növelése! Oxigén hordozóként pedig nem hinném, hogy valamit is számító szabad oxigénhordozó részarányát érdemben bekevernék. Biztos van benne a reklám kedvéért, de nem érdemi, valamit érő mennyiségben! Ha így lenne, azt az érzést kellene keltenie, mint a SPURI-zott üzemanyagnak, hogy Hűűűű! A nyomaték, és minden más jó tulajdonság elmarad! Bizonyítékként mindenki előbb utóbb tapasztalja, melyik adalék az igazi!

ImageMásik tény, hogy a SPURI a nagyobb térfogat arányú fejadalék csomagot feltételez! Nem kívánja kiváltani a százalékos részarányokat az Ő szerény ezrelékesével! Csupán olyan jobbító szándéka van, hogy egy használható, sokkal jobb minőséget produkáljon bármilyen üzemanyagból! Fejlesztési irányvonalunk nem az olcsó egyrétegű, egyszerűség felé hajlik, hanem az igényes heterogénebb többtucat alkotóból összeállított, nagy energiával gyártott végtermék a cél! Hozzáteszem állandó fejlesztés közepette!

Ezeknek a nemes céloknak szeretnénk megfelelni, minden nap, minden felhasználónknak, bármilyen járműve is legyen! 

 

Kisújszállás, 2015. 06. 25.                                                                                           

Farkas Kálmán

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting