Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa178
mod_vvisit_counterTegnap517
mod_vvisit_counterEzen a héten695
mod_vvisit_counterEbben a hónapban6278

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
A SPURI fejlesztés előnye másfél évtized! PDF Nyomtatás E-mail

 
Image A minap jelent meg az autótechnika újságban egy cikk, mely szerint hűtőgél, vagy csupán csak hűtő jellegű folyadékkal kísérleteznek.

A „határátlépés” című cikkből kiderül, hatalmas fejlesztési erőket összpontosítottak arra, hogy az üzemanyagba bekerülő vízspricc , kevesebb égéstéri hőmérséklettel zajlódjon le! A két helyen bejuttatott víz rengeteg problémát vet fel.


Tisztelet a BMW mérnököknek, hogy egyáltalán kezdik kapizsgálni a lényeget! Pont ezt oldottuk meg a SPURI egyik komponensével, a hűtőgéllel az 1998. évi fejlesztési fázisban! Persze eleinte azt mondták a járműmérnökök, és a szakma elitje is, hogy semmi jelentősége a hűtőgélnek.  Azt mondták, hogy semmi előny nincs abból, hogy a kipufogógázunk SPURI-val 60-80 C⁰ fokkal kevesebb. Aztán lassanként egyre többen kezdtek rájönni, hogy a hideg henger előkészítés elmélete működik! Minden mért fizikai paraméter erre utal!

Lássuk csak a BMW-t. Egyrészt a benzinbe, levegő áramba keverve, másodsorba közvetlen befecskendezéssel oldják meg! A baj pedig ezzel kapcsolatban rengeteg. Az elméleti sík remek. A gyakorlati pedig kétséges! A serpenyő egyik oldalán az előny a gőzből eredő elméleti expanzió növekedés, a másik, a párolgás után hagyott hűtöttebb henger és kipufogószelep.


A serpenyő másik oldalán sokkal több hátrány, mellyel meg kell birkózni, és bonyolulttá teszi a vizet:
1-    korrózió veszély!
2-    fagyveszély
3-    üzemanyag energiavesztés
4-    üzemanyag oktánszám csökkenés /kopogás veszély/
5-    üzemzavar esetén motor tönkremenetel!
Mindenki döntse el melyik oldal a több, jelent-e óriási előnyt a vízinjektálás!


Nagyon kis mennyiségbe talán előnyt jelent, mikor párás esős időben autózunk kb. 2-3%-kal erősebbnek érezhetjük az autónkat. Ezt nem mindenki veszi észre! Ezen túl már elmélkedni lehet a még több víz bejuttatásán! Ezen fázis, viszont csak égés végén az igazi, fizikai expanzió okán, hisz a hűtésre ekkor van szükség, valamint az égés lefolyási gyorsaságot nem illik korlátozni az expanzió kialakulási fázisában. Pont azért, mert a kémiai egyesülési folyamatok nem mennek végbe tökéletesen. Mert ugye az expanzióhoz mégis kell a hő!
Vannak még más gondok is, de nem térek ki ezekre most. A SPURI-ra visszatérve, a fejlesztési elméletünk messze túlhaladta korát. Talán még sokáig így is lesz!

Nézzük, akkoriban a szerkesztés szabályait hogyan is alkottuk meg kollégáinkkal. Olyan folyamatirányítási rendszert kellett végre hajtani, hogy legyen egy olyan égés végén kialakuló anyag, mely tisztán szénhidrogén származék, és hűt! Adott volt, hogy égés gyorsaság szerinti heterogénekből szekvenciális robbanást képeztünk, különböző leválasztó alkotókkal. Adta a további fejlesztési előnyt, hogy olyan anyagot kell alkalmazni, mely segít a legvégén, legnagyobb végnyomás körül kialakítani, egy hűtőgélt, mely nem ég el, /mint a víz, de nem az/ és a kipufogó szelep nyitásakor a nyomásesés miatt, a hőterhelt környezetéből párolgásnak indul. Teszi ezt nagy gyorsasággal, majdnem szilárd állapotból gázneművé válva!
A megértés véget az alábbi példával szemléltetném a fizikai történést, ami ugye a bomlás miatt kémiai is! Vegyünk egy szénsavas szódásüveget, olyat amivel, szénsav patronnal tudunk szódavizet készíteni!
Amikor a patront betekerjük a fejbe, a záró fóliát kiperforálva nagy nyomást elengedjük a nagyobb térfogat felé, akkor a patron hidegebb lesz, legtöbbször le is fagy. Hasonló folyamat játszódik le a motor égésterében is. Ehhez viszont nem víz, hanem egy speciális anyag kell, ami a legvégső irányított oxidációs folyamat végén alakul ki. És a gáznemű anyagot ne a dugattyú tolja ki, mely energia veszteséget okoz, hanem vákumszerűen távozzon, űrt hagyva maga után, ezzel is segítve a dugattyú útját. Image


Teljes részletesség igénye nélkül adódik, hogy elméleti szerkesztésünk bevált az idők viharában! A nyomaték többletet, a tartósságot, a halkabb üzemmódot, a fogyasztás csökkenést és számos előnyt ezért is tapasztalhatjuk a SPURI használata folyamán!
Azért nem fejeztük be a fejlesztést, hisz rendületlenül dolgoznak kollégáink a jövő üzemanyag adalékán! Mondanom sem kell, hogy a legkiválóbbat fogjuk mindig is előállítani Önöknek, a vásárlóinknak!

Tisztelettel,

Farkas Kálmán
SZAKI KFT.

Kisújszállás, 2015.09.30.    

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting