Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 7 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa305
mod_vvisit_counterTegnap577
mod_vvisit_counterEzen a héten882
mod_vvisit_counterEbben a hónapban9107

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Mi a különbség a SPURI (piros) és a SPURI JG-2 versenyadalék között? PDF Nyomtatás E-mail
Többször feltett kérdésre válaszolunk e néhány sorban, annak ellenére, hogy több írásunkba már kitértünk erre, sőt a JG-2 leírásánál kiemelt szerepet kapott. De egy összefoglalót röviden most közre tesszük.

SPURI (piros):  A fő cél a hosszantartó motorkímélés, környezetvédelem, valamint a nyereséges SPURI adalékolás.  Vegyük sorba mit is jelent ez?  A SPURI-nál a sorozatban gyártott utcai autók karakterisztikája van figyelembe véve. Azt kellett elérni, hogy a vásárló a használata során a leggazdaságosabb kilométerfutást hozzon ki járművéből. Pl.: 1000 Ft értékű SPURI fejében megtakarít 3000 Ft-ot, így 2000 Ft nyereséget tudhat magának az adalék hatása miatt.Közben kitűnő kipufogógáz emissziót kell produkálni, hogy az adalékolt üzemanyag jól hasznosuljon. További tényező a könnyű indítás, halk üzemmód, és az extrém körülményeknél való károsodás kiküszöbölése. Ezt eléri, sőt túlteljesíti a SPURI. Az exrém teljesítmény nem cél.  Lásd vendégkönyvünkbe való véleményeket. Ha az erőforrások karakterisztikáját a gyárak nagyátlagba változtatják, akkor a SPURI is hozzáfejleszti az adalékot. Továbbá a gyártott üzemanyagok minősége is számit, amihez hozzáöntjük. Itt megjegyzem, nincs nagy különbség a kutaknál, sőt az üzemanyag fajták nyomatékra gyakorolt hatásában sem. Így a gazdaságosságba sem. Ezt számos méréssel igazoltuk, és rengeteg sajtóírás erről már tudósított. Vegyünk egy karaktert ki a sokból: az oktánszámot. Hiába teszünk 100-as benzint a 9.5-ös sűrítési arányú motorunkhoz, az nem tudja kihasználni, hisz nem erre lett gyártva. A versenymotorokat nem véletlenül 12-14 közzé gyártják. Ehhez viszont mindent át kell szabni. Alkatrészek méretezése, gyújtás, szívó-turbó oldal, kipufogó fázis, és mindezek fordulatonkénti időintervallumai. Tehát az oktánszám széria járműveknél hanyagolható tulajdonságokat okoz. Ha mégis érez különbséget valaki tankolás után annak több oka van, de csak ideig-óráig. Az etanol és egyéb olcsó tömeggyártott oktán növelő égési hője, expanziv hatása sokkal kisebb, mint a donor benziné. Ennél az egy szempontnál is látszik, hogy olyan anyagra van szükség, amely nem úgy tartalmaz oxigént, hogy a további égésnél csak kevesebb energia leadásra legyen képes. Ha ezt meg akartuk oldani, ki kellett jönni egy más étékesebb adalékkal a SPURI JG-2 -vel . SPURI JG-2 (kék): Tulajdonságok tekintetében további hatékonyságot kellett teremteni kísérleteink során az alábbiak két-háromszorosára növelésére. 1. hűtőgél fokozása, 2. kopáscsökkentő hatás növelése, 3. gyorsabb égésű katalitikus anyag bevitele magas fordulathoz, 4. sokrétü szénhidrogén származék bevitele és kialakulásának elősegítése, 5. több rétegű szekvenciális robbanás körülményeinek biztosítása, 6. habzásgátlás enyhe fokozása, 7. gázképződési hajlam fokozása, hőtűrés, 8. oxigénnövelés alacsonyan kötött energiaszinten.Több között antagonisztikus ellentét van, így nyilván az eddig megszokott gondolkodási módokkal szakítani kellett. Így a SPURI  JG-2-t, ha széria, és nem versenyautóba öntjük be, attraktívabb paramétereket produkál, mint a SPURI. Itt a mennyiségi határ kisebb, mint a versenymotoroknál, 1,5-szeres, tehát 50literhez 1,5dl. Versenyszférába 20literhez 1,5dl. Donor üzemanyag széria erőforrásnál nem számit, a legolcsóbb is ugyanannyira jó, mint a drága prémium benzin vagy gázolaj. Versenyszférában már jöhet a prémium üzemanyag alapként, mert mind mechanikai építésmódban, mind programozhatóságban erre készítik fel a motorokat. Versenybenzinbe is mértünk hatékonyságot, bár itt nagy szóródás volt, és néhány százalékos a teljesítmény növekedése, a lényeg a tartósságnál és a jobb beállíthatóságba jelentkezett. Ilyen helyzetbe már a mi motorra szabott versenybenzinünket ajánljuk. Anyagilag sokkal olcsóbb, és jobb minden szempontból.  Számítsuk ki az anyagi megtérüléseiket mindkét adaléknak.    a.        SPURI (piros,normál):                  
- garantált átlag hatásfok 10%, 
- ajánlott kisker bruttó ár: 2.400 Ft 
- kezelendő üzemanyag mennyisége: 250 liter.   
- literenkénti többlet költség kb. 10 Ft
 - literenkénti hozam 280 Ft-os benzinárral 28 Ft.                                                                                        Tehát 10 Ft-ért 28 Ft-ot kapok vissza,  ez 18 Ft nyereség literenként. Egy 500ml-es flakonnál a nyereség 250 x 18 = 4500 Ft.
Ha a jobban hajtok, valószínű nem takarít meg ennyit, de cserébe kaptam a dinamikus motorerőt, valamint a jármű kíméletes használatát agyonhajtva is. Mert ugye a jó üzemanyag az fogalom és a motorélettartam záloga!                                      b.        SPURI JG-2 (kék, sport):                
 - garantált hatásfok 12%  
- ajánlott kisker bruttó ár: 4.600 Ft. 
- kezelendő üzemanyag mennyisége: 250 liter
- literenkénti többletköltség 18.4 Ft
- literenkénti hozam 280 Ft-os benzinárral 33.6 Ft/liter.
Tehát 18.4 Ft -ért 33.6 Ft-ot kapok vissza, ez 15.2 Ft nyereség literenként. Egy 500ml-es flakonnál a nyereség 250 x 15,2 = 3.800 Ft.
Kevesebb a nyereségért cserébe igazán sportos, erős motort kapok. Sajnos nem lehet megállni azt, hogy ne nyomjuk a gázpedált, mikor élvezetes előzést produkál a JG-2, így a nyereséget könnyen el lehet autózni, de veszteséget semmiképp nem okoz. Mindig hasonló körülmények között kell mérni a hatékonyságot, ami igen nehéz. Már 2-3 fok hőmérséklet különbség, vagy páratartalom változás is jelentős eltérést mutat akár nyomatékpadon is.
 Összegezve:   Azt kell figyelembe venni,  mit akarok elérni, minél több nyereséget, vagy élvezetes nyomatékos autózást. Az előző példákból is kitűnik, hogyha a termék ára egy-két száz forintokkal változik a különböző árusító helyeken, az nem sokat változtat a több ezer forintos megtérülésben. További tapasztalataink és visszajelzések szerint, a JG-2 használata az igényes emberekhez kötődik akiknél a jármű élettartama, megbízhatósága, a szempont. Kisújszállás, 2oo9. 08.o3.                                                                                           Farkas Kálmán
     Szaki Kft

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting