Nem indul az autó?

A téli hidegindítás a SPURI-val
ImageBizonyára mindenki tapasztalta, hogy télen a jármûvek jelentõs része nehezebben kel életre. Ebben segít a SPURI üzemanyagadalék a következõ módon: Az elkésett autós már akkor tölti bele a tankba az adalékot, amikor le van fagyva az autó. Ekkor csodákat nem lehet elvárni, csak a következõ reggelen, amikor autózott már valamennyit a SPURIS üzemanyaggal.

Igazi hatását 4-5 tankolás után fejti ki igazán. Csodák nincsenek, viszont az alapvetõ fizikai hatások kialakulását meg kell várni. Ezen honlapon részletezve vannak azok a jellemzõk, amelyek elõsegítik az indítási kézség javulását. Cél az, hogy az indítómotor ne sokáig forgassa a fõtengelyt, míg be nem indul az autó. Lehetõleg egy-két körülfordulás után önszántából szépen duruzsoljon a motor. Maga az üzemanyag minõsége is hozzájárul a pillanatnyi égési folyamathoz, valamint a SPURIS üzemanyaggal érintkezõ alkatrészek felületi minõsége, tisztasága is. Örömmel tapasztaltuk, hogy azok a partnereink, akik egész évben SPURI-val kezelik üzemanyagjukat szinte soha nincs indítási problémájuk. Ezzel nemcsak a motort kímélik, hanem az akkumlátort, indítómotort, generátort, generátorszíjat és minden hasonlóan nagyobb igénybevételt szenvedett alkatrészt.
 
 
Hátrányát is le kell írni becsületesen. Mivel a SPURI-val kezelt üzemanyag kevesebb hulladékhõt termel és több mozgási energiát, a szekvenciális robbanásból eredõen, ezért késõbb melegszik fel a motor. Az indítás utáni és az elindulás elõtti motorjáratás a SPURI-val is csak pár perc legyen, mert környezetvédelmi okokból el kell indulni az autóval. Természetesen nagyon kímélõ üzemmódban, alacsony fordulattal. A váltásoknál 1500-1800 fordulatnál magasabb tartományt sose érjünk el. Ez addig érvényes, míg a hûtõfolyadék hõmérsékletjelzõje üzemi hõt nem mutat. Még ekkor is a motorolaj hõmérséklete nem éri el a kívánt hõfokot. Tehát egy pár perc ráhagyással lehet 2000 felé emelni a motor fordulatszámot.

Az üzemanyagrendszerben lévõ kondenzvíz télen hajlamos megszaporodni, amit a SPURI lassanként eldiszpergál, így eltûnik a rendszerbõl. Ezért ajánlatos már a fagy beállta elõtt 4-5 tankolással megkezdeni a SPURI adalékolását. Bár azt hangsúlyozzuk, hogy nemcsak télen kell használni SPURIT, hanem folyamatosan minden tankolásánál. Bárhogy számoljuk sosem kerül többlet költségbe a SPURI használata, úgy szerkesztettük meg az anyagot és az árát, hogy mindenképpen nyereséggel lehessen használni. Minden beinvesztált 3.080 Ft-os 500 ml-es flakon kiadott áráért a SPURI megtakarít minimum 25 liter üzemanyagot. Ezt garantáljuk. A mai kb 420 Ft-os üzemanyagáraknál ez kb. 10.000 Ft-ot jelent, amibõl természetesen le kell vonni a SPURI árát. Kivonva az árából tehát megmarad kb. 7000 Ft. Tehát arra buzdítjuk Önöket, akik télen maximálisan meg voltak elégedve a SPURI-val, hogy késõbb sem hagyják abba az adalékolást, mert nemcsak a fogyasztás tekintetében járjak jól, hanem a hosszan tartó motoréletmód és az autó javítási költségeinek csökkenése miatt is.

Köszönettel vettük, hogy elolvasta cikkünket. További balesetmentes autózást kívánok:
SZAKI KFT

2012. debember 21.