Partnerünk hírlevele

ImageAz egyik partnerünk hírlevelet küldött ki az õ partnereinek. Hasznos olvasni való és érdekes tapasztalatok vannak benne.

SDS Autó - OPEL

Kedves Partnerünk!

Talán ismerõs ez a név Önnek. Ha még nem hallott róla, itt az ideje, hogy megtudja, mi is az a SPURI!

A mai autók korszerû, környezetkímélõ motorjai valóban kevésbé terhelik a környezetet az elõdeikhez képest. De különösen rendszeres városi, rövid utak mellett önmagukra kevéssé "vigyáznak", így Önnek is okozhatnak bosszúságot. Röviden: ami nem kerül ki a motorból, az bent marad. Korom formájában ráég a szelepekre, a dugattyútetõre. Lerakódik a katalizátorban vagy a részecskeszûrõben, a turbófeltöltõ lapátjain.

Mivel ez egy lassú folyamat, általában Ön nem is vesz észre belõle szinte semmit. Akkor derül ki, hogy valami nem jó ha beül az ismerõse hasonló autójába, és az "olyan jól megy", vagy rosszabb esetben amikor a mûszerfalon a hibajelzõ lámpa kigyullad. Esetleg egyik reggel nem akar beindulni az autó, vagy nem jár minden henger.
SPURI
Mit tehet ennek elkerülésére? A korom lerakódásból eredõ problémák, ha még idõben észlelik elég egyszerûen megelõzhetõk. Ekkor jön képbe a SPURI üzemanyag adalék.

Két példát említenék, amikkel bemutatom a tapasztalatainkat.

Az elsõ eset: 1,6-os, benzines, 16 szelepes, OPEL Astra. Napi használat mellet, az egyik reggel kiállt az autóval tulajdonosa a garázsból. Leállítja a motort, bezárja a garázst. Visszaül az autóba, indítózik... és az autó nem indul. Kicsit vár, indítózik... nem indul. Tolásra sem indul.

Behozatta az autót a szervizünkbe. Indítózásra mintha be akarna indulni, de mégsem. Megnéztük a szokásos dolgokat, és a végeredmény: nincs elég kompresszió a hengerekben. Mi lehet az ok? A sok koromtól megszorultak a szelepek, és nyitva maradtak. A hengerfej felújítása szükséges, ami kb. 150-200 EFt.
A másik eset: 1.3-as, diesel OPEL Meriva. Menet közben felgyullad a hibalámpa, motor tartalék üzemmódba kapcsol, így minden ereje oda van. Hibaolvasáskor kiderül, hogy a részecskeszûrõ eltömõdött, a tisztítási ciklus elindítását a motorvezérlés nem engedi... ilyenkor a szûrõ cseréje a megoldás. Ez "mindössze" 400 EFt lenne.


Hogyan segít az ilyen helyzetekben a SPURI ?
(idézek a gyártó honlapjáról)
MÛKÖDÉSI MECHANIZMUS:
 - A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
 - A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.

Ebben a két mondatban megtalálható a legfontosabb tulajdonsága, a TISZTÍTÓ hatása.

   Az elsõ esetben már sajnos nem segített csak a szétszerelés, de a tulajdonossal való beszélgetés során kiderült, hogy azért voltak elõjelek: "...néha rángatott, meg olyan furcsán járt, dadogott..." Ha egy kicsit elõbb jött volna! A SPURI-val pár ezer forintból megoldódott volna az egész!
   A második esetben sikeresen kezelni tudtuk a problémát. Egy kicsit több kell ilyenkor a SPURI-ból az elõírtnál, de egy Gyöngyös oda-vissza út alatt teljesen "meggyógyult" az autó. Mintha sosem lett volna eltömõdve a részecskeszûrõ!

Amíg a motor indítható, és nincs egyéb problémája, megszüntethetõ a koromlerakódásból eredõ hibák nagy része! Ezt mi is biztosan állítjuk, hiszen 2003 óta folyamatosan használjuk a saját autóinkba, és sok ügyfelünk is megelégedésére. Bizonyos, hogy az évek alatt már több millió forint maradhatott a SPURI használói zsebében!

Bõvebben a SPURI adalékról a gyártó weboldalán olvashat: spuri-adalek.hu

A
SPURI természetesen nálunk is kapható. Próbálja ki Ön is!

   További szép napot kívánok!

        Üdvözlettel:
                Kávai György, szervizvezetõ

 -== "A mi célunk, hogy Ön elégedett legyen OPEL-jével!" ==-

SDS Autó - OPEL szerviz,
 Budapest XV. kerület, Szerencs u. 91.
 Nyitva: Hétfõ-Péntek, 8-tól 16 óráig

Tel: +36(1)306-4552, +36(20)9454675; Fax: +36(1)2710382
Skype: sds.auto.bt
Postacím: H-1145 Budapest, Bácskai utca 6/c

http://az-opelszerviz.hu e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.