SPURI-t ezért veszik!

 Minõség iránya ma az üzemanyagoknál!

/Fordulat  az üzemanyag adalék piacon?/

ImageFelmérési adataink évente megjelenõ változó paraméterei tanulságos konzekvenciákat valószínûsít!

Néhány sorban leírom, hogy ezen a szakterületen mekkora változás állt be a piacon, valamint az emberek gondolkodási módjában.

Egészen döbbenetes a változás. Megvizsgáltuk, felmértük, kutattuk, bebizonyítjuk mi a fontos az embereknek, amikor autóznak. Lássuk a részleteket! 

1. Kiindulási tényezõ volt régen az a motiváció, hogy fogyasztást csökkentsen. Azonnali eredményként, konkrétan fogható, mérhetõ végeredmény központú szemlélet számított a kezdetek kezdetén. Rálátásunk valamikor 1986-ban kezdõdött.

Mondhatom már akkoriban tízezres felhasználói monitoringgal rendelkeztünk. Fontos volt, hogyan kezdjük el a fejlesztéseket. Melyik irányba induljunk, ami hatékony eredményt hoz! Az üzemanyag tucatnyinál több fõ jellemzõibõl mit érdemes megváltoztatni, és mely irányba! Számba vettük a lehetõségeket és úgy döntöttünk egyértelmûen, hogy akkoriban a fogyasztáscsökkentés számított csupán!

Nyilván más paramétert is vonzott magával a több funkciós találmány, de a markáns jellemzõ a kevesebb fogyasztás elérése volt! Az expanzió növelése ugyanazon körülmények között olyan konfigurációkat eredményezett, mely nagy részben az égési folyamat tökéletesítésére szorítkozott. Természetesen magával hozta a többi fontos funkció tökéletesítését, de csupán periférikus módon. Ezek a tulajdonságok a kopáscsökkentés, hõterhelési együttható, gázosodási hajlam, edzõ polírozó hatás, vízdiszpergálás, elektromos immunitás, jegesedés, dermedésgátlás, gyantásodás, habzásgátlás, koromképzõdés, szekvencionális robbanás stb., stb...

Ezek sorrendek szerint lett fejlesztéseink eredménye 1993-ban megjelentetve! Nyilván sikerre volt ítélve, mert aki a SPURI akkori változatát kipróbálta bõven meghökkentõ eredménnyel szembesült. Még ilyet sosem látott!

A nyugati kegyszerek szinte semmilyen eredményt nem hoztak, csupán vizuális érzéki csalásra hivatkoztak! Ma is ki lehet bátran próbálni a különbséget! Mondhatom egyértelmû lesz a végkövetkeztetés!

2. Második generációnál már irányváltásra volt szükség. A teljesítménynövelés, a lóerõ hajhászás, számolgatás helyett elõtérbe került a nyomatékos motor elõnye. „KW” helyett a „Nm” lett a sláger a mûszaki adattábláján az autónak. Ez fele részben más fejlesztési irányt szabott. A benzines motoroknál is elvárták az alacsonyabb fordulaton való nagyobb, vagy legalább elfogadhatóbb nyomatékosságot. Ennek oka az egyre tökéletesebb dízel motorok térhódítása. Azt hittük még akkoriban, hogy a TDI ilyen kevés fogyasztással és jó menetdinamikával nem is léphetõ már át.

Talán nincs is szükség többé a SPURI-ra?És semmilyen adalékra?

Kiderült most van csak létjogosultsága. Miért is? Mert némely márka és típus roppant érzékeny lett a jó minõségû dízel üzemanyagra! Pontosabban és konkrétan fogalmazva a korábbinál sûrûbben lettek hengerfejesek, gátrepedésesek, adagoló kopások léptek fel, valamint a vezérlési beállítások és hibák miatt túlmelegedések. Õrülten lehetett tuningolni, amivel széthajthatóvá vált a motor!

A feladat adott volt!!!!!!!! Oldja meg a SPURI.

Neki fogtunk. Kis idõ telt el csupán és gyorsan megjelent az újabb generáció! Mondanom sem kellett osztatlan sikert aratott. Ez a sok pozitív visszajelzés megalapozta a benzines oldalhoz illeszkedõ következõ sportos generációs benzin adalék kifejlesztését. Egyre több olyan jármû lépett a piacra, mely hengerenként 4 szelepet kapott, tért kezd hódítani a Vtech, Vti, VVTI, Twin Spark, stb. Továbbá a sûrítési arányba bátrabban spanolták a motorokat, hisz az elektronika lehetõséget adott kopogás érzékelõk alkalmazására. A vezérlést számos tényezõvel tudták módosítani. Magyarul kis gázadás takarékos üzemmódot jelentett, nagy gáz hirtelenbe dinamikus gyorsulást jelent. Szelepvezérlés, gyújtás, fejlett injektor technika és máris nem mindegy milyen hitvány minõségû az üzemanyag! Ekkor a kompresszió tûrõ képesség, hõsokk komponensek, valamint a szekvenciális égési folyamat elõsegítése volt a legfontosabb.

Ekkor eljutottunk a JG-2 változatig. Mondhatom korszakalkotó volt. Hatékonyságát a mai napig csodálják! Igazi vérbeli versenyzõnek született! Még ekkor is a dinamizmus és a nyomaték számított! Mellékhatásként ekkor tartalmazott elõször a SPURI kék változata minimális mennyiségû hûtõgél változatot.

3. Harmadik generációt muszáj volt kifejleszteni! A termékeink keresletét a biztonság miatt is elkezdték vásárolni! Sok ideig használták már százezren, ahhoz hogy sok-sok egyértelmû kitûnõ tapasztalat terjedjen el a piacon!

Öreg urak féltett jármûveiben sokan módszeresen használták!

A biztonság miatt!

A tartósság miatt!

A prémium minõség kézzel fogható elõnye miatt!

Egyértelmûvé vált! Azt kell gyártani, amire szükség van! Arra felé kell haladni a fejlesztésbe, amit a piac igényel! Mikor ez az igényes felhasználói réteg belépett a vásárlóink közé, 30% többletet jelentett. Nyilvánvaló lett ez az irány lesz a megfelelõ. Tettünk is mérnökeinkkel olyan nagyfokú elõre lépést, hogy teljesen más gyártási eljárással egészítettük ki a meglévõ anyagot. Komplexé tettük a SPURI mindkét energia szintû termékét! Lényege az, miszerint a motorok kapják meg ami jár nekik. A jó minõségû üzemanyag olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, hogy kímélje annak minden alkatrészét. Ez egy bonyolult, nagyon összetett folyamat. A tankot máshogy kell megóvni, mint az üzemanyag szivattyút, máshogy az injektorokat, máshogy a magasnyomású alternáló gázolaj pumpát, más körülmény van az égéstérbe, más a kipufogó szelepeknél, más a katalizátorokba, más a részecske szûrõknél, és így tovább alkatrészenként. Sok alkotót le kellett cserélni, átalakítani, kiegészíteni. Olyan konfigurációs gyártást kell alkalmazni, hogy mindennek megfeleljen!

Mára elértük azt, hogy ÓRIÁSI BIZTONSÁGOT ad a SPURI bármely változata! Ezt tapasztalják kézzel foghatóan a vásárlóink is. Ma ott tartunk, hogy azért használják az emberek több mint 60%-a mert tudja, hogy a SPURI adalékkal prémium minõségû üzemanyagot kap! Mindezt ingyen! Sõt még pénzt is visszakap minden kilométer után.

4. Útban a jövõ felé! Azon munkálkodunk, hogy jelentõs minõségi fejlõdésen essünk át! A módszer már adott! Csupán a nagyon költséges gyártást kell ipari méretekben olcsósítani. A mai energia drágaság miatt ezek az arányok még kedvezõtlenek. Eljön az a nap is, amikor a beruházásaink elérik a szükséges technikai fejlesztések szintjét ehhez a gyártási eljárás megvalósításához!

Izgalmas jövõt ígér az, hogy sok-sok év óta egyre innovatívabb és utolérhetetlenebb minõségû adalékot tudtunk gyártani.

5. UTÓSZÓ : Visszatekintve már alig emlékszünk arra, hogy az emberek többsége mosolyogva, csalásnak tekintette az üzemanyag adalékolását. Nyílván azért, mert évtizedekkel elõtte állandóan becsapták õket. Ekkor elhatároztam azt, hogy megmutatom, van becsületes, igazi olcsó adalék is. Olyan ami, hasznot hajt, örömöt okoz az embereknek! Olyan hatékony, hogy lehessen érezni a menetdinamikát, mérhetõen jelentõs fogyasztáscsökkentést okozzon, a minõségivé adalékolt üzemanyag által.

Akkoriban nem tudtam, hogy mit vállalok. Figyelmeztettek vegyészmérnök barátaim. Nem egyszerû a dolog! Azt, hogy ez nagyon nehéz lesz több évtizeden keresztül megvalósítani! Tapasztalat és elhivatottság nélkül ezt nem lehet csinálni!

Persze sok sikertelen kísérletünk is volt! Sõt, több, mint amit gondolnánk!

Megjegyzem ma is vannak igénytelen, semmit nem érõ, sõt kárt okozó termékek. Mondhatni tucat szám. Szegény vásárló, ha kipróbál egymás után 6-8 félét és azok semmit sem érnek, akkor érthetõ a negatív vélemény az adalékokról! Szinte még utálják is magát az adalékolást! Szentelt víznek tartják! Néha van is benne valami, hogy értéktelen folyadékokat próbálnak ISTENI erõvel felruházni! A csalás úgy derül ki, hogy a használat után többet nem vesznek ilyet! A szekrényünkben nagyon, de nagyon sok kimúlt, elfeledett üzemanyag adalék van múzeumi darabként. Ezt a köznyelv úgy említi, hogy lemorzsolódtak a harcba és mentek a levesbe. Felhasználók, az emberek döntöttek a sorsuk fölött.

A minõség igenis számít! Hosszútávon megéri becsületesnek lenni! Partnernek kell tekinteni az embereket, nem pedig baleknek, fejõs kecskének! Az energia szakmában pedig nem jellemzõ, hogy évekig dolgozik egy komoly cég csupán a sikerélményért! Minden megtermelt javat kutatásra, fejlesztésre fordítson, ez nem normális! Akkor ebben az értelembe cégünk nem normális!

Ne feledjük azonban, hogy minden vásárlónk jól jár és megelégedett! Sõt, elég sok magyar embernek adunk munkát, hisz „ÍZIG VÉRIG MAGYAR TERMÉK”! Erre is büszkék a munkatársaink!

Nos, ezzel a gondolkodásmóddal soha, senki nem tudott és nem tud versenyre kelni! A multik azért, mert multik! A kicsik pedig, mert kicsik!