Az autónak is melege van!

Kánikulai autózás


Image Nem csupán az emberi test, hanem az autóban lévõ motornak is melege van a kánikulában! Megviseli az alkatrészeit, ha nem kíméljük jó minõségû üzemanyaggal!
Úgy lehet elérni, hogy a legolcsóbb benzint, gázolajat adalékoljuk SPURI-val.

Miért is? Mert a felesleges hõfejlesztést minél lejjebb szorítjuk, annál jobb a motornak! Ezt oldja meg a SPURI üzemanyag adalék! Több olyan motorvédõ funkciót tartalmaz, mely kíméli a jármûvet és még gazdaságosabbá is teszi az üzemeltetést.
 

A hûtõvíz ugyan elviszi a hõt, de idõ kell az áramláshoz, amikor is az égéstér környezetében lokálisan 800 fok keletkezik. A súrlódási együttható fokozza a melegedési problémát!

1., A SPURI-ban lévõ kopáscsökkentõ aktívan csökkenti a súrlódási hõt! A kompresszió gyûrû és az oldalfal közötti érintkezési felület folyamatos kenési folyamat része lesz!
 
2., Csökkenteni kell a lokális hõterhelési igénybevételt!
A SPURI úgy oldja meg ezt a kritikus helyzetet, hogy nagy nyomás és hõmérséklet hatására hûtõgél keletkezik az égéstérben, mely nem ég el! A kipufogó szelep nyitásakor keletkezõ nyomásesés hatására gyorsan elpárolog hõelvonást produkálva. Mint egy egyszerû szódáspatron, amikor becsavarják a szódásüvegbe, lefagy! Így alakul ki a csökkentett hõmérséklet az égéstérbe, elõkészítve a hatékony következõ égési fázist. Mintha több tucat intercooler lenne beépítve!

3., A következõ kímélõ folyamat is csökkenti a motor igénybevételét, és hulladék hõjét!  A SPURI több fázisú úgy nevezett szekvenciális égést generál! Ez azt jelenti, hogy az adalék több részre bontja az égést, egymásba öltõdõen megy végbe az expanzicitás. Ezzel nõ a nyomaték is! Fizikai törvényszerûsége a mozgó tömeg tehetetlenségén alapszik! Nem egy nagy lökésszerû pofont kap a dugattyú, hanem többszöri, sõt folyamatos tágulással nõ a hengernyomás a kipufogó szelepnyitásig.
Így kíméli az összes mozgó motor alkatrészt, valamint a hajtáslánc minden elemét!

4., A SPURI-val adalékolt üzemanyaggal szilícium korund keletkezik, annak polírozó hatása aktívan besegít, hogy kevesebb hulladékhõ keletkezzen. Fényes, sima, polírozott felület, melyet a gyors hõingadozás fel is edz, a tartósságot eredményezi!

Összességben négyszeresen segít a SPURI nyári kánikulában a motornak elviselnie a környezeti meleget, sõt a legelviselhetetlenebb kánikulát is! Idõben el kell kezdeni a SPURI adalékolást, mert hatását akkor fejti ki, ha a tisztító mechanizmusra már nem kell energiát pocsékolni!
Tehát 3-5 tankolásig folyamatosan javulni fog minden paramétere az autónak!
Új autónál pedig szinte létkérdés az elsõ 20-40 ezres kilométerig.

A SPURI fokozott biztonságot ad, minden autó üzemeltetéséhez!
Az üzembiztonság is fontos a nyári kánikulában! Nem csak az üzemanyag megtakarítás számít!
Azért ne feledje, SPURI–val jól jár! Minden jellemzõje arról szól, hogy olcsóbban tudjon autózni!


Kisújszállás. 2014. június 12.                                                           Farkas Kálmán
                                                                                                     Ügyv.