Sok pénzt jelent az információ!

/érdekességek a felméréseinkbõl/

 
ImageAz élet minden területén számít az, hogy tudjuk-e miért történnek a dolgok! Honnan és milyen eszközt lehet céljainkhoz beszerezni, és vajon mennyiért árulják a termékeket és milyen célra a különbözõ cégek!
Ha pár százezer autóba használják eredményesen a SPURI-t, akkor az ország kb. 5 millió jármûvébe miért nem?
Elgondolkodtató! Információ szegénységrõl árulkodik! Még nem jutott el a tájékoztatás odáig!

Például egy TV készülékvásárlás is némi tudást feltételez. Mit is szeretnénk, mit tudjon a televízió? Mennyit szánunk pénzügyileg a vásárlásra? Mennyire számít a tartósság? Számos egyéb kérdés merül fel itt is!
És ugyanazt ki,  mennyiért kínálja?
Sokszor nem is tudjuk, hogy ugyanazt könnyebben olcsóbban is be tudtuk volna szerezni! Csak nem tudtuk, honnan kellene! Nincs róla információnk! A legtöbb kereskedõ ezt használja ki!
Aki tudatlan fizessen, neki legyen drágább a megélhetés!

Az élet számos területén viszont nem jól mérlegelünk! Vagy nem tartjuk fontosnak a dolgokat!
Vagy nem akarunk idõt szánni rá!
Például az autónk üzemeltetésében is sokat nyerhetünk, ha tájékozódottak vagyunk! Nem kell sok áldozat, csak némi olvasottság, hogy tisztában legyünk az alapelvekkel. Egyszeri megszerezhetõ ismeret, viszont a gondolkodási módot alapvetõen befolyásolja, ha tudjuk, hogyan mûködik pld. nagyjából a jármûvünk!
Ezt a tudást soha senki nem tudja majd elvenni tõlünk! Mindig hasznunkra válik!
Persze azt hisszük, hogy tudjuk, de ez nem egészen így van! A gyári gépkönyvi leírásokon túli szándékot is meg kell érteni! Kinek mi a célja, és meddig! Pld. az autógyárnak, a motorolaj gyártónak, az üzemanyag gyártónak!

Elérkeztünk a lényeghez! Ár-érték arány a legfontosabb! Az autógyárak 120-180 ezer km-re gyártják az autókat. Ehhez van igazítva az alkatrészek minõsége, a kenõolajok, szervizek, üzemanyagok és a káros ok-okozatai! Természetesen sokkal többet várunk el egy autótól, de ehhez a tulajdonosnak is körültekintõen kell üzemeltetni a jármûvet, akkor megduplázhatja a tartósságát! Nem térek ki a más jellegû alkatrészek elhasználódási megóvására, csupán az üzemanyaggal összefüggõ odafigyelni valóra! Ha információ szerinti alapokat betartja az autó gazdája, akkor már meg is duplázta a tervezett élethosszát a jármûnek! Természetesen kellemetlen javítások nélkül!
 A legtöbb alkatrész az üzemanyaggal függ össze!
Ezért elsõ számú fontossággal bír a benzin-gázolaj minõsége! Semmi nem fontosabb ennél!
Még a motorolaj minõsége is második helyen áll! Legtöbbet a tankoláskor tehetünk jármûvünkért!
Ezt a tényt, az autógyárak is lassanként kénytelenek elismerni! Sokszor a garanciális problémát nem javítják ki ingyen, hiszen rossz minõségû üzemanyagból ered a hiba! És igazuk is van!

Hasonlatos pld. az emberi szervezet ellátása! Ez olyan tény, miszerint az elégtelen silány és nem változatos emberi táplálkozás is betegséghez vezet! Minél silányabb az étel, annál hamarabb elhasználódik az emberi test!

Így mûködik ez a motoroknál és az összes kiegészítõ, ellátó alkatrészeinél! Hamar megbetegedik az üzemanyag szivattyú, AC pumpa, kompresszió gyûrû, szelepek, injektor, adagoló, porlasztócsúcs, EGR szelep, katalizátor, DPF szûrõ, Turbó és még számos kiegészítõ alkatrész! Gyakran több ilyen egyszerre megy tönkre! Ekkor már az autó sem ér annyit, amennyiért javítani lehet! Erre megoldás az üzemanyag adalékolása, mellyel ma már számûzhetõk ezek az aggodalmak!

Minõségi üzemanyagot állít elõ a SPURI. Ez a lényege a kis mennyiségû, gazdaságos adalék koncentrátumnak! Bármilyen minõségi szintrõl indulunk, sokat javít az üzemanyag hasznosulási tényezõjén is! A tökéletesebb égési folyamatot is javítja! Közvetve és közvetlenül pedig leghasznosabb jellemzõje a SPURI üzemanyag adaléknak az állagmegóvó tulajdonsága!
Felméréseink szerint az üzemanyag megtakarítás második legfontosabb helyre szorult vissza, tehát elsõ a tartósság fokozása.
Rászoknak hamar az autósok! Miért is?
Mert hozza az elvárt eredményt! Nem csalódnak a termékben!
Kitõl is tudhatjuk meg, hogy jó minõségû, keresett termék a SPURI?

Itt álljunk meg egy szóra! Az információt a legkönnyebben a vásárlási hely eladójától kellene megtudni az embereknek! Bizony a benzinkúton, az autósboltban, stb.
Miért nem teszik? Nem tudni! Pedig ahol heti 4-5 flakont vásárolnak, ott könnyen lehet ajánlás útján 50-100 flakont is eladni! Úgy látszik, nem kell a forgalom a legtöbb kereskedelmi egységeknek!
A gyakorlat az manapság, hogy egy-egy eladónál sokáig kell könyörögni a vevõnek, hogy szerezzen be SPURI-t.  Érdekes világot élünk!
Az érdek hiánya csak ott érthetõ, ahol a multi benzinkutat még nem maszekszerzõdéssel üzemeltetik. Itt nincs érdekelve senki! A vevõt elhajtják melegebb éghajlatra! A mai világunkba ez is érdekes!
Ha csak 10%-ot a forgalmukból kizárnak a SPURI megtakarítás miatt, akkor már érthetõ!
Többletfogyasztás miatt több üzemanyagot szeretnének eladni! Így gyorsabban visszatér tankolni az autós! De akkor nem, ha a vevõ ezen túl máshol fog tankolni! Ugye milyen érdekes? Ez pedig felméréseink szerint sûrûn megesik! Csodálkoznak is, hogy miért esik a forgalmuk egyre kevesebbre!
No, miért vajon?
Mert nem vevõ, és emberbarát a benzinkút!

Akkor honnan is tudják meg, hogy a SPURI hasznos?
Hallomásból tájékozódnak! Más emberektõl tudják, a SPURI hasznos dolog!
Mi pedig azt gondoltuk, hogy olvasással, üzemeltetési ismeretek tanulásával kezdik el használni a SPURI-t!  Esetleg kipróbálással. Bár nyilván, ha a piacon kapható száznál is több adalékot mind kipróbálná valaki, már egybõl nem is érné meg! Tehát egyértelmûen be kell, hogy segítsen a döntésbe, a többi ember mit tapasztalt a használatát illetõen!
Jól is van ez így!
Ha kimagasló eredményt nyújt egy termék, akkor van esélye a piacon maradásra hosszú távon!

Nézzünk utána egy-két számadatnak! Megéri-e a SPURI-t használni? Milyen anyagiakba kerül, és mennyit spórol meg alkatrészbe?
Vegyünk egy Ford Fiesta típust  ECOBOOST dízel motorral. Fogyasszon sok városi forgalom miatt 5 liter gázolajat! Tételezzük fel, hogy 20 ezer km után olajcserés!
Egy ilyen idõ alatt elfogyaszt 1000 liter gázolajat. Adalékolva ez 4db 500ml-es SPURI-t jelent, felszorozva a 3080.- Ft-os árával ez 12.320.- Ft.
Hagyjuk figyelmen kívül a fogyasztás megtakarítást, pedig ez is van! Csak a javítási megtakarítást nézzük! Ezen belül is csak egy tönkremenetelét a sok közül. Az EGR szelepet, mely már a mostani bio-olajos gázolnál biztos, hogy olajsár beégéses lesz. 2014-es modellhez 94.000.- Ft+áfa.
Gyakorlati tapasztalat, hogy több városi forgalom miatt ez már 60 ezer km-nél jelentkezik. Nem kis kellemetlenséget okozva! Ha SPURI-t használták nem romlik el! Tehát a 20 ezres futás háromszor véve mindössze SPURI költségbe kb. 37.000.- Ft. Ez nyílván kevesebb, mint az EGR szelep ára!
Így éri meg használni a SPURI-t. Többszörözõdik a haszon, ha a többi megkímélt alkatrészt is hozzá adjuk!
További példák mind drágábbak, a részecske szûrõ gyári ára pld. 750 ezer Ft sem kevés!
Mert ugye minél bonyolultabb, modernebb egy autó, annál érzékenyebb az üzemanyagra, hisz precízen rá van számolva a mûködési mechanizmus az üzemanyagra!
Azt feltételezik, hogy az jó, sõt kiváló minõségû!
De Magyarországon ez nem így van, sõt az EU-ban sem egészen!

A SPURI-t messze a legmagasabb minõségbe gyártjuk, hogy az üzemanyag legtöbb paraméterét jelentõsen javítsa!  Az évtizedekig való eredményes gyártás legfontosabb, de nem egyedülálló feltétele! A visszatérõ vásárlások éltetik a termékek jövõjét!
Lehet óriási reklám költséggel ismertté tenni az adalékot, de késõbbi a vásárlásokat a termék eredményessége teszi lehetõvé!
Épp ezért fontosak, a törzsvásárlóink! Õk okosan rájöttek valamire! Bizonyára, több elõnyét is kedvelik a SPURI-nak! Kérjük, mondják el azoknak, akikkel jót akarnak tenni! A megelégedettségük minket újabb fejlesztésekre ösztönöz! A sikerélmény pedig sokkal fontosabb, mint a nyereség! Bár a kettõ összefügg!
Ár-érték arány javítása is állandó feladatunk!

Errõl írok a következõ cikkben néhány gondolatot!
Köszönöm, hogy megoszthattam Önökkel gondolataim!
További gondtalan, élvezetes közlekedést kívánok!


Kisújszállás, 2014. szeptember 28.                                       Farkas Kálmán
                                                                                   Fejlesztõmérnök