Kezdőlap arrow Vendégkönyv

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa536
mod_vvisit_counterTegnap564
mod_vvisit_counterEzen a héten3111
mod_vvisit_counterEbben a hónapban1730

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Vendégkönyv olvasása
Megjelenítve 1 - 30 ból 2036 találat Új hozzászólás írása
Minden bejegyzes megtekintese egy lapon
Név Hozzászólás
Vasas József
Elküldve 2020. April 03. - 17:48
Tisztelt Farkas Kálmán!

Érdeklődnék, hogy miért van ennyire a Prémium 100-as benzinek ellen? Tudtommal a prémium benzin azért prémium, mert jobb minőségű a sima 95 ös E10 benzintől nagyságrendekkel!

Kérem szépen magyarázza el érthetően, hogy miért beszéli le az embereket arról, hogy ne tankoljanak 100 as benzint?

Megtenné kérem?!

Köszönöm szépen!
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. April 02. - 21:45



Tisztelt Horváth László Úr!

Természetesen tehet bele SPURI-t. Ezt is kipróbálhatja.
Leginkább a prémium JG-2 minőségünket ajánlom a gyors hűtési viszony miatt!
És jobb is lesz a motor minden paramétere!
Viszont ez egy kibírós, ha jól sejtem a 117LE-s, nem túlfeszített szinte mindenevő motor. Ha többször tankolt 100-ast, akkor tudjuk miért van a hiba! Viszont ezt nem írhatom le. Jogi körülmények miatt.
Gondolom megérti!

Én csak tanácsot adhatok. Ha mindenképp meg akarja adni a prémium minőségű üzemanyagot a gépnek, 95-öst tankoljon, 1.5 szeres SPURI JG-2 adalékot tegyen bele. Mivel valószínű, hogy a motorprobléma visszaállíthatatlan a dolog, csak állag megóvást ígérhetek. Ezt legalább 5-10 tankolásig, aztán álljon vissza lassan normál SPURI-ra, majd a 2 ezrelékre.

Ez másoknál is működött, tehát tapasztalatból írom.
Teljesen bevált módszer 100-as benzin károkozójára.
Egy kis türelmet kérek, mert a SPURI nem folyékony szerelő, azt mi is bevalljuk. Egyszerű fizikai és kémiai folyamatok tervezett működési elvek szerint.
Immáron 1993-óta működik a szerkesztési terveink szerint, és évenkénti fejlesztési módszerek okán!

Segítünk, amit, csak lehet, ezért ha nem lenne elég az információ, akkor kérem írjon, és további segítséget nyújtunk, akár diagnosztikában, analízisben, de ehhez többet kell tudnunk.

Köszönöm felvetését!
További biztos célba érést kívánok Önnek!


Tisztelettel, Farkas Kálmán




.
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
Horváth László
Dombovár
Elküldve 2020. March 30. - 19:37
Érdeklődnék hogy ha mitsubishi asx 1.6 benzines autóba E100 benzint tankolok akkor még tehetek hozzá spuri adalékot is? Mert mostanában terhelés kor kicsit csörg a motor!
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. March 30. - 07:30


Tisztelt Ladis!

Más adalékról nem lenne etikus nyilatkozni.

Maradjunk annyiba, figyelmen kívül lehet hagyni, majd minden adalékot a piacon, teljesen mindegy van-e benne. Röviden szólva, számos kísérleti analíziseink szerint egyet sem találtunk, ami számítana valamit! Ebből eredően összeférhetőek a SPURI-val.

Összefoglalva jó az E10-be a másfélszeres mennyiségű SPURI, tökéletesen megoldja a problémát legalább egy-másfél évre. Legyen az bármely olajtársaság benzin változata. Valamint az összes gázolajba is ennyi ajánlott a bio komponens miatt, azaz rövid távra 6hónapig normál adalékolás, további időkre másfél szeres.

Nagyon értékes kérdés, és mi már gondoltunk a jövőre is, és gőzerővel tesztelünk.
A hibrid autóknál már más a szituációs gyakorlat. Annyit tudok írni, hogy most készül egy cikk, és egy tanulmány AUDI e-tron autóval. Rövidesen közzé tesszük. Itt azonban nem csupán a másfél év benzin nyugalmi állapota a gond, hanem a szüntelen hidegen üzemelés, még-ha ez 80C fok is. Tapasztalatainkat rövidesen közzé tesszük!
Ám, aki benzin hibridet vesz az legvalószínűbben a takarékosság miatt veszi, és sokat is közlekedik vele. Aki alig tesz néhány kilométert havonta, az nem valószínű, hogy érdemes drága hibridet vásárolni!
Ha mégis roppant keveset megy és akkor is, csak városba, akkor ilyenkor tisztán elektromos autót ajánlok kb. 300km hatótávval. Felesleges a robbanó motor bele!
De ez már nem ide tartozik. Hiszen ebbe nem kell SPURI!

Köszönöm előre mutató kérdését!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. March 30. - 06:55


Kedves Krisztián!

Meg tudom nyugtatni, hogy a SPURI szortimentizáció javítási folyamatában az Ön által felvetetett probléma nincs.

Mi folyamatosan gondolunk erre!
Azonban ez a folyamat nem nehéz, mert kúti üzemanyagok a lehető legolcsóbb komponensekből tevődnek össze. A SPURI adalék alkotói számos értékes olyan molekula kombinációval javítja az Ön üzemanyagját, ami csak előre mutató lehet. Az biztos, hogy ilyen összetevők nincsenek benne, hiszen akkor önállóan is kiváló benzin, és gázolaj lenne a kutakon!

Köszönöm értékes felvetését! További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelettel!
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
Ladis
Budapest
Elküldve 2020. March 29. - 15:00
Tisztelt Spuri!

Mosta a "karantén" idején elég probléma lett az E10-es benzin. Ha jól értem 50 literhez 1,5 dl piros Spuri eléggé tartósítja a benzint ahhoz, hogy néhány hónapig ne legyen gond . A gázolaj esetében is hasonló keverési arányt kell tartani?

Különösen problémásak a hybrid kocsik amelyek amúgy is "alig" fogyasztanak üzemanyagot. Itt is az a jó ha tele töltött tankkal áll a kocsi vagy esetleg jobb a fél tank a megfelelően adagolt Spurival.

Más: családom egyes tagjai látták a LIQUI MOLY E10 adalék reklámját. Most egyikük mindenképpen ezt akar a félig tankolt Suzukijába rakni miközben az sem biztos milyen benzin van benne (valószínűleg Lukoil 95). Ehhez már Spurit adagolni gondolom kissé túlzás lenne?

Előre is köszönöm válaszát!
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
dr. Kalocsai Krisztián
Eger
Elküldve 2020. March 29. - 08:39
Kedves Kálmán!
Ahogy visszaolvastam a sok írást, az a kérdés fogalmazódott meg bennem, hogy a Spuri komponensei összeakadhatnak e a kútak benzinjeivel? Legyen az e10, vagy full maxmixcleanevo stb. Volt egy video a neten ahol egy olajcég fejlesztője mesélte hogy x anyag hatástalnitotta az y anyagot. Várták a jó hatást es rosszat okozott a másikkal. A Spuri bekavarhat?
Köszönöm a válaszát!
Üdv: dr Kalocsai Krisztián
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. March 16. - 14:04


Kedves Kovács István Úr!

Olvasva sorait felvetődik, mi az hogy, "JÓ BENZIN" ?

Valljuk be ilyen általában nem létezik. 1-2 paramétert kiemelhetnek, mint az oktánszámot, és adalékolnak bele egy kis ipari hulladékot, és már más is! Alkalmas emelt áron forgalmazni!
Azonban minden motorra rá kellene szabni a benzin tulajdonságát! Most pedig minden benzin fenekestül más, sőt két szállítás sem egyforma! Ráadásul, minden motorkonstrukció más. Sőt, ahogy kopik ismét más lesz! Akkor mit is okoz a 100-as benzin? És mi van a többi legalább három tucat fontosabb benzin jellemzővel? Visszatértünk molekuláris szintre, hogy:

Mi az, hogy: "JÓ BENZIN!"

Ez manapság nem lesz!
Csak átlagok léteznek, melyeknél a legtöbb motorhoz igazodó benzin kell. Számos benzin van így ezt is szűkíteni kell. Nyilván a legrétegzettebb kímélő benzint kell donornak választani, ez pedig most az E10. Melyikét analizáltuk legtöbb alkotóból álló, konstansnak? A MOL-ét.
Ennyi csak a varázslat.

Egy gondolat:
Vajon három évtized alatt számunkra fontos fejlesztési szavak mondatok miért hangzanak el mostanában az olajtársaságok reklámjaiba!(kopáscsökkentés, tisztító adalék)
Nem biztos, hogy értik például a hűtőadalék-gél komponensünk mechanizmusát, de előbb utóbb ezt is zászlójukra tűzik. Ne higgyen, csak önállóan a maga hosszútávú tapasztalatának! Olyan adalék, hogy "hűha" nincs! A versenybenzinen kívül, és motort rászabva!

De, jelentem a "HŰHA" érzésen dolgozunk!

Remélem kb. másfél év múlva érez ilyet is! De, mi ezt azt érzést nem úgy produkáljuk, hogy ne megviselje meg a lokális hő, a motorokat, hanem okos konstrukcióba védje is!
Nem az számít, hogy elmélkedés után, és egy-két tankolás otthon után mire jut valaki. Hanem az, hogy az élet mit igazol vissza! Mindenki azt kapja vissza, amit nyújt a másiknak, és ezzel az autó is így van!

Én tiszteletbe tartom, hogy Önnek van véleménye, és hogy mit tankol.
Mindig volt, és lesz is, aki a 100-as benzin híve lesz, és nem néz a kulisszák mögé!
Remélem egy idő után tapasztalatokba gazdagabb lesz.
Egy biztos, semmi szüksége nincs a széria gyártású motoroknak a 100-as vagy a 102-es benzinre! Ha ez így lenne úgy működnének, mint egy RALLY autó! De nem így van! Az E85 magas oktánszámú benzin volt, mégis megbukott, szikra indítási és egyéb működési nehézségek miatt!


Másrészt nagyon jó lenne, ha minden finomítóval rendelkező olajtársaság tömné a zsebemet. Higgye el, még egyszer ennyi fejlesztést tudnánk eszközölni az adalékokba. Másrészt a cél a multiknál a prémium drága üzemanyag eladása, mert ezen van az igazi nyereség! Tény, hogy régen is, most is ezzel zaklatnak mindenkit vásárlókat a kutak, mert ezt előírták nekik!
Muszáj a nagy nyereségű, furcsa benzinből sokat eladni. Mintha máskülönben a tengerbe kellene hajigálni hordó szám. Ezen kell elgondolkodni!


A nyílt részvénytársaságok működése, és mechanizmusa azért máshogy van. Én már a kommunizmusban is vállalkoztam, sőt szüleim is átkos maszekok voltak, a társadalom kitaszítottja, de magunk Ura! Ezért én különösen szeretem az egyéni véleményeket, sőt hasznosnak is látok, hiszen a fejlesztés motorját is, kollégáimat is motiválja.

Ezen túl is az vezérel minket, hogy termékeink minőségét senki ne tudja megközelíteni! A hosszú távú bizonyíték számunkra aranyat ér! Higgye el jó szándékkal, őszintén dolgozni megéri, hiszen az idő, és a törzsvevőink igazolták!

Ezen felül nagyon megköszönöm, hogy más gondolkodás módból is tájékoztatott bennünket, ígérem, megfontoljuk! Ki tudja egy lyan adalékot is készítünk egyszer, ami a 100-as benzin kárait fogja mérsékelni! De, nagyon hatékony módon!
Addig is azért nem merjük a SPURI-t és 100-as benzineket ajánlani, mert a benzint okozta károkat nehogy a SPURI-ra fogják! Van az a minőség, amit már nem lehet feljavítani, akkor is okoz kárt! A hosszú távú használatnál való bizonyíték pedig soká kerül elő, sőt hajlamosak a szerelők másra fogni! Véletlenre, tipus hibára, egyszeri vízesebb benzin tankolásra, stb!

Remélem megértett, hogy mi vezérli a kollégéinkat, és fejlesztéseinket!

Köszönöm, hogy végig olvasta, kicsit hosszúra nyújtott válaszomat!

Minden tiszteletem Önnek!
További élvezetes autózást kívánok!

SZAKI Kft. Farkas Kálmán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. March 16. - 12:25


Tisztelt Varga Péter Úr!

Megnyugtathatom, hogy pont elegendő,ha az 50literbe 100ml-t tölt a SPURI-ból.
Ám vannak kivételek, mint pld. a nagyon régi technikák. A Lanost illetőleg megmutatja a viselkedése, hogy elegendő-e. Ha néha a JG-2 prémiumot is használja, azzal is sokat tesz a technika megóvásáért, de ebből is elegendő a 2ezrelék.

A tömítések megóvása, valamint itt a benzin pumpa van veszélybe, nem is az etanol miatt, hanem a kisebb mértékű anilin, IPA, és éter származék miatt, ami ugye a prémium benzinekbe sokkal több van. Azért itt a régi autóknál ez veszélyesebb lehet.
Olyankor szoktak gondok jönni, mikor a szokásos kondenzvízen felül, még vizet is tankolunk. Csak ekkor emelje a dózist. mikor kapkod a fordulat, vagy kigyorsításkor nem hozza a szokásos nyomatékot. Máskor nem szükséges!
Ilyenkor szép türelmesen autózzon, ne hajtson nagy fordulattal, előbb utóbb kifogy a vizes benzin belőle!

Azt tudom írni, jól csinálta eddig is. Hiszen nem az a plusz 5% etanol okozza a gondot legtöbbször, hanem a többi 350 féle benzin alkotók egymáshoz való viszonya!
Továbbra is biztos védelmet nyújt a SPURI Önnek!

Köszönöm értékes kérdését, bizonyára másoknak is tanúságos lesz!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. March 16. - 11:22


Kedves Behina Mihály!

Rátapintott a lényegre!

1. "Hamar melegszik" azt írja! Valóban, és ez mivel is járhat? Fogalmazzunk szélsőséges. Meddig lehet az oxigenátokat növelni, míg szétég a motor? Akkor tegyünk bele dinitrogént, hogy jól mennyen? Annyira azért nem veszélyes a prémium, de lassan, alattomosan lokálisan égéstér egyes elemeit bizony megviseli. Mi a SPURI-val nem ilyen brutálisan takarítunk! Nekünk a hosszan tartó motor életmód a fontos! Ön dönt!

2. Számolt már? Tegyük fel, hogy nem érdekli meddig tart az autója, akkor is 40-50Ft előnyt nyújt a prémium? az több mint 10% plusz költség! Megéri? Na ugye!

3.
10-szeri tankolásonkénti 95+SPURI és 100-as benzin váltogatásnál, az történik, hogy amit SPURI rendbe tesz, azt kezdi elrontani a 100-as. Ne feledjük a mai napig az alapelv a benzin víztartalmára, hogy csapassuk ki, majd leengedi valaki valahonnan! Mi pedig eltávolítjuk apránként, mert szerintünk nem oda való! Ami kicsapódik a 100-asból, az mi diszpergáljuk, persze, hogy gyengébb a gép! No meg a sok lerakódott gyantás szennyeződés, néha 20tankolás is kevés, ha beég a magas lokális hőtől. Nyugodtan használják a 100-ast, hisz ez a cél a kőolaj cégeknél, az ipari hulladékot megetetni. Mert ami nagyon drága placebó miatt jó is! A fűtőértéke sem nagyobb a lokális, heves égés ellenére. Persze két mérés nem egyforma fogyasztás mérésbe, a körülmények miatt!

Tudomásunk szerint ez úgy derül ki, ha két egyforma gépet üzemeltetnek párhuzamosan és 100-200ezer km után a költségeket megtekintik! Teljesen egyértelmű lesz!
A 27 éves tények ezt mutatják. Nekünk már nem kell más bizonyíték, csupán a nem kis számú több évtizedes törzsvevőink tapasztalata!
Jó ez a mottó, "lassú víz partot mos". Szép nyugodtan mindenre fény derül!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
Zoltán
Győr
Elküldve 2020. March 16. - 01:08
Üdvözlök Mindenkit!

Eddig én nagy megelégedéssel használtam a spurit, viszont amikor legutóbb rendelni készültem a gyártó webshopjában, sajnálattal kellett tapasztalnom, hogy a termék tavaly nyár után ismét drágult!
Összevetve egy év alatt több, mint 25%-os (!) dráguláson esett át. Számomra ezzel túllépett egy határt és a csökkenő üzemanyag árak mellett a "behozza az árát" kijelentés sem állja meg többé a helyét. Főként annak tudatában, hogy folyamatos spuri használat után (tehát elvileg tiszta rendszerrel), miután a drágulás miatt nem rendeltem több spurit, kipróbáltam az omv prémium dieselt és menetdinamikában, valamint fogyasztásban is felülmúlta a spurival adalékolt alap üzemanyagot, ahogy az előttem szólók is írták. Eddig meg voltam elégedve a spurival, viszont a folyamatos áremelés es a premium gázolajjal való pozitív tapasztalatom után sajnos erősen kétlem, hogy tovább fogom használni a terméket.
Gyanítom, hogy az árképzési stratégia hosszútávon sok törzsvásárló elvesztésével jár majd, érdemes volna ezt mégegyszer átgondolni!

Maradok tisztelettel:
Zoltán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
Kovács István
Szeged
Elküldve 2020. March 14. - 19:54
Tisztelt Farkas Úr!

Valljuk be őszintén, az E10 es 95 ös benzin és az öns SPURI-ja sosem lesz olyan kielégítően jó minőségű kombó, mint egy OMW Maxx motion 100plus, vagy bármelyik 100-as prémium benzin. Jó-jó,,,jó az ön SPURI-ja, tisztít(hat) is, de tapasztalatból mondom semmivel sem eszik kevesebbet az autóm, és nem is érzem azt, hogy "hűha, érzek valami javulást" hiába használom a SPURIT! Viszont, Bármelyik 100as prémim benzint használok SPURI nélkül, sokkal dinamikusabb a kocsi, és mérhetően jóval kevesebbet fogyaszt! Szóval akárhogy is nézzük, NAGYON JÓ mérnőkeik vannak az oljatársaságoknak, hogy a prémium benzint ilyen jó minőségűre, szakszerűen kitervezik, megtervezik!
Ne haragudjon Farkas Úr, de addig, amég lehet kapni E5 ös 100-as prémium benzint, addig csak azt fogom használni és nem a SPURIT!

Pluszban szeretném hozzátenni, hogy ön szerintem valamennyire meg van egyezve az olajtársaságokkal, azért reklámozza ennyire az E10-es benzint a SPURI kombóval, mert az emberek inkább az E5 ös 100ast tankolják már és nem nagyon fogy az E10!
CSERÉBE, amiért őn próbálja az emberekre rátukmálni a szar minőségű E10-et így valamennyire "megengedik" az olajtársaságok, hogy "éldegéljen" ezen a piacon!

Úgy hogy sok sikert! ÉN biztosan nem tankolok E10-et!
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
Varga Péter
Tatabánya
Elküldve 2020. March 14. - 12:22
Tisztelt Farkas úr!
2017. óta használom megelégedetten a spurit 3 idős autómban!Először 4 ezreléket,majd 3 ezreléket,a közelmúltban pedig a flakonon található 2 ezreléket kapták!
5 tankolásonként JG 2 az adagjuk!
Kérdésem a következő: Az E10 megjelenése indokolja e , a spuri adag 2 ezrelékről való emelését?
A másik kérdésem pedig: a daewoo lanosom(1.3 benzin) nem tolerálja az E10 et!A spuri állandó haszálata felülírja e ezt a kompatibilitási problémát?Vagy nála indokolt lenne az adag emelése?
Köszönöm válaszát!
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
Behina Mihály
Mikóháza
Elküldve 2020. March 13. - 16:43
Üdvözletem,

Feltenném egyenesbe a kérdést: Használjunk 100as anyagot, vagy inkább a 95+Spuri kombót?
Tudom-tudom, ez egy nagyon régóta és sokszor feltett és ezzel együtt megválaszolt kérdés!


Leírom pár hónap eseményeit:

Régóta használom a Spurit mind a V6-ban mind a VFR-ben és egy 1.4es AEX motorkódos Poloban

Ahogy olvasom, mindenkinek egytől-egyig, a prémium(100as) benzin fogyasztáscsökkenést és javuló menetdinamikát okozott.
Nálam a személyes tapasztalat azonban az December óta, a Mol 100-as benzinnel az, hogy könnyebben indul, szebb az alapjárat és valóban kevesebbet eszik.

Kedvesem 1.4es Polojával is ez a helyzet, a 3-4. tank után elkezdett zuhanni a fogyasztás, továbbá "igen szépet lép" azóta is, holott nagyobb felni és gumi kombináció került fel rá.

Mi lehet ennek az oka?

A sima 95+Spuri nem produkált ilyen szignifikáns eredményeket. Pl. a V6 13,3 helyett 10,5 liter lett, a Polo pedig 7,5-8 helyett 6,7re bejött. Ilyen jelentős fogyasztáscsökkentés után megkérdezi az ember magától, miszerint "nem volna jobb a drágáb üzemanyag?"

A kezdet kezdetén, amikor a bioetanol hiszti most november körül kitört, megnéztem a keresőket és mind egytől-egyig azt határozta meg, hogy a VFR-em nem alkalmas az E10es üzemeltetésre, az RC36os blokkal készültek igen, de az RC24/1 és /2 nem.

Az Audi V6-ja alkalmas rá, de meghatároz 98as oktánszámú üzemanyagot, amihez tud koorigálni az ECU. (olvastam, hogy sok kúton 97-98as oktánszámot mértek a sima 95ös üzemanyagnál)

Egy plusz infó ezen tények margójára, most nemtudom, hogy a tavasz miatt, de azt vettem észre, hogy gyorsabban melegednek be a prémium üzemanyaokkal az autók

A kíváncsiság hajtott, hogy kipróbálja a prémium üzemanyagot és "bevált", azért megkérdezem a véleményét ezzel kapcsolatban, hogy ezek után hogyan tovább? Mi lehetett az oka, hogy a 95+Spuri üzemanyagból többet fogyasztott és nem is volt ilyen rugalmas az autó (egyik autó sem)

Köszönöm választ mindannyiunk nevében is
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. March 12. - 14:50


Tisztelt Dr. Kalocsai Krisztián Úr!

Igen, van ilyen alkotóeleme.
Ám két esélyes a dolog, hiszen nem csodaszer a SPURI. Ha már nagyon beégett az EGR visszavezető szelep, sajnos ezt már nem tudjuk teljesen kitakarítani, csupán a SPURI-val.

Alapvetően mi, az igen jó üzemanyag képzésre fektetünk hangsúlyt, mert a megelőzés mindig megtérül a javítási költségbe! Nem is beszélve arról, hogy tökéletesebb égés fogyasztás csökkenésbe is jelentkezik!
Ön teljesen biztos, hogy ilyen gonddal nem fog küszködni, mint az átlag autós, hisz mindig SPURI-val jár!

Vannak spórolós elmélkedő emberek, hogy ritkábban, vagy minden második tankolásnál használja, esetleg a felét az ajánlottnak! Azonban ez a 2ezrelék mennyiség mind az elméletbe, mind a gyakorlatba immáron 27.-éve bizonyít folyamatosan, ezért csak akkor van eredmény, ha betartjuk.

Köszönöm kérdését!
További biztos célba érést kívánok Önnek!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. March 12. - 14:35
Tisztelt Ondó József Úr!
Először is köszönöm kollégáink nevében, hogy az ízig-vérig magyar terméket, a SPURI-t választotta!
Természetesen fogyaszthat többet, mert takarít, és a beoldott víz, és a szennyeződés, melyet a 100-as benzin okozott károk elég soká oldódnak meg! Kb. 5-10 tele tankolás! Valamint minden paramétere a prémium benzinnek gyengébb, mint a 95-nek! Kivétel az oktánszám, ami néha már káros is, ilyen 101-es körüli változatban mértük legtöbbször. Kisebb fűtőértéke van, sok benne az oxigenát! Ugyanakkor heves lokális, gyors égése sem tesz jót a motornak, amit a 100-as benzin anilin származékai okoznak. Ami pedig nem ég el a kipufogó mögött rákkeltő! Maradjunk a 95-ösnél, a SPURI ezen benzin hibáit hamarabb kiküszöböli, mint a 100-asét.

A második bekezdésbe írtak, azért nem pont ebben a formában igazak. A benzin minőségi jellemzőiről olvashat itt a honlapunkon, a főoldalról lefelé görgetve! Lényeg az, hogy a 95-ös benzin illeszkedik egy normál autóhoz a legjobban addig, míg nem verseny versenyautó, és nem irtó magas a sűrítési arányszáma! 1:14 körül. Nem részletezem, de vizsgálataink a 40benzin jellemzőből csak egyet igazolt jónak, a majdnem 101-es oktánt. Jelzem, a 95-ös minden kútnál bőven megvan, sőt eléri a 98-at!A fogyasztást azért még egyszer mérném, mert ezt semmi nem indokolja, sőt nem szokták tapasztalni, csak az ellenkezőjét a SPURI használók.

Javaslat, míg tönkre nem teszi a gépet használja a gépkönyv szerinti benzint, ami max 98. És kényeztetésképpen fokozhatja a jót 2, vagy 4 ezrelék SPURI-val. Sőt használhat SPURI JG-2 prémium adalékot is. Még így is csak a felébe kerül, mint a mérgező 100-as benzin. Türelmet kérek, ígérem, ha még nincs hibája a gépnek, egyre jobb lesz, szép lesz a motorhang, és lehető legkevesebb fogyasztással bőven visszahozza a SPURI árát! Bizonyára tudja, hogy a vizes, benzingyantás diszperziós benzin, nem a legoptimálisabb üzemanyag, energia szinten! De ki kell várni, míg kitisztul a rendszer! Idő kell hozzá, mert ez egy egyszerű fizikai folyamat! A SPURI nem folyékony szerelő, de megteszünk mindent, hogy Ön meg legyen elégedve a végeredménnyel!
Remélem Önnek is ugyanaz lesz a tapasztalata, mint az országba eladott több mint 600 ezer vásárlónak a véleménye, hogy hasznos a SPURI!
Türelmét előre is köszönöm!

Tisztelettel, SZAKI Kft. Kisújszállás Farkas Kálmán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
dr Kalocsai Krisztián
Eger
Elküldve 2020. March 10. - 22:44
Tisztelt Farkas Úr!
A Spuri Egr tisztitó képessége érdekelne engem. Van olyan komponense az adaléknak ami nem ég el hengerekben és továbbjutva a kipufogó rendszerben visszavezetődve az Egrbe ott végzi munkáját? Mitsubishi Lancer 1.8 benzines használójanék, és elédedetten teszem fel a kérdésemet. Itt Egerben sok sok flakonnal vettem már termékéből. Válaszát előre is köszönöm!
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
Ondó József
Abaliget
Elküldve 2020. March 10. - 19:28
Tisztelt Farkas Úr!

Létezik, hogy többet fogyaszt a spuritól a személyautóm?
Suzuki Ignis 1.3 VVT , 100as benzinnel használom, mindig ezt tankolok bele! A 95 ös E10-es el szemben a 100as benzinnel nem "ugrál" bizonyos alacsony fordulaton és bő 1 literrel kevesebbet is fogyaszt a prémium benzinnel. Amióta tankolok a 100as benzin mellé még spurit, sajnos a méréseim alapján minimum 1 literrel többet fogyaszt. Nem tudom miért lehet ez?

Az E10-est nem akarok semmiféleképpen beletankolni, mert rendkívül nagy a szárító hatása már ennek a 10% os alkoholnak is ami a benzin van és 2 évente AC-pumpát kell cserélgetnem a kocsiba, aminek az új ára 50.000eft!Nem beszélve arról, hogy a motorolajat sokkal jobban elhasználja az E10, rozsdásodások is előfordulhatnak a motor kartelben, maga a henger fal is+ a szelepszárak is károsodhatnak a "kiszáradt" benzintől.
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. March 06. - 07:48
Kedves Béla!

Örülök, hogy a CIVIC ben meg van elégedve a SPURI-val!

Pontosan ugyan úgy kell tennie a kerti kisgépeknél is! 95-ös benzin, és SPURI!

Pontosan a kerti gépen nincsenek felhúzva, sűrítési arány mélyen alatta van az autóéknak! Ráadásul még legtöbb karburátoros technika! Tehát a 100-as benzint nehezen gyújtja meg a gép, és szenved! Ráadásul, homogén, rengeteg másféle alkohol származékkal, oxigenáttal, ami nem előny! Hamarabb megromlik a 100-as benzin. Nyilván a hordozott oxigenátok miatt, valamint a vizesedés, és egyéb negatív jellemző miatt! Nem tudom miért gondolják az emberem, hogy egy jellemző, mint az oktánszám miatt jobb a drága benzin! Ne higgyen a reklámoknak!
Pénzkidobás, pedig igen kevés a mennyiség, de teljesen felesleges prémiumnak kikiáltott benzint venni! Reklám fogás!
A benzin 40féle fontosabb jellemzővel bír! Ha mindre adalékot öntenénk bele, nem is kellene benzin. Érdekes! Ugye?

Összegezve a SPURI multifunkciós, nem kell más mellé! Fokozásként másfél szeresét, de maximum kétszeresig növelheti a SPURI mennyiségét, azaz 0,4 %-ig! Ha így tesz egy évig nem lesz gondja a fűnyíróba tele tankolt benzinnel.

Köszönöm, hogy felvette a kérdést, másoknak is tanúságos lehet!
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
Vaskúti Béla
Pécs
Elküldve 2020. March 05. - 12:11
Tisztelt Farkas Úr!

Nagy megelégedéssel használom terméküket benzines Honda Civicemben. Kerti gépekbe eddig 100-as benzint használtam, de most szeretném kipróbálni a Spurit. Ön szerint érdemes-e valamilyen üzemanyag stabilizátort használni még a Spuri mellé, vagy erre is jó. Több olyan benzines kerti gépem van amit ritkán használok így aggódok hogy az E10 rövidebb eltarthatósága miatt probléma lehet velük.
Üdvözlettel: Vaskúti Béla
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. February 20. - 12:10

Kedves András!

Milyen érdekes a véletlen, most intézem a virágoszlopokat a cég bejáratához, pont Dunakesziről.

A beírásáról a lényeg tükröződik. Valamint az, Ön sem szeret úgy elindulni az autóval a nélkül, hogy a SPURI legalább az üzemanyag rendszert, a motort, kipufogórendszert tegye rendben!
Ki szeret sok-sok javítást végezni a gépen? Senki! No, erről szól a SPURI, és a minőségibb üzemanyag! Aki hosszan nem használta, úgysem tudja miről beszélünk mi SPURI-sok.
Ha már a hangja egészségesebb, az elmond mindent!

Ez nyilván alapvető fizikai, és kémiai folyamatokban írható le. De az autóst, a felhasználók legtöbbjét, nem nagyon érdeklik a működési mechanizmusok! Meg is értem! Engem se izgat, hogy a 4K televízió elektron többlet energiája hogyan is kényszeríti a neutrínók távozását!

Egy termék jó-e, vagy sem az a hosszan tartó több százezer, vagy több millió ember által derül ki! A piac dönti el, árazza be, valamint a termék forgalom, hogy mennyire jó az előállított áru!

Ezek a döntő tényezők. És Ön András ennek az általános tulajdonságokat tapasztalta! Az külön érdeme, hogy legelsőnek bízott a termékbe! Megadva a bizonyítási esélyt.
Ma már egyre könnyebb az embereknek, hiszen annyira egyértelmű a végeredmény a SPURI használatának, hogy kockázatmentes a használata! Sőt ingyen is van, amit Ön is tud!

Lényeg, hogy a jövőben is fejlesztéseinkkel, azon leszünk, mindenkor megfeleljünk, a gondtalan autózás, a haszonszerzés feltételeinek!

További biztonságos közlekedést kívánok Önnek!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
András
Dunakeszi
Elküldve 2020. February 19. - 08:06
Nálam ismét bizonyított a Spuri. Használt diesel Ford-ot vásároltam. Azonnal piros Spuri bele 1,5 szeres adagban. Az első tankoláshoz képest az ötödik tankoláskor 1,4 literrel csökkent az átlag fogyasztás és öröm hallani a motor duruzsolását.
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. February 17. - 21:19


Kedves ismeretlen!

Ha lenne ilyen károsult ember, ilyen problémával már hozzánk fordult volna a tulaj!

Gondolom tavaly mindenki így járt aki 660.000db flakon SPURI-t vásárolta! Több komment nem is kell!

Jó is, sőt remek, hogy ilyeneket ír, már végre tényleg nem hiszik, hogy töröljük a negatív véleményeket! Roppant örülök a gondolatok szárnyalásának, hisz demokrácia van! És ez visz az intuitív cselekedet mezejére!

Csak azt nem tudom, hogy a törzsvevőink sértésnek veszik-e? Pláne, akik majd három évtizede használják eredményesen! A fizikai állításokról ne is beszéljünk, mert gondolom sok értelme nincs Önnel vitatkozni ismeretlenül, mint gyáva konkurensnek tűnő egyén!

Erre pedig azt tudnám mondani, hogy kiemelkedően jó minőséget szabad csak előállítani nagyon olcsón. És talán akkor 27 év múlva utolérik a SPURI-t. De ekkorra ismét annyit költünk fejlesztésre, innovációra, hogy ezt senki nem fogja utánozni, mert mi egy kicsit nem vagyunk normálisak, hogy mindent visszaforgatunk, sőt a holdingok egyéb nyeresége is itt landol! A siker viszont higgye el kárpótol!

NO, ezzel a gondolattal a mi égiszünk alatt tevékenykedő cégek, és emberek, ettől boldogok. Ennél pedig nincs felemelőbb érzés higgye el.

Ha Ön mégis úgy dönt, hogy SPURI nélkül közlekedik ám tegye. Semmi probléma nincs belőle. Személyiségi jogok szerint is megteheti, no és ez a demokrácia is egy csodálatos dolog!

Még egyszer, köszönöm, hogy végre valaki beírt egy negatívat, csak azt sajnálom nem valami hihető! Nem baj legközelebb, hátha jobban sikerül!

Minden tiszteletem az Öné, kedves..... Úr!

Maradok a szolgálatában, Farkas Kálmán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SPURI

Elküldve 2020. February 17. - 19:39
Tisztelt Farkas Úr!

Ön szerint ennek a kommentnek, amelyet most ide bemásolok és egy videó alatt találtam, van valóság alapja?!

Kiemelt válasz
Lukács László - Az élet iskolája
13 órája
😁 Eddig 3 emberrel találkoztam, 2 db Skoda és 1 db Opel tulajaval aki tajtékzott, mert szétégtek a szelepszarak a spuri használatakor. Nem véletlen, hogy nem javasolják a gyártók sem az olaj sem benzin adalékokat, ugyanis bár hasznosak lehetnek, de nem minden autóhoz és nem minden autóhoz egy aranyban, amit javasolnak. Sőt az sem mindegy milyen üzemanyag hoz keverik. Mert, ha az már eleve adalékolt, na akkor van nagy meglepetés. Mint, majd lesz most, amikor az E10 mizéria miatt sokan 100 as benzint tankolnak jó drágán, de többe lesz majd a motor generál .

Így hat ez nagy öngól. 👍




  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. February 17. - 11:32


Kedves Tamás!

Örülök, hogy rég óta, megelégedéssel használja a termékünket. Mivel több autójába is jól teljesített a SPURI ebbe is működni fog! Ki tudja mit tankoltak eddig bele.

Az Ön autója biztos, hogy nem a kopogásos égést tapasztalta! Az más jelenség! És a 95-ös benzin is majd mindenhol legalább 2oktánnal, hanem hárommal több! Pont a vizesedés miatt, és az alkohol származékok nyilván magasabb oktánszámmal is rendelkeznek!

Innen látatlanból nem lehet diagnózist felállítani, de egy biztos, ha csökken a fűtőérték, gyengébben megy az autó! Az ECU ezt másként reagálja le autónként változóan. Lehet, hogy egy másik helyen tankol normál 95-öst máshogy viselkedik! Ez az összetétel, sajnos ugyan annál a kútnál sem egyforma mindig! Hát még a víztartalma!

Gondoljon arra, hogy a prémium benzinekbe direkt víz kicsapató komponens van. Ez káros, de csak hosszú távon okoz problémákat, akkor viszont sokat! Ha mindig egy kicsit oldva eltávolítunk a tankból, nyilván nem a legerősebb benzin keletkezik a vízből, de legalább sokáig él a motor! A két elv, pont ellentétes egymással! Ezért nem illik mindig más üzemanyagot tankolni! Ez arra utal, hogy ebbe a tankba bizony sok víz van!

Másrészt a 100-as benzinnél az ECU-ja és a szenzorok mérésének eredményére hivatkozva rossz emissziót tapasztalva elveszi a benzin mennyiséget, így még szárazabb égést produkál, ami nem jó a kipufogó szelepnek, hisz nincs többlet öblítés! De ebbe ne mennyünk bele részletesen.

Az elő-detonációs égés hangját más is produkálja, ami hasonló lehet! Legtöbbször a mechanikai szelephangot véljük annak! Ennek oka pedig a beállítatlanság! Vagy kopások! Pld. a hidrotőke nem tud annyit emelni egy bizonyos fordulaton, amire az méretezve van! De lehet olaj elhasználódás, vagy olajminőség miatt is, de lehet olajnyomás miatt is, számos probléma okozhatja!
Kopogás szenzor nem tudom van-e a kocsijába, de ez itt nem is lényeges!
Ha lenne, akkor is ugyanezt a hangot is hallaná szerintem! Mert ez nem a hamarabbi sűrítésből eredő berobbanásos égés!
Egy biztos az országba 97-es benzinnél rosszabbat senki nem tankol! Ha vizes akkor van 95-ös!
Tamás a 100km még nagyon csekély távolság, kérem 4-5 tankolást legalább tegyen meg, mert addig csak a takarításra használja a SPURI az energiáit! Később egyre jobb lesz a gép, ezt tapasztalatból garantálom!
Tehát egy kis türelmet kérek! Ha gyorsítani akarja a folyamatot, akkor 50literbe másfél deciliter SPURI JG-2 ajánlom!

És ne feledje, bármilyen autója lesz, a SPURI minőségibb üzemanyagot képez!

További gazdaságos, biztos autózást kívánok!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. February 17. - 10:48



Kedves Gábor!

Nem ajánlom a nyugati kutakat, itt Kelet-Európában. Többször írtam analíziseinkről. Pláne a 10évnél régebbi autóknál. Teljesen más az összetétele a prémium benzinnek, ezért a lokális magasabb hő, főleg a kipufogó fázisban nem szerencsés. Pláne, azért sem, mert a nagyobb mennyiségű gőzpára újra párolgása, is megviseli a kipufogó rendszert. Ennél azonban van több olyan körülmény, mely nem a tartósságot eredményezi. Ne higgyen a reklámnak, és a nyugat imádatnak!

-Más.- Egyrészről nem biztos, hogy jót tesz neki a magas oktánszám, hisz nem erre lett gyártva a motor, ha mégis placebó hatásként érzi, az csak megviseli az erőforrást! Másrészt kiszámolva is rettentő sokba kerül, a több mint 40Ft literenként. És figyelje meg többet is fogyaszt belőle! Ez teljesen biztos! Bár ezt nehéz mérni! A többlet költség a javításba is fog jelentkezni!
Én mindig a gyári üzemanyag előírást javaslom oktánszám területén! Ezt is többször írtam miért!

A szeggel történő vizsgálatnak nem lesz eredménye. Lévén ilyen, vagy ehhez hasonló anyag nincs az üzemanyag rendszerbe! De kíváncsian várom hogyan is csinálta a tankba lévő elhelyezést. És mit fog tapasztalni? Mert ott a mozgástól, a hőmérséklet változásig, minden körülmény speciális.

Köszönöm bejegyzését! Tisztelettel. Farkas Kálmán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
Tamás
Dombóvár
Elküldve 2020. February 14. - 10:45
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!

Régóta redszeres használója vagyok terméküknek, több autómban is jól teljesített. Jelenleg egy Opel Corsa C 1.2 16v benzines autóban használom amit napi szinten használok munkába járásra (120km). Amióta megjelent itthon az E10 azóta nagyobb terhelésen pl. emelkedőnek 3000-3500 ford/perc környékén elkezd a motor kopogásos égéssel járni, ami gázpedál állás változtatására (kicsit elveszem, vagy jobban odalépek) megszűnik. Mol 95 + piros spuri normál mennyiségben tankolok, piros spurival nagyobb dózisban a kopogáshajlam csökken, de még jelentkezik. Mol 100 benzinnel megszűnik teljesen a kopogás. Most 95 + JG2-vel kisérletezek, eddig ezzel még nem kopogott de csak 100km-t mentem így. Kérdésem, hogy a kopogásos égést mi okozhatja? Van az autóban kopogászsenzor.
Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelettel: Tamás
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
Gábor
Budapest
Elküldve 2020. February 14. - 09:56
Kedves Kálmán!
Az OMV Maxxmotion 95 E10-ről érdekelne a véleménye, mert most ezt tankoltam a 32 éves keleti autómba. 5-6 éve használom a piros spurit 1.5-szörös adagolással minden tankolásnál. Elsősorban a korróziótól védeném a tankot és a tisztító hatása is állítólag jobb a maxxmotion benzinnek.
A másik ami érdekel, hogy most a családban egy 34 éves 1.8-as passatba MOL 100-as benzint tankolnak tisztán spuri nélkül és érezhetően szebben megy és kevesebbet fogyaszt. Valóban árthat a motornak a 100-as vagy még magasabb oktánszám?
Még annyit, hogy indítottam egy kísérletet e10 + Spuri ill. Spuri nélkül tiszta vasszögekkel a korrózió vizsgálatára. Ennek ha lesz szemmel látható eredménye arról feltétlenül beszámolok
Tisztelettel várom és köszönöm válaszát, Gábor.
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2020. February 12. - 21:27

Tisztelt Motoros!

Mivel több tucat jellemzőből egyet említett, mely a benzin minőségét jellemzi, ezért a 100-as benzin hibáit is csökkenti a SPURI. De nem mindegy honnan kezdjük a javítást! És milyen minőséggel!
Jelzem a 95-ös benzinek is majdnem mindegyik kútnál megvan 98! Nem értjük miért, de így van!
Ezért a SPURI JG-2 adalékot pontosan másfélszeres adalékolásban. Ekkor elérhető, vagy megközelíthető a normál 95-ös szortimentizációja. Mert ugye nem csak a sűrítési arány számít, hanem a vezérlés, gyújtás, befecskendezés, ha nem karbis a gép!
Mivel a motorok magasabb fordulatúak ezért is kell, a gyorsabb egyenletesebb lángterjedést jó minőségű benzinnel elérni! Amibe lehetőleg az 4.2% etanolon kívül még 6-8féle oxigenát is van! Ha a gyenge fűtőértékű anyagok nehezebben gyulladnak be és sokáig égnek, az expanzió végéig, esetleg tovább, akkor kissé megviseli a jelenség a kipufogó szelepet! A sok oxigenát végfokozásaként gondoljon a dinitrogénezésre, (NITRÓ) ahol is rendre elég a szelep mellett, néha minden az égéstérbe! Persze egy szélsőséges példa!

Összefoglalva nem véletlenül a csak a 98-at írják elő a motornak! Ráadásul, van tartalék is az előírásba bőven! Biztonsági tényező! Tehát nem kell aggódni!
A SPURI a többi benzin jellemzők felküzdi arra a szintre, ami már nem káros a motorra, a mostani 100-as benzineknél!
Érezni fogja egyértelműen a másfél szeres JG-2 hatását, az biztos! Még,ha a 100-as benzin is van legalább 101körül, de ez is azért van, mert ez így olcsóbb előállítani! Csak egy picit a szikragyújtással küzd meg amit a SPURI, az indítási készség javítókkal küszöböl ki! És még sorolhatnám, de ennyit dióhájban!

Köszönöm, hogy kipróbálja a SPURI-t, élvezetes motorozást kívánok!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés
motoros

Elküldve 2020. February 11. - 19:19
Üdvözlöm Farkas Úr!

Lenne egy komoly kérdésem Ön felé és szeretném hogy komoly választ adjon a kérdésemre.

Az én motorkerékpáromba 98-as oktánszámú benzin van előírva.Én 100-as benzint tankolok, ezzel sincs baj, gyönyörűen megy tőle a motor, ahogy elő van írva.

Na most következik a kérdés!

Adagolhatok e SPURI-t plusszban a 100-as benzinhez a normál előírt mennyiségben ahogy Ön ezt feltüntette a flakonon?!
Nem fogja ez negatívan befolyásolni a 100 as üzemanyagot?Úgy értem TÚL JÓ lenne, ha még pluszban a 100-ashoz SPURIT adagolnék.

Szeretném tudni a véleményét.
Előre is köszönöm.
  ÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelésÉrtékelés

<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház

Spuri Webshop

Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
 Grafika és tervezés Magic Consulting