Talán ismerős ez a név Önnek. Ha még nem hallott róla, itt az ideje, hogy megtudja, mi is az a SPURI! A mai autók korszerű, környezetkímélő motorjai valóban kevésbé terhelik a környezetet az elődeikhez képest. De különösen rendszeres városi, rövid utak mellett önmagukra kevéssé "vigyáznak", így Önnek is okozhatnak bosszúságot. Röviden: ami nem kerül ki a motorból, az bent marad. Korom formájában ráég a szelepekre, a dugattyútetőre. Lerakódik a katalizátorban vagy a részecskeszűrőben, a turbófeltöltő lapátjain.
Mivel ez egy lassú folyamat, általában Ön nem is vesz észre belőle szinte semmit. Akkor derül ki, hogy valami nem jó ha beül az ismerőse hasonló autójába, és az "olyan jól megy", vagy rosszabb esetben amikor a műszerfalon a hibajelző lámpa kigyullad. Esetleg egyik reggel nem akar beindulni az autó, vagy nem jár minden henger.  Mit tehet ennek elkerülésére? A korom lerakódásból eredő problémák, ha még időben észlelik elég egyszerűen megelőzhetők. Ekkor jön képbe a SPURI üzemanyag adalék. Két példát említenék, amikkel bemutatom a tapasztalatainkat. Az első eset: 1,6-os, benzines, 16 szelepes, OPEL Astra. Napi használat mellet, az egyik reggel kiállt az autóval tulajdonosa a garázsból. Leállítja a motort, bezárja a garázst. Visszaül az autóba, indítózik... és az autó nem indul. Kicsit vár, indítózik... nem indul. Tolásra sem indul. Behozatta az autót a szervizünkbe. Indítózásra mintha be akarna indulni, de mégsem. Megnéztük a szokásos dolgokat, és a végeredmény: nincs elég kompresszió a hengerekben. Mi lehet az ok? A sok koromtól megszorultak a szelepek, és nyitva maradtak. A hengerfej felújítása szükséges, ami kb. 150-200 EFt. A másik eset: 1.3-as, diesel OPEL Meriva. Menet közben felgyullad a hibalámpa, motor tartalék üzemmódba kapcsol, így minden ereje oda van. Hibaolvasáskor kiderül, hogy a részecskeszűrő eltömődött, a tisztítási ciklus elindítását a motorvezérlés nem engedi... ilyenkor a szűrő cseréje a megoldás. Ez "mindössze" 400 EFt lenne. Hogyan segít az ilyen helyzetekben a SPURI ? (idézek a gyártó honlapjáról) MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS: - A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja. - A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan. Ebben a két mondatban megtalálható a legfontosabb tulajdonsága, a TISZTÍTÓ hatása.
Az első esetben már sajnos nem segített csak a szétszerelés, de a tulajdonossal való beszélgetés során kiderült, hogy azért voltak előjelek: "...néha rángatott, meg olyan furcsán járt, dadogott..." Ha egy kicsit előbb jött volna! A SPURI-val pár ezer forintból megoldódott volna az egész! A második esetben sikeresen kezelni tudtuk a problémát. Egy kicsit több kell ilyenkor a SPURI-ból az előírtnál, de egy Gyöngyös oda-vissza út alatt teljesen "meggyógyult" az autó. Mintha sosem lett volna eltömődve a részecskeszűrő!
Amíg a motor indítható, és nincs egyéb problémája, megszüntethető a koromlerakódásból eredő hibák nagy része! Ezt mi is biztosan állítjuk, hiszen 2003 óta folyamatosan használjuk a saját autóinkba, és sok ügyfelünk is megelégedésére. Bizonyos, hogy az évek alatt már több millió forint maradhatott a SPURI használói zsebében! Bővebben a SPURI adalékról a gyártó weboldalán olvashat: spuri-adalek.hu A SPURI természetesen nálunk is kapható. Próbálja ki Ön is!
|
További szép napot kívánok!
Üdvözlettel: Kávai György, szervizvezető
-== "A mi célunk, hogy Ön elégedett legyen OPEL-jével!" ==-
SDS Autó - OPEL szerviz, Budapest XV. kerület, Szerencs u. 91. Nyitva: Hétfő-Péntek, 8-tól 16 óráig
Tel: +36(1)306-4552, +36(20)9454675; Fax: +36(1)2710382 Skype: sds.auto.bt Postacím: H-1145 Budapest, Bácskai utca 6/c
http://az-opelszerviz.hu e-mail:
Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges
|