Kezdőlap arrow Referenciák arrow VW Transporter T4 2.5 TDI ECON (88 LE)

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa19
mod_vvisit_counterTegnap575
mod_vvisit_counterEzen a héten19
mod_vvisit_counterEbben a hónapban9500

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
VW Transporter T4 2.5 TDI ECON (88 LE)
ImageVW Transporter T4 2.5 TDI ECON (88 LE)
Chip tunniggal: kb 150 LE
Évjárat: 2001
Futott Km: 162452
 

A fenti jármű csak SPURI-val kezelt üzemanyaggal futott eddig.

Használati tapasztalatok:
A normál adagolás 2-3 szorosával adagolt üzemanyaggal tette meg a fenti km mennyidég közel felét. Szervízelési gond nem volt! Porlasztócsúcs, izzítógyertya, stb nem kellett cserélni. Az autó nagyon erős igénybevételnek volt és van kitéve:
- magas fordulatszám (4000-5000 ford./perc)
- 1 tonnás raksúly
- 2 tengelyes trailer vontatás
- "rally" szerű üzemmód (hirtelen gáz, hirtelen fék használat)

A motor állapotát felmérendő lebontottuk a hengerfejet vizsgálat céljából.

Tapasztalatok a következtők:
- A henger átmérő kopása a gyári értékhez képest nem volt mérhető.
- Hengerfejben és a dugattyú tetején kokszosodás nem volt jelentős, csak felületi jelleggel és könnydén el távolítható.
- Kompresszíó és olajlehúzó gyűrűk nem voltak beragadva a dugattyú hornyába, tehát tökéletesen neki tudtak feszülni a henger falának.
- A hengerfelület polítozott fényes volt, nem voltak láthatók kopásra utaló barázdák, sérülések.
- A felületeken nem volt látható hősokkra utaló elszineződés.

A motor összerakásánál minden érték (előtöltés, stb) a gyári értékre lett állítva, mellyel az autó tökéletesen működik jelenleg is, a fenti igénybevételek mellett.

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház

Spuri Webshop

Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
 Grafika és tervezés Magic Consulting