Felkészülési finis

Az autó kívül - belül újra van festve, a színösszetétel maradt, annyi a változás csupán, hogy a piros csík szélesebb.

A kuplungfelújítás végeztével beszerelésre kerül a váltó és a motor, és kész a HONDA. A szerelõk sokat dolgoztak az autón. Az alkatrész - beszállítók idõben teljesítettek, viszont a brutális euro árfolyam miatt megkérték az árát. Ebbõl az okból kifolyólag a nagyféket nem tudjuk és akarjuk megvásárolni, hiszen 2009-ben lejár az autó homológizációja, ezért nem érdemes rá többet költeni, a pénzt inkább egy új autóra gyûjtögetjük.

Az Eger - rally (2009. 04. 03. - 05.) kiírása megjelent, a nevezést leadtunk. Kicsit széthúzott a verseny: már szerdán menni kell, akkor lesz az elsõ tréning nap, csütörtökön a második; pénteken gépátvétel és rajtdobogón való áthaladás, ezen kívül nem történik semmi; maga a verseny csak szombaton délután kezdõdik, 17,37-kor rajtolhat az R2-ben az elsõ autó Egerszalókról, ha az R1-ben nem lesz "pitty -putty"; vasárnap délelõtt is "aludhatunk" sokáig, hiszen az elsõ rajt 13,27-kor lesz Sirokról. E miatt már kedd estétõl Egerben kell aludni hétfõ reggelig, mert az autókat az esetleges óvások miatt csak éjszaka adják ki vasárnap. A költségek mellett még az is bonyolítja helyzetünket, hogy mindenkinek munkahelye van.

Ezeken túlmenõen, az egész verseny alatt "lábujjhegyen" kell mennünk, mert rá 19 napra Miskolc -rally, így nagyon kell vigyázni az autóra, hogy ott is indulni tudjunk, de jó eredményt is szeretnénk, kategória 2. - 3. hely.

A csapat ki van éhezve a versenyre, mert hosszú volt a tél, viszont technikai sportról van szó, bármi megtörténhet.

Viszlát Egerben!

Farkas Kálmán csapatvezetõ