Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa454
mod_vvisit_counterTegnap601
mod_vvisit_counterEzen a héten3211
mod_vvisit_counterEbben a hónapban10479

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Új autónál fontos a minőségi, a SPURI-val adalékolt üzemanyag! PDF Nyomtatás E-mail

Image

 

A miértekre válaszolunk, mert egyre több kérdést tesznek fel, ezen témában.  Kezdjük általános megfogalmazásban. Mit kíván egy új autó, hogyan épül fel.A szalonból kihozott nulla kilométeres autó, valóban némi bevasaláson, előjáratáson már részt vesz. Ez arra jó, hogy a hibák kiderüljenek. Ma egy jármű azt mondhatjuk, a teljes csúcsra kb. 50ezer kilométer után kerül. Eddig tehát, finoman összecsiszolódnak az alkatrészek. A fogyasztási görbéről is látszik, hogy ekkor a rá jellemző üzemanyag mennyiség itt a legkevesebb.Természetesen, a nagyobb súrlódások miatt a bejáratási időszakban létkérdés a jó üzemanyag. Ez vonatkozik a benzinesre, dízelre egyaránt. A SPURI alkotóelemeivel hozzájárul az üzemanyaggal érintkező mozgó alkatrészek legfinomabb összeillesztéséhez. Teszi ezt a sokrétegű szortimentizációval, kopáscsökkentőkkel, hűtőgéllel, égés optimalizációkkal. Létkérdés, mert a bio tartalom legalább 7%-kos kötelező alkotók megkívánják. A szigorú környezeti emissziós tényezőket nehezen tudják teljesíteni az autógyártók.

 

 

 Pont ezért a szokásos alternáló motorok füstgáza, csak mindenféle utólagosan hozzá épített szerkezetekkel hozható elfogadható minőségi szintre. Ebből eredően sanyargatják a motorokat, valamint kiegészítők élettartama is a füstgáz minőségétől függ. Ha kiváló minőségű üzemanyagot használunk, jelentős mértékbe meghosszabbítjuk a motor, és a kiegészítők élettartamát. Ezek a cserék a DPF szűrő, az EGR szelep, a katalizátor, porlasztócsúcs, vagy injektor és még sorolhatnám az drága alkatrészeket. Természetesen közvetve minden motor alkatrészre káros hatással van az elégtelen üzemanyag! Image Mondok egy példát, mindig kitűnő a dízel füstgáza, nem is indul be a DPF regenerálási folyamata. Csökkentve ezzel a fogyasztást is. Másrészt megviseli a motort is a DPF-be automatikus tisztítása. Ez pld. egy ördögi kör, egyre többször érez nyomás különbséget az ECU, annál többször regenerál, így egyre jobban használódik a gép! Ha már az elején ezeket a funkciókat csökkentsük, már tovább tart az új autónk! Alattomos, lassan ható tönkremetelről beszélünk, ezért az elején nem is sejti az autós, hogy mi is történik a járművével. Csak később, mikor jelentkeznek sorra az alkatrész cserék. A szerviz széttárja a kezét, ennyi a kihordási ideje! Pedig duplája, triplája is lehetne.

 

Nézzük az anyagi oldalát. Miért mondjuk, gazdaságos duplán is. Egyrészt az alkatrészek, szerelés, kellemetlenségek igen drága árát összeadva, már Már egy alkatrésznél is bejön a SPURI adalék addig kifizetett árai. Egy DPF 270-750ezer ft, egy EGR 150-440ft körül mozognak típustól függően. Csak 80ezer km-ig számolva átlagos közepes járműnél 80tankolás, 1300Ft-tal számolva, mai áron. Ez csupán 104ezer ft-ot jelent. Adjuk hozzá, hogy nem szokott csak egy alkatrész tönkre menni, tehát egyik meghibásítja a másikat. Nyilván megéri ebben a megközelítésben is.

 

Másik megközelítés, további előny, hogy az optimális égésből következik a kisebb fogyasztási igény. Átlagos tapasztalat, és mérések is a 8-12% közé tehetők gépjárműtől függően. Ha az üzemanyagra kb. most 400ft-tal kiszámítjuk a többlet SPURI adalék költségét 50liter/100ml, az pedig maximum 5%. Kevesebb mint a SPURI bekerülési költsége. Még marad nyereség is az állandó adalékoláson. Az újra kormosodás, szennyeződés megjelenése nem engedhető meg, mert sokkal hosszabb idő kell a takarítási folyamatra, mint a megelőzés lenne.

Ezért hangsúlyozzuk, minden tankoláskor adalékoljon SPURI-t, mert megéri! Van egy népes tábora az autósoknak, aki már megért ilyen-olyan alkatrész cserét ebből kifolyólag. Nos bizonyára nekik nem kell leírni tovább, a SPURI előnyét, de azoknak sem akik használják megelégedettséggel a termékünket. Még annyit tennék hozzá, hogy minden autó típusra és fajtára, valamint bármilyen üzemanyagú motorizációra igaz a SPURI gazdaságos, biztonságos adalékolása. Azt szokták mondani, SPURI nélkül lehet menni, de nem érdemes.

Köszönöm figyelmét! 

 

Kisújszállás,   2018.08.08.                                                                  Farkas Kálmán

                                                                                                                    SZAKI Kft.

 


 

 
Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház

Spuri Webshop

Rallye Rádió

Rallye Radio
A Rallye Rádió csak a verseny idején sugároz! A versenekről az alábbi LINKEN tájékozódhat.

Újdonság!
Rally VIDEOTÁR

Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting