Kezdőlap arrow Hírek - újdonságok arrow Télen a korszerű autókba is kell SPURI?

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa222
mod_vvisit_counterTegnap591
mod_vvisit_counterEzen a héten222
mod_vvisit_counterEbben a hónapban5072

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Télen a korszerű autókba is kell SPURI? PDF Nyomtatás E-mail

A szalonból kihozott autókról, nincs információja általában a boldog tulajdonosnak, hogyan kezelje, tankolja járművét. Legyen az dízel, vagy benzines ma már mindegy. Vigyázni mindegyikre kell. Mit mond a szalon? Nagyon fontos, hogy a sorban következő szervizre vigye el! Tiltott az utólagos adalékolás. Ez így nem igaz! Több autó gépkönyvébe már szerepel az, hogy igenis utólagos adalékolással javítsa fel az üzemanyagot. Régen ilyen még nem volt a használati utasításokba, mert bizony az adalékok legtöbbje csaló volt, sajnos a nyugati nagy neves márkák is. Rájöttek, hogy nem megfelelő üzemanyag miatt megugrott a garanciális javítások száma, hisz rendre 1-2éven belül, és 100ezer km futás teljesítményig jelentkezik a baj!

Nézzük, mit mutatnak a tények.

Az újabb konstrukciók környezet védelem miatt olyan érzékeny elő, és utógondozó technikával vannak ellátva, hogy a kelleténél több a hideg üzemmód, bizony hamarabb világít valamely hibakód. Rendre az alapjáratba álló helyzetbe való bemelegítést javasolják. Néhány perc nem is, árt, de 3-5 percen túl a környezeti kár is, és az autó lassú felmelegedése manapság ezt nem indokolja. Akár egy órát is lehetne járatni a mostani típusokat, mégsem éri el az igazi üzemi hőmérsékletet. Új autónál pedig még a felületek nincsenek egymáshoz hangolva, csiszolódva.

Tapasztalat, hogy új autó többet fogyaszt, mint amit ígér a gyár. Nagyjából 50ezer kilométer kell, mire azt mondhatjuk, hogy nem csak a motor, hanem a váltó, a futómű, és minden mozgó alkatrész optimumon üzemel, tehát bejáródott.

Köztudott, hogy míg nem melegszik fel a motor üzemi hőre, mint télen lassabban, addig a káros elégetlen nyálkás szénhidrogén származék lerakódik a motorba is, és a kipufogó rendszerbe is. Ezzel az összes érzékelőt becsapva, a nem a tervezett módon működik a gép. A kipufogó gázok visszavezetésével, periódikusonként, saját mocskában fürdik a motor.  Télen ez a periódus hosszú.

Következés képen hamar hibajelet ad, elsőként a dízelek, de benzinesnél is bekövetkezik, igaz másként. 

A hideg beköszöntével mit tehet az autós?

Javaslom, ne várja meg, míg hibajel lesz. Sokkal nehezebb a ráégett szennyeződést minden honnan kitisztítani, utólagos adalékkal, mint megelőzni! Sokan a bekövetkezett bajba után fordulnak a SPURI felé! Nem mondjuk, hogy segít, de nem minden esetben. A beégés és a szennyeződés fokától függ.

Ha minden tankolásnál SPURI-t adalékolt az üzemanyagba, ilyen gondja sosem lesz. És ezt a hosszú több éves vásárlói tapasztalatok szerint jelenthetjük ki! Így tökéletesebb égés, és füstgáz emisszió miatt hideg motornál sincs probléma, a továbbiakban pedig a motor-meleg állapotba, az esetleges lerakódás is távozik a rendszerből. A mai üzemanyagok nem alkalmasak hosszútávon megóvni az autót a kényszerű javításoktól.

 

Összefoglalva, nagyon hasznos, ha télen korszerű autóknál ideje korán elkezdi adalékolni az üzemanyagot SPURI-val. Benzint és gázolajat egyformán. Ha a normál piros SPURI-t használja, nem kerül semmibe, hiszen bőven megtérül a fogyasztásba az ára! Plusz a sok mérgelődés, időkiesés, alkatrész cseréktől kíméli meg az autó tulajdonosát.

Kisújszállás 2019.11.26.                                                                                 SZAKI Kft.

                                                                                                                        Farkas Kálmán

 

 

 

 

 

 
Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház

Spuri Webshop

Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
 Grafika és tervezés Magic Consulting