Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 7 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa624
mod_vvisit_counterTegnap781
mod_vvisit_counterEzen a héten1405
mod_vvisit_counterEbben a hónapban17058

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Bleszák Feri Vásárlói vélemény PDF Nyomtatás E-mail

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Adott egy 7 éves benzines autóm, folyamatosan karbantartott, sőt, még túlzásba is vittem a gondoskodás. Mindezek ellenére 8 hónapja check engine jelzett, kiolvastattam, P0302-P0304 hibakóddal 2-es, 4-es hengerben szakaszos gyújtáskimaradást olvasott a kódolvasó. Az autó nem produkált hibát, nem rángatott, nem 3 hengerezett, nem nőtt a fogyasztás és semmi egyéb, ezért tünet nélkül a szerelőknek nem volt könnyű dolguk. Kezdtük gyertyacserével, a hiba visszajött.

Márkaszerviz volt a következő lépés, ahol a 2-es és 4-es trafót felcserélték az 1-3-al. Hibát nem vitte át, marad a 2-4-ben. Ekkor azt mondták 600e Ft-ért motorvezérlő csere, ami miatt elveszett a bizalmam a márkaszervizben. Utána egy garázsában szerelő, de ajánlások alapján az autóm típusára szakosodott szerelőhöz mentem. Ő belenézett a gyertyákba, kiderítette, hogy nem ebbe való, de „szerencsére" nála van NGK, hadd szóljon, cseréljük ki.

Kicseréltük, a hiba egy idő után megint vissza jött. Bementem egy Bosh Car szervizbe (mai napig Ők a szerelőim), ahol a kartergázcső műanyag vége el volt fáradva, kicserélték, jó ideig nem is jelentkezett a hiba, aztán megint csak előjött.

Leszedték a szelepfedelet a kérésemre, belenéztek, a motor olyan, mint az új, nem engedték, hogy szétszedessem velük, de felhívtak, hogy a gyertyák totál fáradtak, vagyis az újként kapott gyertyák elhasználtak voltak. Tettek bele nekem újat, és megmérték a szelephézagokat is az enyhén dízeles hangja miatt, de azok gyári értéken vannak. A belevaló, új gyertyákkal a kopogás drasztikusan csökkent. Sajnos a hiba ezek után is jelentkezett. Minden szenzort, még azokat is, amiknek nem lehet köze hozzá megmérték és hibátlanok.

A kálváriám során közel 800e Ft és rengeteg idő ment el olyan javításokra, amik nem voltak indokoltak a hiba szempontjából. Mivel az autó nem produkált hibát, a check engine lámpa magától kialudt pár indítás után, kezdtem beletörődni, hogy hiba nincs, csak valami apróság. Szerelőm említette, hogy még az üzemanyagrendszert fogják megvizsgálni. Ekkor olvastam a spuriról, rendeltem egy 10db-os csomagot. Első tankolás után még felvillant a check, már a 4. tankoláson vagyok túl, olyan mértékű igénybevételt kapott ezalatt, amitől minimum 5X jeleznie kellett volna, de semmi.

A csodaszeretek valamit helyre tett nekem, ekkora kálvária után azt hiszem a terméketek volt a megoldás egy része. Nyilván, szét fogom szedetni, injektort kitisztíttatom, cserélünk üzemanyagszűrőt és pumpát is, de egyrészt segített az autón, másrészt kizárásos alapon közelebb vitt a diagnózis felállításához. Hamarosan megérkezik az új autóm a szalonba, de egy biztos, kezdetektől spuriztatom majd és a mostani, ami családban marad, fogja kapni élete végéig!

Nem tudom mit művel ez a cucc, de nem is kell tudnom, csak azt, hogy valóban jótékonyan hat a motorra.

Köszönöm Nektek, sose hagyjátok abba a gyártását! Lett egy új törzsvevőtök. Hetente 1-2 tank benzint használok el, fogy rendesen, a következő rendelésem az 5L-es lesz!

Köszönöm,

Bleszák Feri

 


Természetesen megköszöntem a véleményezést:


Kedves Ferenc!


Élvezettel olvastam izgalmas sorait. Nagyon jó érzés, hogy a folyamatos fejlesztéseink eredményesek.

Az csupán egy dolog, hogy valamiből meg kell élni a kollégáinkkal együtt, de nagyobb dolog az, hogy a vásárlóink valóban tudják értékelni az erőfeszítésünk.

Rövid az élet, és sikerélmény nélkül mit sem ér!
Sajnos az adalék iparág egész Európában, sőt a világon, egy nagy csalásra alapozik. Adnak az üzemanyaghoz a széles 40db jellemzőhöz 1 komponensből egy parányi kicsit, ami semmit nem ér. Így lejáratva az igazi üzemanyag adalékolást. Ebből következik, hogy nekünk egyenként meg kell meggyőzni az embereket hogy igenis jó minőséget eredményez a SPURI használata. Ezzel az adalékolási kultúrát teremtjük meg, immáron 26 éve!

Látja, Ferenc akkor fordult Ön is a SPURI-hoz, mikor már szinte más megoldás nem volt. Pedig a jó üzemanyag fogalom! Egészen a verseny benzinig, mely minimum 2000Ft/liter. Nem rovom fel senkinek, hogy nem hisz bennünk, hogy mi becsületesek vagyunk. Hiszen sok tankolás után derül ki, hogy hibamentes az autó. És még akkor is rálehet fogni, hogy mert jó autót vásárolt.

Sajnos nem tudják, mit tankolnak az emberek. Megmondom tömeg terméket, mely épp a használhatósági minimumot üti meg nagy nehezen! Sajnos ettől beteg is lesz az autó csak várja ki. Ha mi is moslék ételt eszünk, akkor hamar megbetegszünk!

Ilyesmi a hasonlatom. És még most jön a igazi moslék, mert ezt már máshogy nem tudom illetni! Az igazi gyengítetlen benzint megszüntették, tettek bele plusz 5% ETANOLT. (Egyéb iránt ezért is lehetett az ön kálváriája.) Most ezt is kitiltják, és a legolcsóbb az E10 lesz! Ebből még több motor besokall majd!
Nem erre tervezték!
Mert nyilván lehet etanol motort tervezni, de ezek nem azok. Az más kérdés, hogy annyival többet, fogyaszt, és hamarabb elkopik, ezért nem gazdaságos! Gondoljon a gyenge fűtőértékre, mely témát már a honlapunkon cikkben kiveséztük.

Egyet azért tudok, a környezet védelme érdekében ez csak ámítás ami ezzel kapcsolatban folyik! Hamar tönkrement autót újat venni, ez ám az igazi környezeti kár!!!!! Persze ezt nem igazán tudják, vagy nem értik meg az emberek, de majd egyszer talán! Addig is azért dolgozunk, hogy a legújabb motorokhoz illesszük az üzemanyagot, a lehető legolcsóbb adalékkal.

Még egyszer köszönöm szépen, azt, hogy leírta nekünk a történetét, igen tanúságos volt.

Azt kívánok Önnek, hogy mindig célba érjen, és természetesen balesetmentesen.

Üdvözlettel,

a SZAKI Kft. kollégái nevében

Farkas Kálmán
fejlesztőmérnök



 

 

 

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház

Spuri Webshop

Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
 Grafika és tervezés Magic Consulting