Bleszák Feri Vásárlói vélemény

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Adott egy 7 éves benzines autóm, folyamatosan karbantartott, sõt,
még túlzásba is vittem a gondoskodás. Mindezek ellenére 8 hónapja
check engine jelzett, kiolvastattam, P0302-P0304 hibakóddal 2-es, 4-es
hengerben szakaszos gyújtáskimaradást olvasott a kódolvasó. Az
autó nem produkált hibát, nem rángatott, nem 3 hengerezett, nem
nõtt a fogyasztás és semmi egyéb, ezért tünet nélkül a
szerelõknek nem volt könnyû dolguk. Kezdtük gyertyacserével, a hiba
visszajött. Márkaszerviz volt a következõ lépés, ahol a 2-es és
4-es trafót felcserélték az 1-3-al. Hibát nem vitte át, marad a
2-4-ben. Ekkor azt mondták 600e Ft-ért motorvezérlõ csere, ami miatt
elveszett a bizalmam a márkaszervizben. Utána egy garázsában
szerelõ, de ajánlások alapján az autóm típusára szakosodott
szerelõhöz mentem. Õ belenézett a gyertákba, kiderítette, hogy nem
ebbe való, de „szerencsére" nála van NGK, hadd szóljon,
cseréljük ki. Kicseréltük, a hiba egy idõ után megint vissza
jött. Bementem egy Bosh Car szervizbe (mai napig Õk a szerelõim),
ahol a kartergázcsõ mûanyag vége el volt fáradva, kicserélték,
jó ideig nem is jelentkezett a hiba, aztán megint csak elõjött.
Leszedték a szelepfedelet a kérésemre, belenéztek, a motor olyan,
mint az új, nem engedték, hogy szétszedessem velük, de felhívtak,
hogy a gyertyák totál fáradtak, vagyis az újként kapott gyertyák
elhasználtak voltak. Tettek bele nekem újat, és megmérték a
szelephézagokat is az enyhén dízeles hangja miatt, de azok gyári
értéken vannak. A belevaló, új gyertyákkal a kopogás drasztikusan
csökkent. Sajnos a hiba ezek után is jelentkezett. Minden szenzort,
még azokat is, amiknek nem lehet köze hozzá megmérték és
hibátlanok. A kálváriám során közel 800e Ft és rengeteg idõ ment
el olyan javításokra, amik nem voltak indokoltak a hiba
szempontjából. Mivel az autó nem produkált hibát, a check engine
lámpa magától kialudt pár indítás után, kezdtem beletörõdni,
hogy hiba nincs, csak valami apróság. Szerelõm említette, hogy még
az üzemanyagrendszert fogják megvizsgálni. Ekkor olvastam a
spuriról, rendeltem egy 10db-os csomagot. Elsõ tankolás után még
felvillant a check, már a 4. tankoláson vagyok túl, olyan mértékû
igénybevételt kapott ezalatt, amitõl minimum 5X jeleznie kellett
volna, de semmi. A csodaszeretek valamit helyre tett nekem, ekkora
kálvária után azt hiszem a terméketek volt a megoldás egy része.
Nyilván, szét fogom szedetni, injektort kitisztíttatom, cserélünk
üzemanyagszûrõt és pumpát is, de egyrészt segített az autón,
másrészt kizárásos alapon közelebb vitt a diagnózis
felállításához. Hamarosan megérkezik az új autóm a szalonba, de
egy biztos, kezdetektõl spuriztatom majd és a mostani, ami családban
marad, fogja kapni élete végéig!

Nem tudom mit mûvel ez a cucc, de nem is kell tudnom, csak azt, hogy
valóban jótékonyan hat a motorra.

Köszönöm Nektek, sose hagyjátok abba a gyártását! Lett egy új
törzsvevõtök. Hetente 1-2 tank benzint használok el, fogy rendesen,
a következõ rendelésem az 5L-es lesz!

Köszönöm,

Bleszák Feri

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Természetesen megköszöntem a véleményezést:

 

 

Kedves Ferenc!

 

 

 

 

 

Élvezettel olvastam izgalmas sorait. Nagyon jó érzés, hogy a folyamatos fejlesztéseink eredményesek.

 

 

 

Az csupán egy dolog, hogy valamibõl meg kell élni a kollégáinkkal együtt, de nagyobb dolog az, hogy a vásárlóink valóban tudják értékelni az erõfeszítésünk.

 

Rövid az élet, és sikerélmény nélkül mit sem ér!

 

Sajnos az adalék iparág egész Európában, sõt a világon, egy nagy csalásra alapozik.

 

Adnak az üzemanyaghoz a széles 40db jellemzõhöz 1 komponensbõl egy parányi kicsit, ami semmit nem ér.

 

Így lejáratva az igazi üzemanyag adalékolást.

 

Ebbõl következik, hogy nekünk egyenként meg kell meggyõzni az embereket hogy igenis jó minõséget eredményez a SPURI használata.

 

Ezzel az adalékolási kultúrát teremtjük meg, immáron 26 éve!

 

Látja, Ferenc akkor fordult Ön is a SPURI-hoz, mikor már szinte más megoldás nem volt.

 

Pedig a jó üzemanyag fogalom! Egészen a verseny benzinig, mely minimum 2000Ft/liter.

 

 

 

Nem rovom fel senkinek, hogy nem hisz bennünk, hogy mi becsületesek vagyunk.

 

Hiszen sok tankolás után derül ki, hogy hibamentes az autó.

 

És még akkor is rálehet fogni, hogy mert jó autót vásárolt.

 

Sajnos nem tudják, mit tankolnak az emberek. Megmondom tömeg terméket, mely épp a használhatósági minimumot üti meg nagy nehezen!

 

Sajnos ettõl beteg is lesz az autó csak várja ki. Ha mi is moslék ételt eszünk, akkor hamar megbetegszünk!

 

Ilyesmi a hasonlatom. És még most jön a igazi moslék, mert ezt már máshogy nem tudom illetni!

 

Az igazi gyengítetlen benzint megszüntették, tettek bele plusz 5% ETANOLT. (Egyéb iránt ezért is lehetett az ön kálváriája.)

 

Most ezt is kitiltják, és a legolcsóbb az E10 lesz!

 

Ebbõl még több motor besokall majd! Nem erre tervezték!

 

Mert nyilván lehet etanol motort tervezni, de ezek nem azok.

 

Az más kérdés, hogy annyival többet, fogyaszt, és hamarabb elkopik, ezért nem gazdaságos!

 

Gondoljon a gyenge fûtõértékre, mely témát már a honlapunkon cikkben kiveséztük!

 

Egyet azért tudok, a környezet védelme érdekében ez csak ámítás ami ezzel kapcsolatban folyik!

 

Hamar tönkrement autót újat venni, ez ám az igazi környezeti kár!!!!!

 

Persze ezt nem igazán tudják, vagy nem értik meg az emberek, de majd egyszer talán!

 

Addig is azért dolgozunk, hogy a legújabb motorokhoz illesszük az üzemanyagot, a lehetõ legolcsóbb adalékkal.

 

 

 

Még egyszer köszönöm szépen, azt, hogy leírta nekünk a történetét, igen tanúságos volt.

 

 

 

Azt kívánok Önnek, hogy mindig célba érjen, és természetesen balesetmentesen.

 

 

Üdvözlettel, 

a SZAKI Kft. kollégái nevében

Farkas Kálmán

fejlesztõmérnök.

 

Hírlevél feliratkozás