Szabó Krisztián
Szia ricsi legközelebb az üzemanyaghoz töltsd ne a motorolajhoz ugyanis a spuri üzemanyag adalék. A kupakról csak annyit, hogy biztonsági gyűrű van a kupak alatt és így látszik ha már ki volt bontva a termék. Egyébként a termék nagyon jó és mindenkinek ki kellene próbálni.
2003-12-12
ricsi
Ez az olaj egy nagy szar semmi javulás két mocin és egy autón próbáltuk ahogy le van írva és ahogy kell de szart sem ér a kenés is szar csak gyengébb lesz tőle a gép nem robban semmi csak ott marad a hengeren és a karbiban is .........szal ha jót akartok semmi adalékot ne vegyetek ..................erről ennyit
2003-12-11
madarasz istvan
Már 4 éve használom a piros spurit. Meg vagyok vele elégedve. Viszont a napokban kaptam a kék spuriból mintát kipróbálásra. Na a tapasztalatom a következők: - Amikor a sima benzinhez hozzáöntöttem annak idején a piros spurit az az erőtöblett ami kelletkezett ahoz képest a kék kétszertöbb erő növekedést okozott. - A motor egyenleteseben járt a piroshoz képest is. - A fogyasztás csökkenésről városban nem tapasztaltam semmit mert ha lehetett még jobban nyomtam neki a gázt ( Lada Szamara 1.3 13 éves) hisz van benne erő. - Országúton viszont nem kell nyomni a gázt 90 km/h sebességnél, az előzésekknél másodpercekben lehet mérni a gyorssulás biztoságosabban belehet fejezni a manővert. A fogyasztás így 5.6 - 6.0 l körűlire jött ki. A 6.2- 6.5 l helyett. - A többi előnyös túlajdonságát pedig mindenki elolvashatja a honlapról. - Ami fontos nemsok hátránya van az árán kívül. Hisz a pirosnak több mint a duplájába kerül. De vissza hozza mégha hirtelen ki is kell fizetni.
2003-12-09
caliyoung
Az indexen nyitottam egy spuri topicot ! http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9145314
2003-12-08
K.Gabor
Pár napja vettem meg a robogóm kedvéért a Spuri-t. Azota mentem vele kb.100 km-t.Napról napra érezni lehet a változást. Jobban gyorsul és kezd csendesedni a motor. Csak ajánlani tudom mindenkinek! Nekem bevált!
2003-12-06
susuka999
beszéltem egy pár ismerösömel akik szintén spuri adalékot használnak,véleményünk szerint a spuri adalék már nem az az adalék mint 1 éve volt.a szaga és a kifejtett hatása sem a régi.jolene biztonsági foliával elátni igy legalább ki lehetne szürni hol csapnak be minket gyárto vagy viszont eladoi oldalon. remélem olvasák az illetékesek
2003-12-05
bubu-x
Üdvözlök mindenkit! Utcai és verseny körülmények között is használom a SPURI-t. Méghozzá 2 ütemű Trabantban. Tapsztalatim szerint amely kb. 4000km, az autó jobban gyorsul, hidegindítása könnyebb, óvja a motoralkatrészet, duzzad az erőtől,(Múltkor egy Ladát húztam vele, és mégsem purcant ki a főtengely), különleges igénybevételnél is nagyon jól vizsgázott. 6l a fogyasztásom az eddigi 7-8 liter helyett!
2003-12-04
Korgi
Tisztelt Spuri Team, és Kedves Balatoni Úr! És persze, jelenlegi és leendő SPURI felhasználók!! Néhány mondatban szeretném megfolmazni 2 hónap alatt szerzett tapasztalataimat a Spuriról és annak kocsira kifejtett hatásairól. A termékkel, ezelőtt két hónappal találkoztam, bevallom kíváncsian vettem meg az első flakonnal. Következő kérdésem az volt hogy is tudnám ezt LPG üzemű autómba hasznosítani?! (A boltban ahol vettem téves infók áradatát öntötték rám: 'Járjon addig benzinnel...' :-) ) Ekkor bátorkodtam a Balatoni urat felhívni és a segítségével sikerült a SPURIt bejuttatni a gázrendszerembe. Csodát nem vártam a 'lötyitől', tekintve hogy az érintett gépjármű egy nagyon leharcolt 1300-as kocka LADA volt. Azonban egy kb. 400-500 km aktív Spuris furikázás után a 'tajgajáróm' egyszerűen megtáltosodott. A változást leginkább úgy tudnám jellemezni, hogy olyan mértékű volt az újdonság, mintha gáz helyett benzinnel üzemeltem volna. (az LPG tulajdonosok jól tudják miről is beszélek). Be kell valljam, fogyasztásom ugyanannyi maradt, de valami fantasztikus, hogy az autó előző állapotához képest mire képes, tekintve azt gyorsulás illetve végsebesség tekintetében. Az autó alapjárata egyenletesebb és a kipufogó koromfeketéből szépen lassan szürkeszínűvé vált. A család másik nagy kedvence egy Renault 19-es 1,9es dízel motorral. Kezdeti Ladás sikereimen felbuzdulva a 'lötyiből' ebbe is öntöttünk. A változás az előbbikhez hasonlóan kb. 400km (olyan 22-23l üzemanyag) lefutása után jelentkezett. Ami szembetűnő volt, az autó fogyasztása. A jól megszokott 6l helyett 5,3-5,5 ös eredményeket tudtunk felmutatni. A hidegindítás stabilabbá vált, állandó jelleggel a néhai 2 izzítás helyett elég volt 1 is. Ez után kollégáimnak ajánlva a terméket beletettük egy dízel Ford Transitba, valamint egy 240-es 20 éves Volvoba. Függő lettem??!! A Transit, amivel egy reggeli hidegindítás normaideje min. 5 perc volt, mára 2 izzítás és megy... A Volvo 2,3 as benzin temetőjének szolíd 12 es fogyasztása mára 10,5-11 fölé nem emelkedik. Eme fenti kis litániát csupán azért osztottam meg Önnel/Veled hogy a hozzám hasonló kételkedőket, akik már nem hisznek semmiben azoknak néhány teljesen reális felhasználói képet adjak erről a termékről. Mindenkinek jó autózást!! Ja! LADA forever!
2003-12-02
SZÁNTO MIKLOS
JO AZ ADALÉK DE MOSTANÁBAN MINTHA VÁLTOZOT VOLNA .A SZAGA SEM OJAN INTENZIV LEHET HOGY HIGITVA KAPJUK?
2003-12-01
bobó
2 éves peugeot206 1.4 hdi kocsimat vittem zöldkártyára ... az elsö vizsgálatoknál nem ment vplna át mert a károsanyag kibocsájtás 3,0 fölötti értéket mutattak .... szerelöm javaslatára ebböl az adalékbol lett 50 ml beletöltve a tele tankba és mentem vele kb 40 kilométert .... utánna ismét zöldkártyás vizsgálat következett .. at eredmény számora meglepö volt... az az érték amelyik az adalék használata elött 3,0 feletti volt most lecsökkent ..0,8 ra .. igy a zöldkártyás vizsgálat már sikerült ... azota használom ezt az adalékot .....s mindenkinek javasolni tudom..
2003-11-30
Powered by Phoca Guestbook