Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa296
mod_vvisit_counterTegnap577
mod_vvisit_counterEzen a héten873
mod_vvisit_counterEbben a hónapban9098

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
SPURI, mint jótékony rezgéscsillapító! PDF Nyomtatás E-mail

ImageA tartósság záloga több mindenből áll a mai járműveknél!

Íme, egy a sok közül! 

Motorokat szemlélve felfedezhetünk számos helyen, olyan alkatrészt, mely a felesleges erőket lengést, rezonanciát hivatott kiküszöbölni! Kis és nagy frekvenciájú rezgésekre oszthatjuk az egyenetlenségeket!

Melyek is ezek?

1.     1.  Vannak a kisebb, úgynevezett lengés jellegű, egyenetlen járásból eredő problémák, mely sokrétű egybeesésből ered! Alapvetően azonban az ECU próbál ideális körülményt teremteni a motornak, de nem sikerül! Az ok több ismeretlenes! Van azonban egy ok, amiért folyton sikertelen lehet! A tankba lévő üzemanyagból ezt lehetetlen előállítania!

Vagy az egyik paraméter rossz, vagy a másik! Ezek között állítgat és próbálkozik szerencsétlen! Ez a dolga. De csupán azt halljuk, hogy változó hangokat és fordulatot és nem normális járást produkál!

Az is lehet, hogy alkatrész meghibásodás, kopás az oka! Legtöbb esetben a tulaj elviszi a szerelőhöz a járművet, aki kicseréli azt az alkatrészt, mely elhasználódott. Főtengely végén kiegyenlítő gumicsillapítású ékszíjtárcsa szokott viseletesnek látszani. Menet közbeni haladáskor pedig a kéttömegű lendkerék, vagy csillapított bonyolult lehajtás láncba van rugalmas alkatrész, mely meghibásodott! Cseréjével megoldódik a probléma, de az okozó tovább is megmarad! Mi is ez? A motor egyenetlen, hullámzó teljesítménye. Okozó az üzemanyag, melyből az ECU próbál normális üzemmódot produkálni!

De esélytelen!

Állandóan állít és próbálkozik, közben hol ez, hol az a paraméter lesz kellemetlen!

Ebből a hullámzó járás! Terhelés közben pedig ez a jelenség halmozódik! Fokozott igénybevételt okozva az alkatrészekre! Ismét tönkre fog menni!

Miért?

Mert nem jó az üzemanyag!

Nos, ennek kiküszöbölését elvégzi a SPURI. Adalékolás után kis idő elteltével azonnal lehet hallani a motor járásán az egyenletes üzemmódot!

Ez is azonnali bizonyíték erre a paraméterre is!

Még a jó üzemanyagoknál sem árt a SPURI, hiszen mindig jöhet egy kis probléma, melyet a jó minőségű adalék kisimít, kiegyenlít, kímélve ezzel a motort és a lehajtást!

      2. Rezgések, magasabb frekvenciájú rázkódások.

Legtöbbször a négy ütem lefolyásának problémájából ered! Lehet fedélzeti irányításból, koszolódásból, alkatrész elhasználódásból, gyújtási problémából és még számos esetből eredően jelentkezhet az egyenetlen üzemmód!

Ritkán lehet érzékelni, hiszen hallani nem lehet, csak az alkatrész elkopásából lehet utólag következtetni! Vagy legtöbbször ez sem egyértelmű ilyenkor, ezért más hibára szokták fogni!

Miből ered legtöbbször?

Egyértelműen az égés lefolyásból, illetve annak egyenetlen, nem normális voltából! Az égés lefolyás roppant bonyolult, és közvetlenül nem megfigyelhető dolog! Különböző szenzorokkal, érzékelőkkel lehet következtetni a körülményekre. Legtöbbször ez sem mutat semmi rendellenességet.

Mi marad?

Hihetetlen, de SPURI adalékolásakor legtöbbször megszűnt a hiba! Ez a fizikai valóság! Az elméleti dolgok helyett, a fizikai kísérlet azonnal, és legtöbbször eredményt hozott!

Miért is?

Meg van az oka. Lássuk csak!

Ahány égéstér, annyi karakterisztika! Több tucat térbeni elhelyezkedés, örvénylés, mennyiségi paraméter befolyásolja az égést. Az időbeni elosztás, előtöltés, szívó és kipufogó szelepek működése, füstgáz torló nyomása, gázvisszavezetés, mennyi fázisban fecskendezik az üzemanyagot a hengerbe és mikor? Még ezen kívül is rengeteg térbeni, időbeni, hőmérsékleti, légnyomási, légnedvességi körülményei, bonyolult egyenlegében kell végbemenni az expanziónak, hogy a főtengely egyenletesen hajtson!

Ebben tud olyan egyenletességet nyújtani a SPURI, mely utolérhetetlen előny!

Hogyan is teszi ezt?

Amit látunk, amit hallunk, amit tapasztalunk, az egy egyszerű fizikai folyamat! Csupán azt kellett megoldani, hogy egy olyan egyenletes expanzió keletkezzen, mely folyamatosan és az utolsó pillanatig /kipufogó szelepnyitás/ elosztva égéslefolyást produkáljon.

Nos, az üzemanyagok heterogén anyagok. Több száz rövidebb, hosszabb szénhidrogén molekulát tartalmaz! Benzinnél rövidebbeket, kisebb szénatom számúakat, gázolajnál hosszabbakat!

Nyílván mind más és más égési karakterisztikával. Tulajdonságukból eredően térben és időben máshogy fejtik ki egyesülésből eredő expanzív hatásukat! Ezért lehetséges beleavatkozni egy számított láncszerűen irányított adalékvezérléssel! Az egymásba öltődő kémiai folyamatok csak nagyjából számíthatóak. Nagyon sok fizikai kísérlet vezet csak eredményre, hogy miként viselkednek a levegő üzemanyag keverékkel az adalékok!

Mely molekulát kell égés késleltetni, melyet pedig gyorsítani!

Példa.: Gondoljunk el egy hatos lófogatot egy szekér előtt. Vannak heves természetű lovak, mely hamar kifáradnak, de addig jól húznak, és vannak türelmesek, nyugodtak melyek később kezdenek nekifeszülni, hisz az elején még nem húztak, laza kötélen, csak kullogtak a többiek után. Van, amely ló elején, van, amely a végén, vagy a közepén húz! A kocsis hajtja és visszafogja azt a lovat, amelyet épp kell!

Így van ez az üzemanyagnál is. A lovas kocsinál a bakon ülő kocsis tudja ezt, ezért Ő irányít.

Az üzemanyagunk esetében ez a szerep a SPURI-ra jut.

Teszi is a dolgát, mint ahogy azt az utóbbi két évtized mutatja!

Az eddig leírtak a tartósságot segítik elő!

Nem mindegy a jármű egyes alkatrészei meddig bírják!

Kifáradásuk a rezgések, lengések miatt gyorsabb lesz!

A rázkódás, rezgések minden alkatrészt megviselnek!

Ha nem muszáj, autónkat ne tegyük ki ilyen fokozott igénybevételnek!

Használjunk SPURI-t. Úgysem kerül a végén semmibe!

Megtérül alkatrészbe, üzemanyag megtakarításba!

Egy hátránya van, gondoskodni kell, hogy mindig legyen nálunk, amikor tankolunk!

Mert nem minden kútüzemeltető árulja!

Akkor tankoljon ott, ahol lehet kapni!

Mi azért vagyunk, hogy a tisztelt felhasználóink mindenhol megkaphassák a SPURI-t.

Az is igaz, hogy nem sikerül meggyőzni minden üzemeltetőt és autósboltot, de szép számmal vannak partnereink az országba!

Kérem, válassza ki az Önhöz eső legközelebbit a Forgalmazói menüpontból!

És legyen Ön is megelégedett törzsvevőnk!

A mi garanciánk a többszázezres felhasználói körünk!

Biztonságos autózást kívánok!

 

Kisújszállás, 2014. május 17.                                                 Farkas Kálmán

                                                                                      fejlesztő mérnök

 

 

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting