Télen a korszerű autókba is kell SPURI? - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

A szalonból kihozott autókról, nincs információja általában a boldog tulajdonosnak, hogyan kezelje, tankolja jármûvét. Legyen az dízel, vagy benzines ma már mindegy. Vigyázni mindegyikre kell. Mit mond a szalon? Nagyon fontos, hogy a sorban következõ szervizre vigye el! Tiltott az utólagos adalékolás. Ez így nem igaz! Több autó gépkönyvébe már szerepel az, hogy igenis utólagos adalékolással javítsa fel az üzemanyagot. Régen ilyen még nem volt a használati utasításokba, mert bizony az adalékok legtöbbje csaló volt, sajnos a nyugati nagy neves márkák is. Rájöttek, hogy nem megfelelõ üzemanyag miatt megugrott a garanciális javítások száma, hisz rendre 1-2éven belül, és 100ezer km futás teljesítményig jelentkezik a baj!

Nézzük, mit mutatnak a tények.

Az újabb konstrukciók környezet védelem miatt olyan érzékeny elõ, és utógondozó technikával vannak ellátva, hogy a kelleténél több a hideg üzemmód, bizony hamarabb világít valamely hibakód. Rendre az alapjáratba álló helyzetbe való bemelegítést javasolják. Néhány perc nem is, árt, de 3-5 percen túl a környezeti kár is, és az autó lassú felmelegedése manapság ezt nem indokolja. Akár egy órát is lehetne járatni a mostani típusokat, mégsem éri el az igazi üzemi hõmérsékletet. Új autónál pedig még a felületek nincsenek egymáshoz hangolva, csiszolódva.

Tapasztalat, hogy új autó többet fogyaszt, mint amit ígér a gyár. Nagyjából 50ezer kilométer kell, mire azt mondhatjuk, hogy nem csak a motor, hanem a váltó, a futómû, és minden mozgó alkatrész optimumon üzemel, tehát bejáródott.

Köztudott, hogy míg nem melegszik fel a motor üzemi hõre, mint télen lassabban, addig a káros elégetlen nyálkás szénhidrogén származék lerakódik a motorba is, és a kipufogó rendszerbe is. Ezzel az összes érzékelõt becsapva, a nem a tervezett módon mûködik a gép. A kipufogó gázok visszavezetésével, periódikusonként, saját mocskában fürdik a motor.  Télen ez a periódus hosszú.

Következés képen hamar hibajelet ad, elsõként a dízelek, de benzinesnél is bekövetkezik, igaz másként. 

A hideg beköszöntével mit tehet az autós?

Javaslom, ne várja meg, míg hibajel lesz. Sokkal nehezebb a ráégett szennyezõdést minden honnan kitisztítani, utólagos adalékkal, mint megelõzni! Sokan a bekövetkezett bajba után fordulnak a SPURI felé! Nem mondjuk, hogy segít, de nem minden esetben. A beégés és a szennyezõdés fokától függ.

korszeruauto2

Ha minden tankolásnál SPURI-t adalékolt az üzemanyagba, ilyen gondja sosem lesz. És ezt a hosszú több éves vásárlói tapasztalatok szerint jelenthetjük ki! Így tökéletesebb égés, és füstgáz emisszió miatt hideg motornál sincs probléma, a továbbiakban pedig a motor-meleg állapotba, az esetleges lerakódás is távozik a rendszerbõl. A mai üzemanyagok nem alkalmasak hosszútávon megóvni az autót a kényszerû javításoktól.

 

Összefoglalva, nagyon hasznos, ha télen korszerû autóknál ideje korán elkezdi adalékolni az üzemanyagot SPURI-val. Benzint és gázolajat egyformán. Ha a normál piros SPURI-t használja, nem kerül semmibe, hiszen bõven megtérül a fogyasztásba az ára! Plusz a sok mérgelõdés, idõkiesés, alkatrész cseréktõl kíméli meg az autó tulajdonosát.

Kisújszállás 2019.11.26.                                                                                 SZAKI Kft.

                                                                                                                        Farkas Kálmán

 

 

 

 

Megosztás