Aktuális üzemanyagra szerkesztett adalék a SPURI - (egyedül a világon) - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Kérdezhetik, miért is van rá szükség? Azért, mert egyrészt az alapüzemanyag gyártás állandóan változik, másrészt a nagy mennyiségben hozzáadott, bekevert adalékok, utólagosan hozzáadott ipari hulladékok összetétele sajnos sűrűn változik.

Mint azt tényszerűen a honlapunkon láthatjuk, nagyon magas arányú aromást mértünk legutóbb is a benzinbe is, és gázolajba is, ami arra utal, hogy ezek a toluol, xilol, anilin, stb. származékok óriási túlsúlya káros a motorra. A reklámszövegek egy jellemzőt, a magas oktánszámot emelik ki, azonban a többi kb. két tucat fontosabb benzin jellemzőt pedig rontja. A lakosság persze nem szakértő, mindent elhisz. Sajnos olyan tájékoztatásban van része az autósnak, ami nem igaz, csúsztatásokat tartalmaz, és a kereskedelmi érdekeket, és az olcsó üzemanyag gyártást helyezi előnybe. Ez dominál láthatjuk a honlapunk gázkromatográfia görbéről, valamint az egyéb analíziseinkből.

Pontosan mi is ez? Tudni kell, az aromások magasabb égési emissziót képviselnek, ami megviseli a motort. Hosszú égéslefolyással is rendelkeznek ezek a benzin komponensek, ami azt eredményezi, hogy az utolsó kipufogó fázisba is hevesen ég az aromás, mint a versenybenzineknél! Súlyosbító tényező a korszerű motoroknál, ahol több fázisban injektálják az üzemanyagot az égéstérbe. Ezeknél az utolsó két injektor fázis a veszélyes. Sőt, amikor az ECU érzékeli a káros füstgáz emissziót, még a magas égéshőt súlyosbítja, hogy szegényíti a keveréket. A szegényített levegő/üzemanyag keverék újabb káros hőmérséklet növekedést okoz. Nyilván a tervezettnél magasabb lokális hő megviseli a motor alkatrészeket. Nem erre vannak tervezve a motorok. Következtetésként gyengül a motor. Teszi ezt szépen lassan, alattomosan, szinte észre sem veszi az autós. Mindenki azt hiszi a drágább jobb! Ez egy hatalmas tévedés.

Megoldást egyedül a SPURI több irányú fejlesztése jelenthet! Az elején kijelentjük, hogy a prémium benzinek, és a prémium gázolajok már olyan nagymértékű ipari meddő folyadékokat tartalmaz, hogy a káros hatását, csak 50%-ban tudjuk tompítani a SPURI-val. Azt is csak a SPURI JG-2 Prémium adalékkal. Tehát olyan rossz minőségű kb. 38% aromást tartalmaz, (a szabvány max. 17% helyett) hogy képtelenség kis mennyiségű utólagos adalékkal kiküszöbölni! Maradjunk azon témánál, hogy motorvédelmet az autó tulajdonos hogyan oldja meg!

Könnyen, íme:

244430290 379721680470308 8933191625265950680 n

Ne tankoljon prémium üzemanyagot! Normál gázolaj, és normál 95-ös a megfelelő. Ezzel óriási lépést tett a tartósság felé! Jelzem, még 10 tankoláson ként sem tegyen az autóba prémiumot, mert az addigi kokszosodást végleg beégeti, becemtálja a felületekre, és onnan nincs vissza út!

Adalékoljon folyamatosan, minden tankolásnál SPURI-t 2-3 ezreléket, azaz 50 literbe 100-150ml-t. Lehet normál SPURI (piros) is, de a legjobb a SPURI JG-2 Prémium adalék. Ha minden litert SPURI adalékkal használ el az autó, akkor garantáljuk, hogy kondenzvíz kicsapató elvet megfordítjuk, és eltávolítjuk a vizet a rendszerből, beoldjuk, diszpergáljuk apránként az üzemanyagba, hogy észre sem veszi a tulajdonos. A víz nem való a tankba! Továbbá még egy fontos jellemzőt emelünk ki, miszerint a SPURI egyik alkotója a HŰTŐGÉL csökkenti a magas utóégés emisszióját. Kímélve ezzel a kompresszió gyűrűt, a szeleptányérokat, injektorokat, illetve dízelnél a porlasztó csúcsokat, de a kisebb hőmérséklet jót tesz az EGR-nek, a turbónak, katalizátornak, DPF szűrőnek. Sőt számos érzékelőnek, jeladónak, is.

A jótékony hatást hosszú távon egyértelműen érzékelni fogja az autót üzemeltető tulajdonos. A tisztítási időt, a felkonfigurálást türelmesen meg kell várni. Ez kb. 5-10 tele tankolás. Ezek után sokkal jobb tulajdonságokat fog érezni az autón, mint előtte. Dinamikus gyorsulás, fogyasztás csökkenés, indítási készség, normál motorhang, és minden érzékelhető, mérhető paraméter pozitívan változik, ezt garantálja a gyártó!

Kisújszállás 2023.04.03.

Farkas Kálmán

SZAKI Kft.

Megosztás