Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa178
mod_vvisit_counterTegnap517
mod_vvisit_counterEzen a héten695
mod_vvisit_counterEbben a hónapban6278

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
E10 benzin és a SPURI motor védelem! PDF Nyomtatás E-mail


Image Tehát az E10-be normál 95-ös jellege miatt is 10% etanolt szeretnének legalizálni! Az igaz, hogy már mindenhol ilyen sok van benne! De ez még nem hivatalos az UNIÓ-ban. De dolgoznak az ügyön, hogy még többet tudjanak belesajtolni. A törvény úgyis 1-2% többletet enged! Akkor biztos több is lesz benne ezekből a nem odavaló, olcsó anyagokból!
Nem zörög a haraszt, ha nem fúj a szél! Bizony évek óta figyelmeztetjük az autósokat, hogy a mostani üzemanyagokba muszáj SPURI-t adalékolni!  Nem más adalékokat, hanem csak SPURI-t, vagy SPURI JG-2 Sport adalékot. A jó üzemanyag létkérdés! Ez viszont senkinek nem érdeke!
Sok-sok év és kiderülnek a szándékok! Sőt nyilvánvaló lett, hogy a 10% bio komponenst legalizálni akarják! Lenyomni a nép torkán! Ehhez környezetvédelmi elméleteket gyártanak!
De mindegyik hibás következtetés!  Sokszor megcáfoltuk már ezen a SPURI honlapon is! Lám, lassan azért kénytelenek bevallani! Hogyan működik ez a kommunikációba? Leírom!


Első lépés nagyon kis mennyiségbe keverik be az etanolt, és a növényi olajat a benzinbe és a gázolajba! Olcsóság miatt! Ez így jó is, mikor 1-2%-ban rétegzett üzemanyagot ad! A siker nem maradt el! A 60 Ft-os etanol és a 150 Ft-os étolaj jó üzlet! Oktánszám, cetánszám jobb csak! Az összes többi paraméter pocsék! Motorgyilkos! Csak akkor nem, ha drága alkatrészekből pont erre szabott járművet gyártanak! De ilyen most sincs! Előbukkan néha egy erre kinevezett autó, melynél némi alkatrészt jobbra gyártanak, és ennyi! Ettől még az nem lesz „napraforgó olaj motor”! Energia szint, heterogén nyomaték, kopáscsökkentés, korrózió és még számos jellemzőről mélyen hallgatnak! Kinek jó ez mégis, hogy erőltetik a rosszat? Íme, néhány nagy lobbizó, akikre írják a törvényeket! Hogy nekik jó legyen! Kapásból három példa: 

Autógyár:
Ha tönkre megy az üzemanyagtól a jármű, vesz másikat az autós! Különben sosem adnának el ennyi járművet, mint most! Miért csinálna a gyár atom biztos, minden üzemanyagot elfogyasztó, kopás biztos motorokat? Akkor 1-2 év és tönkremenne az autógyár! Ez persze sarkított megközelítés, de ez az irány az igaz! Ha olyan életszínvonalon élnénk, hogy évente kidobálnánk az autónkat és újat vennénk, akkor sem lenne ez normális! Pont környezetvédelmi okokból!


Üzemanyaggyártás, értékesítés:
Köztudott, hogy mindkét bio keverő komponens égési energiája jóval alul van a normál üzemanyagoknál! Ebből ered a tapasztalat, hogy 10-40 %-kal többet fogyaszt belőle a jármű!
Kinek jó a többlet liter forgalom? Persze, hogy az üzemanyag gyártóknak!
Ki járt rosszul? Az autós!

Autójavítás, alkatrész kereskedelem:
Az ok nyilvánvaló. Az autószalonok, az új eladásból gyengén élnek meg, akkor a javítást kell előtérbe helyezni! A garanciális ingyenes javítás is legtöbbször hazugság! Ráfogják a rossz minőségű üzemanyagra! Mert igaz is! Nem mindig, de ez jó ok rá! Ki járt rosszul? Persze, hogy az autós!

Ezen felül is számos multi érdek van a bio üzemanyag tendenciába!

Mit tehet az autós, aki egy kicsi pontnak számít a jól kitervelt rendszerbe?
A lassú alattomos elhasználódás ellen minőségi üzemanyagot csak adalékolva lehet előállítani!
Más megoldás nincs! A SPURI javítja, sőt megoldja a kopáscsökkentést, az energia szintet. Alkatrészeket kíméli, a különböző rétegzett komponensei által! Hűtőgél, tisztító komponens, szekvenciális leválasztó anyagok, diszpergátumok, és számos más újdonságnak számító illesztő hatású heterogenizáló szénlánc konfigurációk!
A védelmi vonal széles spektrumon megoldja az üzemanyagok minőségének jelentős szintű emelését!
Nélkülözhetetlenné vált manapság a SPURI!
Pont azért is, mert a régi és az új autóknál is kárt okoz és többletfogyasztást eredményez a mai üzemanyag kínálat!
A helyzet pedig lassanként rosszabbodni fog! Íme, az előző cikk! Csak előnye származik az autósnak, motorosnak, ha a SPURI-t használja! Ez mára, kiderült, hogy nem csak hit kérdése, hanem tény is!

Az autósnak csupán oda kell figyelnie, hogy legyen tankolásonként az autóba SPURI. Elismerem nehéz megoldani, hisz a benzinkutakon direkt nem árulnak SPURI-t. Csak olyan adalékokat, amik úgysem hatnak! Így biztos a túlfogyasztás! Örök ellentét lesz ez mindig is! Próbáljuk megoldani, de lehetetlen elintézni! Az olajtársaságok nem véletlen kardoskodnak ellene!
Szép is lenne, ha venné a kúton az adalékot az autós, és beletöltené! Mint régen a Wartburgba a kétütemű olajat!

Szögezzük le a tényt, nem vagyunk a megújuló energia ellen! Csak, mint nyers, adalékolatlan, motorgyilkos felhasználása ellen tiltakozunk! Lehet használni, csak tegyék mellé becsülettel a kellő minőségű és mennyiségű alkotókat, adalékot is. Ha egyáltalán tudják, hogy mivel is kellene adalékolni? Elkötelezett környezetvédők vagyunk! Lásd azt, miért napcellával működtetjük a SPURI üzemet! Lassan a próbaüzem vége felé tartunk!
Unokáink leendő környezetéért felelősek vagyunk!

Minden igyekezettel azon vagyunk, hogy legtöbb helyen kapható legyen a SPURI.
Ha valakinek van ötlete, hogyan lehetne minden kútra betenni, akkor azt írja le a vendégkönyvünkbe!
A SPURI nagyon hatékony lehet számukra, ha élénk kereslet ellenére sem forgalmazzák!
Félnek tőle elég rendesen! Ez a legmeggyőzőbb érv a SPURI mellett.

Ne feledje SPURI-val biztonságban van!
Ez a legfontosabb a mai világban!

Kisújszállás,  2014. augusztus 03.                            Farkas Kálmán                                   
                                                                        fejlesztő mérnök

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting