Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 4 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa299
mod_vvisit_counterTegnap577
mod_vvisit_counterEzen a héten876
mod_vvisit_counterEbben a hónapban9101

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Mezőgazdasági erőgépek üzemanyag problémái! PDF Nyomtatás E-mail

/Modern kombájn és traktor gázolaja/
 
ImageSokszor kell tájékoztatni a mezőgazdasági vállalkozókat, hogy az új, modern gépeik számos problémái a kritikán aluli üzemanyag minőségből ered! És nem is sejtik!
A magas nyomású motorok betörtek a mezőgazdaságba is! Ezzel nincs is probléma, csak a speciális igénybevétellel! Veszélyes pályára kalandozott a technika! Érzékeny, kifinomult bánásmódot és gázolajat igényel! A problémák azonnali 50-100 üzemórás bejáratási időszakban is jelentkezhet, valamint a legveszélyesebb, amikor alattomosan egyszerre minden alkatrészt károsít!
Visszafordíthatatlanul megviseli minden alkatrészét a motornak!  Ezek számos problémák lehetnek, melyből néhányat leírok a teljesség igénye nélkül.

Garanciális gépeknél a szerviz az ingyen gyári javítást elutasítja, a rossz gázolaj miatt! Hiába tett meg mindent a tulajdonos, hogy valamely neves benzinkútnál tankoljon! Nem ez számít! Sőt a prémium drága gázolajjal még jobban kopik a motor! Mondhatnánk olajt önt a tűzre! Ennek is oka van!
Időszakosan, ritkán használt gépeknél pedig a pangó gázolaj átalakul veszélyesen más anyagokká!
A nyár miatt „melegbomlás”, savasodás, oxidálódás lép fel 20 fok feletti hőmérsékletnél!
A téli tárolás miatt pedig az bioétolaj tartalom kiválik. A keményzsír rész zsírsav tartalma átalakul, mindent eloxidál, korrodál. A gázolaj megromlik! Igen, hisz 1-2 hónap is elég, hogy észrevétlenül a romlott gázolaj károkat okozzon! Bár elhasználja a gép, semmi jele nem lesz a problémának egy-két alkalommal! De lassanként elkoptatja a gépalkatrészeket a biorésze a gázolajnak! Még friss állapotában is, nem hogy romlottan! Bonyolult fizikai és kémiai folyamatok zajlanak le a gázolajba már hetek elteltével is! Tegyen csak el egy áttetsző 20 literesbe 3-5 hónapra gázolajat, nyissa ki a kupakját, mint ahogy a tank is szellőzik több helyen. Az alján fekete kirakódás lesz, megmozdítva elkeveredik és sötétebbé teszi a gázolajat! Ez igazi bizonyíték!

Ugyanez a helyzet a több hétre, hónapra leállított kombájnoknál, betakarító, művelő gépeknél, és traktoroknál! Még akkor is, ha gyári utasítás szerint, nagyon helyesen tele tankolva állítjuk le a gépet!
Amely vállalkozás saját tartállyal rendelkezik, a tartályban kicsi a mozgás, keveredés és szinte soha nincs színig, hisz tankolnak folyamatosan a gázolaj tartályból!
Ahol 1-2 hét alatt, de maximum egy hónap múlva cserélődik a gázolaj frissre, ott már csak az üzem miatti károsodásokkal kell számolni!
Mezőgazdasági gépek sajátosságai, hogy ezek motorjaiból nem több tízmilliót gyártanak, hanem csak néhány százezret! Majd minden márka kiforratlan kis szériás! Súlyosbító tényező, hogy itt a menetszél nem igen domináns! Valamint több speciális motor beépítési forma miatt is nagy az igénybevétele a gépnek! Gondoljunk bármely betakarító gépre, ahol lassú menetbe, a hűtőrendszere túlméretezve is tiszta szalma, ocsú, por lesz! A kipufogórendszer tűz ellen védett helyen van kivezetve, szikrafogóval tompítva!
A bonyolultságot az újabb mezőgazdasági gépeken még AdBlu adalék befecskendezésével súlyosbítják! Ez azért még nem igazán jellemző erre az iparágra, de lassan megszokott lesz, mint a kamionoknál! Erre is fel kell készülni!
A mai felszereltségüknél azonban ugyanúgy tartalmaz EGR szelepet, katalizátor után égetőt, valamint részecske szűrőt! Ezek az alkatrészek az elégetlen hosszú szénláncú szénhidrogénektől olajsárosak lesznek, és tönkremennek! Ezt gázolaj bio tartalma okozza!
De okozhatja olyan primitív nézet is, amelyet terjesztenek az ország déli részén, hogy kétütemű olajat öntetnek a gázolajba! Nos, ez is a halálát okozza a finomra szerkesztett gépeknek! Ez is hosszú szénláncú szénhidrogén, mely mindenhol károsít, ahol elhalad az üzemanyag rendszerbe, és a kipufogóban! Gondoljunk a speciálisan két ütemre készített SIMSON-ra. Még ennek is lucskos, olaj sáros a kipufogója!
Ugyanez a helyzet lenne az EGR-rel, bedugulna a katalizátor, tönkremenne a szikrafogó, valamint a részecskeszűrő! Ezek hibája pedig a motorba is óriási károkat generálna!
Ki kell küszöbölni az eddig leírt problémákat, és sokáig biztonságosan üzemel minden erőgép!  Image

De hogyan? Mit tehet a tulajdonos?
A biztonságos üzemeltetést, tankolást hogyan is teljesítse?

Erre van kitalálva az a megoldás, hogy meglévő, beszerezhető gázolajt adalékolni kell, olyan attraktív tulajdonságokat kialakítva, melynek motorvédő hatása kimagasló!
A gázolaj legjellemzőbb 17 tulajdonságát lényegesen javítani kell!
Ehhez illeszkedik a Magyarországon legrégebben gyártott, nagy múltú, és sikeres termék!
Mely bizonyít évtizedek óta még a magasnyomású dízel technikában is!
Lassanként nélkülözhetetlenné válik, kiváló tulajdonságai lévén! Ez az üzemanyag adalék nem más, mint a:

  S P U R I

1.    Tankot, üzemanyag rendszert tisztítja!
2.    Kondenzvizet diszpergálja! 
3.    Különleges kopáscsökkentőt tartalmaz!
4.    Porlasztót tisztítja, hűti, gondozza!
5.    Ápolja a magasnyomású szivattyú egységeit!
6.    Égéstér hűtését, tisztítását elvégzi!
7.    Koromtalanul elégeti a „bio” komponenseket!
8.    Tiszta hűtött kipufogógázt eredményez!
9.    Szekvenciális égést eredményez, nyomaték többlettel!
10.    Katalizátort kíméli!
11.    DPF szűrőt védi, gondtalan üzemelést biztosít!
12.    A gázolaj szavatossági idejét megnöveli.
13.    Égési energiát növeli, gázolaj megtakarítást eredményez!
14.    Antioxidáns hatása miatt véd a korróziótól!
15.    Téli dermedésgátló hatása kimagaslóan attraktív!
16.    Cetánszámnövelő hatása van!
17.    Kiváló motorhűtést biztosít a kánikulai hűtő komponenseivel!

A SPURI használata semminemű hátrányt nem okoz, előnyei pedig az első használatkor azonnal jelentkezik, a felhasználók nagy örömére!
Ezt a gyártó garantálja! Adalékoljon, hogy biztonságba legyen!

Kisújszállás, 2014. november 03.        

Farkas Kálmán
SZAKI Kft.

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting