Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 8 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa304
mod_vvisit_counterTegnap577
mod_vvisit_counterEzen a héten881
mod_vvisit_counterEbben a hónapban9106

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Rossz motorok is kezelhetőek! PDF Nyomtatás E-mail

Image Sosem tudja, mikor milyen ok miatt romlik el az autó motorja! Egy cikkben a Totalcar-on „Húsz motor, ezt kerülje!” címmel publikálnak motortípusokat, gyártmányokat, ezt állítólag a csehek tették közhírré!
Ebben leírják, milyen problémák jönnek elő, és miért! Ok-okozati összefüggésre is kitérnek!
Kicsit figyelmesen elolvasva érdekes következtetésre juthatunk!
Nagyobb része az elégtelen üzemanyag minőségre nincs felkészítve! Majd hogy minden evőnek kell lennie a motoroknak!  De nem azok! Jellemzően egy csomó olyan problémát írnak le, ami jó üzemanyaggal nem is hibásodna meg! Nézzük! Mit is tud megoldani a SPURI üzemanyag adalék!

1. Hűtési problémák, hő feszültségi problémák
2. Porlasztócsúcs elégése
3. Hengerfej és gátrepedés
4. Gyűrűkopásos kompresszió vesztés
5. EGR szennyeződésből eredő bajok tömege
6. Kipufogó túlzott torló nyomása miatti feszültségek
7. Katalizátor fokozott igénybevétele, tönkremenetele
8. Részecske szűrő /DPF/ beégése
9. Lambdaszonda és egyéb érzékelő meghibásodása
10. Üzemanyag szivattyúk elégtelen működése, szegény keverékképzés.
11. Erőtlen motor, a kipufogószelep elégése!
12. Gázolaj megégése, folyadékba hamuképződés.
13. Rezonanciális tönkremenetel
14. Oxidációs szennyeződések, kiválások károkozás
15. Gyújtási problémákból eredő tolorencia hiánya /benzines/
16. Előtöltésre való érzékenység /dízel/
17. Keverék képzési gondokból eredő tűrőképesség hiánya!
18. Vészprogram üzemelési gondok


Ezek csillapítását, legtöbbször kiküszöbölését elvégzi a SPURI üzemanyag adalék! Többször felvetődött a vendégkönyvbe is több motor speciális problémája. Multijet,  Pdi,Tdi stb. amire egyértelmű megoldás volt a SPURI.
Nem kell sport JG-2-t használni, nem kell túladagolni, csak használni állandóan a normál SPURI-t, a pirosat! Ekkor biztonságosan autózhat mindenki, még ha tudta nélkül is problémás motor szériát választott is! Nagyon benne kell lenni a szakmában, ha ezt ki akarja valaki választani, melyik a jó motor.  Új autónál pedig ez bizony rizikó! Tehát új korától az autót adalékoljuk  SPURI-val!
Kapja meg azt az üzemanyag minőséget, amire tervezték! Mert a legjobbra tervezték, az biztos!
Nem ipari pakurát és hulladék üzemanyagot feltételez a motor konstruktőre!
Még a konstrukciós egyezéseken belül is a gyártási éveket is figyelni kell! Van úgy, hogy ugyan abban a motorkódban más évben gyártott motor nagyon problémás, érzékeny alkatrészekből gyártották!
Egy piezoelektromos porlasztó váltást nem vesz észre egy halandó autós! Pedig lehet rossz széria! Ha a gázolaj jó minőségű SPURI-s, akkor ezt észre sem lehet venni, többszázezer kilométeren sem!
Normál kúti gázolajnál, vagy prémiumnak kikiáltott gázolajnál bizony beüthet lassanként a baj!
A jó minőségű üzemanyag megtérül, a javítási költségek kiiktatása miatt!
A fogyasztás csökkentése, csak hab a tortára, bónuszként könyvelhető el!
Adalék nélkül autózni a mai világban luxusnak számít! Bárhogyan is közelítjük meg a témát! Image
Ellenérdekek miatt, sosem lesz a kutakon ennyi pénzért, ilyen módon adalékolt, fullos minőségű üzemanyag! Nem éri meg az olajtársaságoknak a magas rezsi miatt előállítani!
Ezért megoldás a kis cég, szerény árfekvésű adaléka. Önnek kell tennie tehát autója érdekében valamit! Pontosabban SPURI-val adalékolt üzemanyaggal közlekednie!
A változást mindenképp éreznie kell hosszútávon is, hiszen a SPURI már bizonyított eladási mennyiségben, és évtizedben mérhető, eltelt idő viszonylatában is!
Bizonyítsa be Ön is, hogy szeret biztonságba autózni, bármilyen típust is választott!
A rizikó mentesség ma már létkérdés!
A minőség mindig megtérül! Ezt garantáljuk Önnek!
Biztonságos napi célba érkezést kívánok minden kedves olvasómnak!


Kisújszállás, 2014. november 19.                                                                 

Farkas Kálmán

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting