Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 3 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa340
mod_vvisit_counterTegnap577
mod_vvisit_counterEzen a héten917
mod_vvisit_counterEbben a hónapban9142

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Üzemanyagok sötét történelmi korszakát éljük jelenleg! PDF Nyomtatás E-mail


Image Bizonyára a legtöbb olajtársaság nem örül a valóság kifejtésének, sőt az EURÓPAI UNIÓ színtársulata sem, de próbálkozom kifejteni a mai becsapott társadalom tőkehajszolásos nagyvállalatok ténykedését.

Mi mozgatja a hátteret? Lobbiznak a politikusok, megveszik őket, hogy az legyen a szabályos, amit épp most a tőke kiálmodott!
Érdeke, pénze miből lesz a tőkeerős cégeknek?
Kik fognak össze az saját érdekeik miatt! Ki az ellenség? Ki a szövetséges? Hogyan lehet egyszerűen átlátni a folyamatokat?

Akit ma istenítenek kiáltanak ki, holnap Ő lesz az ördög maga! Fordul a kocka az idők folyamán!

Minden igazság relatív!


1.Fejezet, Történelem:
A Nikolaus August Otto 1876-ban épített benzinmotor óta sokat fejlődött a technika. Még többet fejlődött volna, ha a tőke uralma engedte volna. Zivataros évszázadokon keresztül kellett a technikának fejlődnie. Hiába találtak ki korszakalkotó motort, ha nem volt hozzá megfelelő mennyiségű rászabott üzemanyag. Hiába volt rengeteg olcsó üzemanyag, ha nem volt hozzá motor, ami hatékonyan felhasználja.
Gondoljunk arra, hogy az ólomtetraetil feltalálásáért Thomas Midgley mérnököt szinte királlyá koronázták. Miért is tették? Mert nagyon jó sűrítési arányú kisebb motorokat lehetett építeni? Dehogy! Mert féltek a kicsi fogyasztástól egy új super gőzölös karburátor miatt!
Nem volt olyan hatékony, mint amilyen legenda keringett körülötte, de az olajtársaságok érdeke nem engedte meg!  Tehát valami olyan benzinnel kellett kijönni, mely látszólag nagyon korszerű, viszont akkor már tudták, hogy nem ez a jövő! A finom karburátor nem szerette az ólmozott benzint, így ki kis múlt, mint az őshüllők! Pedig a mostani injektorok porlasztása is a gőzölés szerű apró porlasztáson alapul! Az ólom oxidot azonban nem bírták!
Ez volt a cél!
Vegyünk egy nem is régebbi más történelmi példát! Kb 30éve kezdődött a dízelek forradalma. Kezdték a nyomást növelni az injektoroknál, először a forgó adagolókkal, majd a PDTDI motorokkal, végül is a cammon rail rendszernél tartunk!
Mit is figyelhetünk meg, azóta? A bio komponensek erőltetetését! Nem szeretik a motorok? Nem baj, de többet fogyasztanak tőle! Igaz?  Meg is van az érdek! És a motor gyártók is jól járnak, bár sokat szenvednek tőle! Bocsánat, csak az üzemeltető szenved tőle!
Az olajtársaságok gondoltak egyet, az EU lobbin keresztül kötelezővé tették a gyenge energiájú biokomponensek bekeverését. Ugye, hogy többet fogyaszt az autó vele?
Természetesen!
Ugye, hogy hamarabb tönkre megy, lehet javítani, és újat gyártani?
Természetesen!
Vegyük a történelemből a dízelmotor feltalálóját, Rudolf Dieselt. Hatalmas német mérnök koponya volt. Lám növényi olaj hajtotta első motorjait. De el kellett buknia!
Jogi útvesztőkbe kisemmizték. Minden eddigi elméletét mihelyt a gyártók tudomására hozták, megígérték a közös cégalapítást az angolok, aztán az oda vezető úton vízbe fulladt, a hajó nélküle érkezett Angliába!
Tanúság: Lám már ekkor is lehetett méretezett, tiszta biodízel üzemanyaggal működő motorokat gyártani! Ma ne lehetne? Kizárt dolog! Akkor hogyan is van ez?
Átléphetünk a történelemből a mai korba.

2.    Mai korunk.
Remekül lehet az okfejtést folytatni. Mire megy ki ez az egész! Most jó-e a növényi üzemanyag, vagy sem? Mert lám, csak jó!
Térjünk csak vissza a rudolfi dízel időkbe. Mi volt a cél? A kisebb méretű, olcsó üzemű, nem gőzgép jellegű hajtás! Minden egyezett, kivétel az üzemanyag! Mogyoróolaj látszott elsőre prímának.
Rövidesen adódott a kőolaj benzin lepárlásából a hasonló tulajdonságokkal rendelkező nehézpetróleum, azaz a gázolaj léte! Olcsó volt, és rengeteg keletkezett belőle!
Némi technikai fejlesztést azért igényelt, míg valóban működő képes lett. A korlátjait voltak a dízelnek ezért, talán csak a mai években tud teret hódítani a gázolajos motor. Bizony hangos, nehéz, télen bajos indítású, bonyolult gépnek sok hátránya volt. Ma már felzárkózott a benzineshez, sőt egyes paramétereiben azokat felül is múlja!
Visszatérve az üzemanyag fordulatra itt is a kőolaj lobbi járt jól! Gondoljuk el, mekkora üzlet ma a kőolaj termékek kereskedelme? Ha csak műanyagot gyártanának belőle, ilyen drága lenne? Azt a sokat nem kellene a levegőbe elégetni a motoroknak, mennyivel alább hagyna a kereslete, és az ára?
Igen, tönkre mennének a kőolaj kitermelők! Ez szinte a világ, mozgató rugója! Minden megváltozna. Óriási válság keletkezne, igaz csak egy ideig! Mert semmi nem tart örökké! 
Korunkat is az anyagi érdek irányítja! Mikor, mely irány az olcsó!
Sokat kell eladni, sok fogyjon az üzemanyagból! Elérni pedig csak kényszerítéssel lehet! A kényszerítő eszköz, az üzemanyag fűtőértéke! Ezzel meg is van oldva, mert ha a bio tartalomnak kevesebb, akkor rögtön többet fogyaszt! Az energia tartalom nagyúr!
Az autók tartósságával pedig úgy gazdálkodnak a gyártók, hogy minél hamarabb, de ne túl közeli jövőben meghibásodjanak! Vegyen újat, vegyen alkatrészt, fáradjon bele a javítgatásba anyagilag is!
Példának okáért vegyünk egy 1984-ben gyártott golf II.-t. Ma is sokat látunk az utakon. Mert nagyon tartósak! És van belőlük 200LE fölötti tuningolt is. Több mint 30évig ezek a tulajdonosok nem vesznek új autót. Ez a gyárnak katasztrófa!
Azért csak minőséget kell gyártani, csak az alkatrészek kopását, elhasználódását be kell határolni. Így mindenki urasan megél az autós társadalomból kisajtolt pénzen! Még az üzemanyag gyártók is!
Ezt ki lehet küszöbölni jó minőségű üzemanyaggal!
A tartósság, a legfontosabb szempont az üzemeltetés folyamán. Ezt pedig minden autó tulajdonos szeretné meghosszabbítani! Kivenni a nem üzemanyagba való részt nem lehet!  Tenni ellene azonban igen, lehet!
Adalékolni kell! Minden funkciót magasabb szintre emelni! Mégpedig úgy, hogy megérje minden kilómétert adalékkal üzemeltetni! Az autósnak nehéz dolga van. Százféle csaló van a piacon, ahol is semmit nem ér az adalék! Számtalanszor becsapták!  Miért hinne pont a SPURI-nak?
Azért, mert mi már bizonyítottunk minden oldalon, nem kell győzködni senkit, hogy jó termék, éri az árát többszörösen! Végül is nem kerül semmibe!
A legismertebb termékek egyike, sőt a legelismertebb!
Az interneten a keresőkbe különböző vezényszavakkal a SPURI jön az elsőként!
A magyar piacon a legnagyobb szériában gyártott adalék!

Elterjedése lassanként, de rendületlenül nő! Mert szeretik az emberek saját maguk tapasztalni a jótékony hatását! A vásárlók szinte kivétel nélkül meg vannak elégedve a SPURI-val. Az elsőként való használatot nehéz elérni, mert bizony hinni kell, hogy végre van egy olyan adalék, mely érezhető, sőt azt a bizonyos HŰ, DE JÓ, című érzést hozza is a teljesítmény többletbe!
Az országban sűrűn hallják mindenkitől, hogy ez az egyetlen adalék, mely valóban becsületesen hatásos! Érezni lehet, hogy benne van az üzemanyagba!
Erre vagyunk, mint gyártók büszkék!
Azért szeretik minden tankolásnál használni, hogy a járművük sokáig tartson.

3.    Jövőkép!
Mindenki a közeli és távolabbi holnapra gondol, miszerint sokáig szeretne biztonságosan és a lehető legolcsóbban célba érni! Sok százezer km-t megtenni javítás nélkül! Nem túlzott elvárás, hisz ezért született meg a SPURI üzemanyag adalék már 1993-ban. Azóta bebizonyosodott, hogy a két évtized alatt milyen becsületre tett szert. A SPURI olyan jól csengő márkanév lett, melyben feltétel nélkül bíznak az emberek! Nem véletlen! Állandó fejlesztéssel igazítjuk a kor járműveihez, és az üzemanyag konfigurációihoz a SPURI-t.
A több évtizedes tapasztalatot nem lehet semmivel helyettesíteni! Az állandó fejlesztésekhez még a becsület is kell! Igazán értékes anyagokból kell konstruálni az adalékot!
Minél energia dúsabb, és minél több komponensből áll, annál jobb minőségű! 
Ezért van megelégedve az autós társadalom a SPURI-val!
Önmagáért beszél! Bármilyen üzemanyagot talál ki az EU, mi segítünk a legjobbat kihozni minden literéből, úgy, hogy sokáig tartson a járműve!
Bármi lesz a divat, gyártsanak akármilyen benzint, gázolajat, vagy egyéb üzemanyagot, mindennél lehet jobbat, kímélőbbet adalékoltan előállítani!
Egy biztos, néhány százalék árrésért ilyen drága adalékokat sosem fog semelyik olajtársaság bekeverni az üzemanyagába. Nem érdeke csak egy elfogadható, éppen megfelelő folyadék előállítása! Nagyon olcsó gyártással, jó drágán eladni kapzsi módon a benzint és a gázolajat. Nem számít a becsület! Értelmezhetetlen ilyen nagy multi cégeknél az a fogalom, hogy becsület!
Nálunk viszont létezik, minden embernek a SPURI gyártása, forgalmazása folyamán meg van a személyi felelőssége! Ezt a jövőben is a legfontosabbnak tartjuk!
Azért is dolgozunk, hogy sikerélményben legyen részünk a vásárklóinkkal közösen.
A mi hajtóerőnk a megbecsülés!
A múltban, a jelenben és a jövőben is!

Kisújszállás, 2015. július 06.                                                                  SZAKI Kft.
                                                                                              Farkas Kálmán

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting