Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 2 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa178
mod_vvisit_counterTegnap517
mod_vvisit_counterEzen a héten695
mod_vvisit_counterEbben a hónapban6278

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Minőségi üzemanyag fogalma 2016-ban? PDF Nyomtatás E-mail

(Kapja meg a vevő a jót!)

Image Brutális reklám ígérgetéseket a Gazdasági Versenyhivatal engedi a multiknak? Tisztelet a kivételnek!
Igen, természetesen Ők védett Istenek az EU-ban! Rájuk szabja a politika is a törvényeket! Lásd etanol kötelező 7%! A multi mérnökök fejlesztése csak üres szöveg! Lássunk némi szó szerinti idézetet tőlük, aztán vessük össze a végeredménnyel!
A minden olcsót, drágán eladni extraprofit kizsákmányolással ki is jár jól? Sarokba szorítják az autóst!
Most idézek szó szerint a reklámszerű, műszaki magyarázatukból. Íme:

 

Hozza ki autójából a Maxximumot!*


Sokunk számára a teljesítmény nem csak versenyeken, hanem a hétköznapokban is fontos. Nekik javasoljuk a MaxxMotion üzemanyagokat, amelyek fejlesztése során mérnökeink a tökéletes égési tulajdonságokra összpontosítottak, annak érdekében, hogy elérjék a maximális teljesítményt és meghosszabbítsák a motor élettartamát
*A megnövekedett teljesítmény és égési hatékonyság a magas oktánszámnak (min. 100 RON) és a szívószelepeken tapasztalható tisztító hatásnak köszönhető. Az előnyöket a gépjármű, a vezetési szokások és a motor műszaki állapota befolyásolja. Az előnyök alapjául a helyi minimum követelményeket teljesítő EN 228 üzemanyaggal való összehasonlítás szolgált.
Az ábrázolt hatások jelképesen túlzó módon jelennek meg.

Eddig az idézet! Semmi konkrétum nélkül!


Lássuk hogyan zavarják meg józan gondolatunkat!
1.    Minden autószerelő tudja, hogy az oktánszám 4-5 értékkel való magasabb volta, nem okoz teljesítmény növekedést!
2.    Szívószelepek a mostani hengerenkénti injektoros motoroknál csak a beszívott levegővel találkoznak. Mitől lenne kormos? Karburátorosnál és egyes régi központi befecskendezésnél jelentkezhet, de nem jellemző! Az biztos, tényleg tiszta a szívószelep, csak nem a benzintől!
Hozzáfűzöm, hogy a teljesen kopott motornál a motorolaj és a kartellgáz áramolhat vissza, ami esetleg a szívószelepeknél megkerülhet! De ennek, a prémium oktánhoz semmi köze!
Mert benzin a mostani motorok szívószelepével nem érintkezik!
Azt a hengerbe közvetlenül fecskendezik, mint a dízelnél!
A benzin más alkotói, komponens konfigurációi együttesei felelnek azért, hogy tisztán tartsa folyamatosan az égésteret és a másik fontos szelepet, mégpedig a kipufogószelepet! Nem pedig az oktán fokozók!

3.    A kipufogó szelep tisztítását miért nem ígérik? Mert ezt a legfontosabbat bizony már veszélyes lenne ígérni, hisz nem lenne igaz! A tökéletes égés mérője pedig ez! Ejnye-bejnye, szabad ezt? Megtévesztő magatartással a vevőnek jelentős gazdasági hátrányt okozni?
Hol van a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelőség? Hol van a Gazdasági Versenyhivatal?
Hol van a Rendőrség illetékes osztálya?


Lássunk egy másik huncut példát: Image

HÍREK ÉS SAJTÓKÖZLEMÉNYEK


A Shell bevezette új generációs prémium üzemanyagait
2012/06/29


A Shell V-Power Nitro+ üzemanyagok több mint 100 év K+F tapasztalatára épülnek
A Shell 2012. június 15-én  bevezette legújabb prémium üzemanyagait: a Shell V-Power Nitro+ 95, Shell V-Power Nitro+ Racing és Shell V-Power Nitro+ Diesel üzemanyagokat. Magyarországon az elsők között jelenik meg az új teljesítmény-növelő benzin és gázolaj, amelyek leváltják a jelenleg kapható Shell V-Power üzemanyagokat.
Az új Shell V-Power Nitro+ üzemanyagok javítják a motor teljesítményét és növelik a hatékonyságot a Shell alap üzemanyagaihoz képest. Az üzemanyagok azonnali hatást fejtenek ki a motorban. „Ezzel az új benzinnel és dízellel innovatív és sikeres alapra építünk, a Shell V-Power platformra. Új összetételű üzemanyagokat dolgoztunk ki, amelyek javítják a teljesítményt és azonnal működésbe lépnek a motorban” – mondta Juhász Péter kiskereskedelmi üzemeltetési igazgató. „Nagyon örülünk, hogy az elsők között vezethetjük be ezt az új termékcsaládot itthon és úgy gondolom, három jó termékből még jobbat sikerült előállítani. Arra bátorítok mindenkit, hogy próbálja ki, mit tudnak ezek az új üzemanyagok.”
A következő lépés a teljesítményorientált üzemanyag-technológiánkban
A Shell V-Power Nitro+ üzemanyagok bevezetése több mint egy évszázados Shell-kutatásokon alapszik.  „Világszerte több mint 200 üzemanyag-fejlesztéssel foglalkozó szakemberünk dolgozik azon, hogy termékeink megfeleljenek ügyfeleink egyre magasabb elvárásainak” – mondta Andreas Schaefer, a Shell Global Solutions vezető kutatója. „A Shellnél az üzemanyag-technológia fejlesztése folyamatos feladat. A Shell V-Power Nitro+ ennek legújabb példája, a következő lépés a Shell V-Power teljesítményorientált üzemanyag-technológiájának történetében.”
A versenypályákról az utakra: technológiai együttműködés a Ferrarival
A Shell elkötelezett az innovatív üzemanyag-fejlesztés terén, aminek lényeges része a Ferrarival létrehozott technikai együttműködés. „Szoros együttműködésünk a Ferrarival jó lehetőséget kínál arra, hogy extrém körülmények között teszteljük üzemanyagainkat. Így jobban megérthetjük, mi növeli a teljesítményt. Például a Shell V-Power Nitro+ 95 ugyanazt a súrlódás-csökkentő összetevőt tartalmazza, mint a Forma-1 autókhoz használt versenyüzemanyagunk.”
Teljesítmény-növelésre tervezve, azonnali hatás a motorban
A Shell V-Power Nitro+ üzemanyagok bármely autóval használhatóak, a motorba érve azonnal kifejtik hatásukat. Az üzemanyag-formula megakadályozza az új motorokban a lerakódások képződését, a régebbi motorokban pedig eltávolítja ezeket a teljesítmény-növelés érdekében.
„A Shell V-Power Nitro+ Diesel esetében például új, erőteljesebb tisztító hatású technológiát alkalmaztunk a dízel-befecskendező rendszerek gyorsabb és hatékonyabb tisztítása érdekében, a Shell alap üzemanyagokhoz képest. Így azonnal működésbe lép a motorban, még a legújabb dízelmotorok esetében is; visszaállítja és fenntartja a motorteljesítményt, hatékony motorvédelemmel”- tette hozzá Andreas Schaefer, a Shell Global Solutions vezetője.
Eddig az idézet! Ezt 2016.07.25.-én még megtalálhattuk a marketingekben!


LÁSSUK A VÉLEMÉNYT: Mint, ahogy a előbbi cég is magánember vélemény szabadsága mögé bújik, így én is így teszek! Farkas Kálmán felhasználó ember, ezen sorokra néhány apró figyelem felhívó véleménye tapasztalata:
1.    Nem váltotta be a vásárlók elismerését, területi képviselőink felméréseink szerint senki nem érezte a teljesítmény növekedést, az a bizonyos HŰ féle felhördülés, mint a SPURI-nál elmaradt. Talán nem ért semmit?  Placebo hatás persze némely személynél jelentkezett! Hiba határon belül, 1% alatt! Tehát miért is ezt tankolnánk?


2.    Nitro mennyisége: Nem hazudnak, van benne! De mennyi? Pont annyi, hogy nem oszt, nem szoroz! Még nitro-metán, vagy a nitro-etán, esetén is kellene bele 10%, ami ugye méreg drága! Tehát elvileg is kizárt! A rákkeltő anilin származékokat pedig inkább ne feszegessük!
Toluol, xilol aromás származékait pedig rég tilos belekeverni a benzinbe! Tehát ez a nitro szó is kiesett!


3.    Sláger szót használni megtévesztő! A nitro, mint motorhoz kapcsolható kifejezés teljesen más fogalom, és gyökeresen más konstrukciós motor kell hozzá! Csúnya dolog ezzel visszaélni! Vegyelemzéseim semmi jelét nem mutatták ezek jelenlétének! Nem is lehet, hisz jelentős teljesítmény növekedést okozó mennyiségnél elégnének még a kipufogó szelep tányérok is! Ha mikro részét tartalmazza a benzin, akkor pedig káros! Pláne a szegény keverékkel üzemelő mai korszerű járművekbe! Dúsítja a nitrogén-oxidok mennyiségét, amivel harcol a világ összes autógyártója! A nitro jelenlétét semmilyen molekula konfigurációban nem indokolt, sőt szerencsétlen változat! A nitro klasszikus jelentése ráadásul gáz formátumú, dinitrogén-oxid. És folyadékban nem apportálható!
 
4.    Versenypályáról az utakra? Nos semmi fejlesztési köze nincs! Sőt szöges ellentét van a Forma 1 motor, és a szalon járművek között! Mert ugye nem egyforma a cél. Az egyiknél sokat kell, hogy fogyasszon a gép, mert ettől megy, és ettől van hűtése, a szalonautó kicsit kell fogyasszon! Ennek szellemében a versenymotor néhány száz kilométerre hivatott, a szalonautó többszázezerre, sőt egymillió kilométert is többek elértek már! Ha Rallyról lenne szó, mely széria járművekből áll, akkor hihetőbb lenne üzemanyagba, vagy alkatrész fejlesztésbe! A versenymotor kipufogó emissziója nem számít, a szalonautóé igen! És még sokáig sorolhatnánk, hogy még csak a közeli verseny tapasztalat sem befolyásoló tényező!
Én csak tudom, hisz csapat vezető is, valamint fejlesztőmérnök is vagyok!
A verseny benzin, és a közúti üzemanyag fejlesztése és tesztelése, olyan messze van egymástól, mint MAKÓ-JERUZSÁLEM távolság! Homlokegyenest ellenkező irány!

 
-Egy befolyásoló tényező van!
Minél olcsóbb anyagot bekeverni az üzemanyagokba, és minél drágábban eladni, hisz úgy sem tudja a vevő, hogy mit vesz! 50év óta lózungokat kell hallania, a nesze semmi fogd meg jól című marketing szöveg részeként! Higgyél benne akkor jó lesz! Istent sem látod mégis van, igaz? De ebbe ne menjünk bele!
A becsület egy részvénytársaságnál értelmezhetetlen fogalom, mondta egy kőolajipari vállalat fejese! És ez így is van!
Üzlet, és nyereségvágy! Gondolom hallottak már erről néhányszor!

Térjünk vissza az üzemanyagokra! Száraz desztillációs, más krakkolási formák által lepárolt üzemanyagok még nem alkalmasak gépjárművekbe. Ezt fejadalékkal egészítik ki! Ez egy keverék, mely alkalmassá teszi a motorok üzemeltetésére!
Vannak olcsó szénhidrogén anyagok, mellyel a szabványban szereplő paramétereket be lehet állítani!
Ezekkel vannak a bajok! Írok egy példát! 
Szükség van a jó minőségű emisszióra, a magasabb oktánszámra, forráspontra stb, ezért kapóra jön egy olcsó anyag, mely ma 2016-ban 39ft-ért előállítható, ez pedig az etanol!
Igen ám, de több más hátránya van, melyet elhallgatnak! Roppant kevés a fűtőértéke, a kopások, üzemanyag romlás előidézője, az üzemanyag vizesedés okozózója, alkatrész korrózió előidézője, korrózió okozója, és még sorolhatnám reggelig!
Végül is egy részben egy elégett, oxidált anyagról van szó, mely expanzicitása sokkal gyengébb, mint a benzinnek!
Ez semmit nem számít, ezért az EUROPAI UNIÓ hozott egy rendeletet, miszerint a multiknak a módszerét törvénnyé tette:
KÖTELEZŐ 7% biotartalom!
Puff neki még védettek is! Melegen gratulálunk, sikerült a benzin fogyasztást jelentősen emelni! Egy tollvonással!

Ilyen üzemanyag keverékképzési példa nagyon sok van, csak nem vesszük észre! Ezért nincs benzin illata a benzinnek! Mert nem sok benzin van benne!

Más! Mindig azt tapasztaljuk ugyannál a kútnál, két tartálykocsi feltöltésnél, más és más a benzin összetétele! Ez arra utal, hogy nem nagy mennyiségű, hanem mindig máshonnan hozott anyagokat adnak hozzá! Mintha hulladékokat akarnának eltüntetni.
Ilyen lehet pld. a festékipar valamely félresikerült anilin származék egyike-másika, mely rákkeltő. Ez egy nitro termék. Milyen érdekes!
Nem azt mondom, sőt nem állítom, hogy minden ember rákos lesz az ilyen benzintől, hanem az esély megnő, aki a kipufogónál áll, vagy érintkezik vele tankolásnál! Pld. bőrre ömlik, belélegezzük egy slukkot, egy kis benzinszaggal, stb! Aki hajlamos a betegségre lehet, hogy nagy baj belőle! Ha már üldözik a nitrogén oxidokat a kipufogóban, akkor azt nem kellene szaporítani a benzinben! Főleg nem benzollal kapcsolt aromás formákban!
Innen látszik, hogy ebből nem mernek sokat bekeverni, csak annyit, amennyi nem is hatékony, de reklámra jó! Így a marketing is ki van szolgálva jogilag! Az állítás majdnem igaz, miszerint Oroszországba Ladákat osztogatnak! Csak úgy, hogy Oroszországba Ladákat fosztogatnak!

Ezért nehéz eldönteni, melyik kútnál jobb a benzin, mert mindig más! A kutaknál tapasztalt szórást legkevésbé éreztük a Lukoil, és a MOL kutaknál! Itt nem pancsolnak annyit a benzinnel mint a többi kútnál. Közepesen ajánlom a ENI-AGIP kutakat, melyek rövidesen megszűnnek! megvette őket a MOL. És nem fog sok-sok évig talpon maradni az ÖMV sem ilyen üzemanyaggal, az szinte borítékolható. Nem éri még a legolcsóbb kategóriát sem el,és méregdrága is! Azt hiszi a vásárló, hogy mert méreg drága kúthálózat, ezért jobb benzint adnak! Valamiben biztos jobb az a benzin, pld oktánszám, de erre a széria járműveknél nincs szükség! Aki mégis mintha, érezne valami jobbat, azt megnyugtathatom, csak érzéki csalódás!  Nincs mit éreznie!
Ezt az üzletpolitikát, szerintem jelentős marketinggel sem tudják itt Magyarországon sokáig életbe tartani! Ráadásul az itt eladott benzinbe rabszódikusan furcsa dolgokat találtunk, amiről sajnos nyílvánosan nem írhatok, mert jogilag támadható hézagot hagynék utánam!

Direkt nem szóltam a többi hálózatról, hiszen itt bonyolultabb a helyzet! Ezek jelenleg a vásárolható kategóriában vannak, hisz leginkább a MOL függősége alattiak!
Másrészt mindig mástól vásárolnak, így nehéz elemezni az üzemanyag minőséget!



Image Ennyit a személyes magánvéleményem szerint! Remélem segítettem, abban hogy ki, és hol áll meg tankolni, és milyen minőséget válasszon, pláne, ha adalékolni szándékozza az üzemanyagját! /a legegyszerűbbet, alap 95, és normál gázolaj/.
Adalék fejlesztésünk mindig azon múlik, hogy milyen gázolajhoz, benzinhez öntik! Ezért a donor üzemanyagok vizsgálata szinte kötelező, minden sűrűn! A kedves olvasó el sem hinné, mi is van néha az üzemanyagokba!
Viccesen azt tudnám mondani, hogy:
A máig is harcoló német alakulatokat is találtunk!
Nos, erre művészet adalékot gyártani!

Köszönöm, hogy végig olvasta a soraimat, megtisztelő, hogy megoszthattam Önnel, és segíthettem némiképp!

Tisztelettel,   Kisújszállás, 2016.07.25.   
Farkas Kálmán egy magyar állampolgár véleménye
 

 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting