Kezdőlap

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Jelenleg 8 vendég online
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa304
mod_vvisit_counterTegnap577
mod_vvisit_counterEzen a héten881
mod_vvisit_counterEbben a hónapban9106

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
Spuri üzemanyagadalék a magasnyomású dízelmotorokban PDF Nyomtatás E-mail
Spuri üzemanyagadalék a magasnyomású dízelmotorokban Bármilyen 1600-2050 báros dízel üzemű járműve van, a motor állapotának megőrzésére olyan összetételt garantálunk, ami illeszkedik elsősorban a 2050 báros PDI-TDI motorokhoz, valamint az összes közös nyomócsöves cammoin rail tüzelőolaj ellátású járműhöz.
-Bevezető: Bármilyen 1600-2050 báros dízel üzemű járműve van, a motor állapotának megőrzésére olyan összetételt garantálunk, ami illeszkedik elsősorban a 2050 báros PDI-TDI motorokhoz, valamint az összes közös nyomócsöves cammoin rail tüzelőolaj ellátású járműhöz. Fejlesztések eredményeképpen pótoljuk s tankoláskor hiányzó széria üzemanyagokba nem fellelhető komponenseket, ami nélkül kisebb élettartamú lenne járműve. Kérem vegye figyelembe két tankolás ugyanazon üzemanyagkútnál egy hetes eltéréssel is más vegyi-molekuláris összetételű. Ezeket az eltéréseket ön nem tudja mérni, csak nagyon elégtelen minőség esetén. Lásd: prémium gázolajok!


  1., Buborékmentes beszívás: Ez a funkció akkor igen káros, mikor a magas nyomást előállító nyomásellátó henger a porlasztás után befújja az újabb gázolaj mennyiséget. A gyár hirtelenül gyorsan lejátszódó beporlasztás után megpróbálták beérni az elnyújtott idejű befújást. Erre azért van szükség, hogy az adagolóporlasztó pompa-düse elem lassan habosodás és gázképződés nélkül töltődjön fel. Erre szolgál a bütykös tengely speciális kiképzése a rugó ellenébeni valamit a mágnesszelep precíziós vezérlése. Egy bizonyos gáz és habképződést a rendszer elszállít a résolaj csövön, de túlságosan habosodásra és gázképződésre alkalmas gázolajoknál a tartós jelenlét káros. A Spuri alkotói csökkentik ezeket a buborékképződéseket, ezzel kímélve a porlasztó csúcs valamint a nagynyomású előállító lökőtengely igénybevételét. Ne feledjük, ahol nincs gázolaj, csak buborék, ott nincs kenés és nincs hűtés sem. Márpedig a hőt felveszi a gázolaj azt a visszajuttatáskor le kell hűteni mielőtt károsodást okoz.
A gázolajat 70 C°-ra vissza kell hűteni! A rendszer vízhűtő elfogyasztását szivattyúja csak akkor dolgozik, amikor muszáj, így kímélve a plusz energia elfogyasztását.
-Az ellátó rendszer 7, 5 bár nyomáson dolgozik, ahol is nyomástartó-visszacsapó szelepet és túlnyomás elkerülő technikai megoldások vannak, ahol is szintén jól jön a Spuri különleges kímélő-kopáscsökkentő-tisztántartó tulajdonsága.


Image2., A forró gázolaj és a fém részek felületi állapotát úgy lehet megőrizni, hogy a kifőzött gázolajból kiváló kodrodált savas anyagokat le kell kötni az úgynevezett szappanképző anyagokkal. A nagyobb káros részt nem engedi szétbomolni. Képzeljük el, hogy azért hűtik vissza szinte azonnal a gázolajat a tankba a meleg gázolaj és levegő összhatásaként olyan oxidációs-romlási folyamat indul meg, amely üledékképződéshez vezet. Az 5 mikron nagyságú gázolajszűrő nem véletlenül lett beszerkesztve a rendszerbe a hagyományos 40 mikronú helyett. Az a tény, hogy ez a finomabb szűrő sem tud mindent megszűrni, ezért a cél, hogy a Spuri-val ezt a károsodást a hősokk antioxidánsokkal megakadályozzuk.


Image  3., Robbanási fázis: Ha sok hőt nem a gázolaj és hűtővíz visz el, hanem "hűtőgél" kipufogóban alkalmazásán keresztül segítjük, akkor az előző pont hatékonyságát fokozzuk. Ez a hengerfej lokális hőmérséklet stabilitását is fokozza!
Másodlagosan pedig kíméli a turbó állapotát is, valamint az azt kenő motorolaj megégését is megakadályozza!
Az elektronika már készen állna 7-8 fázisú befecskendezésre is, de a motorgyártók még technikailag ezt nem oldották meg. Marad hát a Spuri többfázisú robbanásra késztető hatása. Alapelv, hogy több tucat molekula égési-gyulladási jellemzőit szekvenciálisan leválassza, elkülönítse a lehető legszélesebb tartományba. Eredménye az égési folyamat fázisonkénti tökéletes lejátszódása úgy, hogy ezek hőmérséklet és nyomás függvényében egymásba fúzionálnak. A robbanási szinusz hullámot illetve annak munkaterét nagyobbítani lehet! Szép eredményeket ért el a Szaki Kft., de úgy tűnik, még mindig lehet fokozni az üzemanyagból kinyerhető mozgási energiát minél kisebb hulladék hő nélkül.


Image 4., Gyakorlati tapasztalatok: Az amúgy is halk, ilyen típusú motor még csendesebb járású lesz. A gázolajsűrűséget a computer érzékeli, mivel a túlhevült gázolaj paramétere más. A stabilizálás eredményeként kevésbé más hangot ad a motor hideg és meleg állapotban. Ezért van a Spuri-ban expanzió-stabilizáló anyag a sűrűség kiegyenlítésére!
-A motor intenzíven nyomatékos lesz, különösen alulról és felülről kb. 15%-kal. A végsebesség 20-30%-kal nő, közben simább futásjellemzők tapasztalhatók.
-A PDI-TDI motor porlasztó-nyomáselőállító egysége mélyen a forró hengerfejben van. A technikai rögzítés úgy történik, hogy két hőálló speciális gumigyűrű tömítésén keresztül egy oldali karos lefeszítő elemmel csavarozzák le. Mivel aszimmetrikus, ezért több gond származott az egyenetlen kirázó-bemozdító hatása miatt. Az egyenletesebb üzemmód ezt hivatott megakadályozni a Spuri adalékolással. Nem véletlenül írják elő a porlasztó szivattyú elem tolómérővel való ellenőrzésre, amikor ki- és vissza szerelik a hengerfejbe.
-Új autóknál különösen pozitív hatásokat jeleztek vissza több típusnál. (Pl.: Passat, Peguet 407, Toyota Corolla, Mazda 626, Renault Kango, Mercedes Vito, Volkswagen Sharon! És még számos típusnál.)
-Kiemelten kell kezelni az új autó télen- vagy nyáron szélsőséges bejárási voltát. Az így bejáratott autóknál különösen nagy volt a megelégedettség.
-A dízel autók amúgy is érzékenyek a téli parafinkristályok kiválására, amit a gyártó sűrű szűrővel akar kiküszöbölni. Ezt az üzemagyag kutak téli gázolajra való átállással több helyen sem tudtak megszüntetni. Tényszerűen mondva gázolaj szűrő problémák léptek fel. A motormegállásig pedig egy erőlködő, keverék szegény, kenni nemigen képes, erőtlen, nemnormális üzemmódot eredményez.


  5., Tanácsok:
Ezek a motortípusuk karakterisztikája a 1, 5 szeres Spuri adalékolást szeretik a legjobban. Vagy a sport adalékunk, a Spuri JG-2, 50 literbe normál 1dl-es adalékolással az igazán attraktív hatású. Erre is több száz kilométer teszten van túl a szaki Kft.
-Bizonyára a használók tudják, hogy gyorsítás kezdetekor, vagy visszaváltáskor egy úgynevezett füstpamacsot hagy maga után még az új autó is. A Spuri használatánál az elektronikai-mechanikus levegőtöltő hirtelen körülményváltozást pozitív hatásként érjük meg a fele, vagy épp észre sem vehető elégtelen égést.
-Az előzőekből ered a koromlerakódás száműzése a kipufogóban. Ez azárt is pozitívum, mert a hideg kipufogóban a sok korom szivacsos módon több kondenzvizet több ideig tudna tárolni, elkorrodálva a kipufogó-utánégető rendszert. Ez nagyobb torlónyomást eredményez, ami többlet fogyasztással és egyes motor alkatrészek tönkremenéséhez vezet.
-Külön kiemelik a koszos, nem megfelelő üzemanyag káros voltát a gyártó cégek, és rendre a friss, garanciális tönkremenetelt valóban ez is okozza! Ezért nem árt, ha a hosszabb távú autózásra is gondol, és használja a már több mint egy évtizede bevált Spuri adalékunkat!
-Az, hogy közben ez önnek gazdaságos is, és megtakarít, csupán bónuszként ajánljuk. Köszöni a Szaki Kft., hogy eddig figyelmesen végigolvasta technológiai tájékoztatónkat, és élvezetes, balesetmentes közlekedést kívánunk!

 

Kisújszállás 2007. 02. 12.                                                             

Farkas Kálmán 
FEJLESZTŐMÉRNÖK

 
< Előző
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház
Spuri Webshop
Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
Facebook
 Grafika és tervezés Magic Consulting