Bizalom övezi a SPURI-t!

Bizalom övezi a SPURI-t!

/Megvizsgáltuk miért van ez így./

 ImageMinden termék elsõ használatánál bizalmi kérdések vetõdnek fel. Ezek alapján eldönti a személy, kell-e neki ez a termék, vagy szolgáltatás!

Szelektálni kell, mert mindent nem tudunk megvásárolni, kipróbálni!

Van, aki borzasztóan fél az új dolgoktól, van, aki ad a mások tapasztalatára hagyatkozik, van aki a saját elméletébe temetkezve meggyõzhetetlen, tények alapján sem hisz. Hiába, nem vagyunk egyformák! Nekik is kijár az egyenlõ bánásmód! Õk csak akkor kezdik igénybe venni ezeket a „számukra” új dolgokat, amikor már van jobb, korszerûbb, hatékonyabb termék! A fáziskésés a nagyfokú bizalmatlanságból ered! Ennek is lennie kell, de módjával!

Bizalmatlan valaki, akkor érdeklõdik, kutat, véleményeket keres, és összegzi azokat!

Következtetés, mérlegelés eredménye pedig vagy „igen”, vagy „nem” a használatot illetõen!

Ha nem jelent nagy kockázatot, akkor a „MIÉRT IS NE PRÓBÁLNÁM KI” lép életbe!

Még így is vannak emberek, akik a több száz pozitív, elõremutató vélemény mellett, ha talál egy semlegest és még nem is negatívat, akkor is elveti a kipróbálás tényét. 

Nem baj, ilyennek is lennie kell. Bár Õk azok, akik nem is használták a terméket, de hosszantartó ócsárolásba és ok fejtegetésbe bonyolódnak! Én azt javaslom, hogy magunk járjunk utána a tényeknek! Egy-egy termékrõl a mai világban sok információt be lehet gyûjteni!

Számos szempont vezérelhet bennünket, melyeknek jelentõségeit nem szabad egyenként sem eltúlozni! Legtöbbször rájövünk, hogy a termék már rég bizonyított a piacon, csak még mi nem tudjuk!

Tehát magunknak kell bebizonyítani, hogy mi is tudjuk hatékonyan jól használni, mi is vagyunk olyan ügyesek, okosak mint a többi vásárló! Ezt nehéz belátni, de néha muszáj! Valamilyen oka nyílván van annak, ha egy termék sikeres a piacon. Meg kell vizsgálni, miért is?

Ha a legtöbb embernek jó a termék, nekem miért nem jó?????? PLd. mindenki érzi, JOBBAN HÚZ AZ AUTÓ SPURI-val, csak én nem????  Hogy gyenge mûszaki érzékem van, azt tényleg nagyfokú önkritikára vallana!

Írok egy másik példát:  VW POLÓ fanclub oldalán olvasható, hogy sz….t sem ér a SPURI vízdiszpergáló hatása.

A céges autót felkaptam, beültem és az egyenetlen járás után a gázolajszûrõ víztelenítõjét kicsavarva fél liter vizet engedtem ki belõle! Néhány kilométerenként szintén, míg vagy 5-8 liter víz el nem távozott. Hát igen, a SPURI nem azért van, mert fele vízzel is lehet járni. A SPURI a bejuttatott adalékra számított kondenzvíz térfogat harmadát diszpergálja, eltávolítja, és nem többet. Ennyi még a normális üzemelést nem zavarja! Jött a kérdés hol tankoltál! Válasz: „Nem tudom, csak felkaptam a cégautót az udvarról!” Ez érdekes! 5-7 liter víz csak direkt kerülhet bele. Esetleg, az aki legutóbb illegálisan használta tölthette bele, hogy az üzemanyag mutató 100 km után is ott álljon ahol volt??? Ezt sokszor hallottuk már, hogy nem érdekelte a csalós embert a dolog, csak a tank tele legyen, és ne vegyék észre! Szerinte  a bizalom megszûnt a SPURI-val szemben, mert nem oldotta el a vizet! Sõt vízzel tisztán nem volt hajlandó még menni se, nemhogy megtakarítani üzemanyagot! Bár a vízbõl is megtakaríthatott volna meg egy keveset, mert az is drága!

Ilyenkor nem is kell a gyártónak választ írni, mert tapasztalatok szerint az átlagemberek, akik használják a SPURI-t megteszik, hogy reagálnak e butaságokra!

BIZALOM! Mikor is alakul ki? Mi kell hozzá? Milyen körülmény, tény gyõzi meg a vevõt arról, hogy nem származik kára, ha kipróbálja!

Ezek a tényezõk a következõk:

  1.  Milyen régen gyártják a terméket, hány évig, évtizedig van kereskedelmi forgalomba? A SPURI-t 1993-ban gyártották elõször, kereskedelmi forgalomban, nagy tételbe 1998 óta létezik!

  2. A saját speciális árupiacához képest évente milyen mennyiséget gyártanak, adnak el? A SPURI-ból, 500 ml-re vetítve több mint 150 ezer flakonnal! Jelentkezhet az a konkurencia, aki többet kiszorít a piaci szegmensbõl!

  3. Az elõzõbõl eredõen meg kell vizsgálni, hogy hányadik helyet foglalja el a piacvezetési rangsorba! Mérlegelni kell, hogy az elõkelõ hely-e? SPURI-nál a konkurencia mezõny népes! Több mint 20-40 szereplõs vegyes termékskála közt válogathat a vevõ, ha jó, hatékony üzemanyagot akar!

  4. Milyen komoly a honlapja, megvan-e minden engedélye? VPOP vámudvar, APEH-NAV papírok, ÁMEI vizsgálat, Akkreditált gyártási   eljárásban állítják elõ a terméket? Biztonság Technikai Adatlapja van-e és nyilvánosan letölthetõ-e? A SPURI-nál ez mind meg van.

  5. Hogyan kezelik a vásárlói kérdéseket? Milyen minõségû a kapcsolattartása a cégnek a vásárlókkal és a felhasználói oldallal? Ki kell próbálni! Írni, telefonálni nekik! Tesztelni a céget és a hierarchiát!

  6. Mit veszíthetek, ha nem jó a termék? Mérlegelni kell. Semmit, csak nyerhetek? Vagy nem hatékony és feleslegesen kidobtam a pénzt az ablakon? Ilyen kis mennyiségben, 2 ezrelékben, okozhat-e kárt bármilyen adalék?

  7. Ismerõsök mit mondanak róla, csak azoknak higgy, akik használták, vagy használják ma is! Több véleményt gyûjts össze!

  8. Hallottál-e már róla? Mások hallottak-e már róla? Ez is elmond sokat! Márkanév, hírnév, ezekkel hogyan áll a termék? Ismert-e? És mióta?

  9. Támogatja-e a gyártó a SPORT valamely nemes ágát.  Volt-e értelme? Eredményt értek-e el? Ha igen, milyen sikeres csapatot, vagy személyeket támogattak? Vizsgáld meg a versenysport szintjét, megmondom ki vagy! A SPURI-nak eredményes rally bajnok csapata van, ami szakirányú támogatást jelent, egyben a fejlesztési tesztelést is elvégzi.

  10. Jövõt épít-e a gyártó cég! Fejleszt-e folyamatosan? Mennyire van lemaradva a konkurenciától jelenleg a végtermékét vizsgálva? Igen, minden évben a SPURI gõzerõvel fejleszt!

  11. Milyen gyártású a termék? Hazai? Tisztán magyar? Bizonyíthatóan? Vagy csak a csomagolás magyar és nincs bizonyíték? Vagy vegyes EU tagországi, de magyar találmány? Vagy fordítva? Magyar gyártású, de külföldi találmány, vagy konstrukció? Mérlegelj! Ki csapna be téged felelõsség nélkül, hisz nincs kihez fordulnod panasszal? Taiwani, kínai, koreai, amerikai? A SPURI ízig-vérig magyar termék, a találmánytól a becsomagolás utolsó fázisáig.

  12. Nézz bele valamely aktív oldal vendégkönyvébe. Ha csak pozitív, túlságosan dicsérõ beírásokat látsz, az bizony mesterkélt, nem gondolod? Nézz a kulisszák mögé ügyesen! Vannak-e a sokféle embernek sokféle kérdése, panasza, adtak-e rá választ? Sokrétû és szerteágazó-e a kommunikáció? Ebbe gondolj bele! A SPURI-nál lásd a vendégkönyvet!

  13. Személyes-e a beszélgetés? A megoldandó feladatot gép végzi, vagy tudsz-e konstruktív beszélni olyan személlyel, akihez a te         problémád tartozik? Vállalják-e a nevüket, esetleg a fényképüket is láthatod? Mûszaki tájékoztatás, Regionális vezetõi probléma kezelése, területi képviselõvel való kommunikáció minõsége milyen? A SPURI-nál mindenki a személyiségét adja a munkája mellé.

  14. Nézd meg, mennyire pezseg az élet a termék körül. A keresõ oldalakon különbözõ vezényszavakra mit dob ki a számítógép! Elsõk között szerepel-e a termék? Ha igen mit írnak róla, és milyen jellegû oldalon? Ezt nem kommentálnánk!

  15. Ellen érdekeltek véleményét hagyd figyelmen kívül! Pld: egy multi üzemanyagot elõállító olajtársaság bizonyára nem törekszik arra, hogy 10-20%-kal kevesebb benzint, vagy gázolajat adjon el! Az adalékgyártók célja pedig pont ez! Ugye milyen érdekes? Az autógyártók azt szeretnék, ha minden évben, de legalábbis sûrûn tönkre menne az autód, és vennél másikat! Mert õk rendületlenül gyártanak autókat, amit el kellene adni! Mi van gépkönyvben? Használj OPEL olajat. Bízz benne!  Igen, mert az megüt egy minimális minõséget, de hosszútávon elkopik tõle észrevétlenül az autó. Mindenki nyer vele, csak a tulaj nem! Ugye milyen jó??? Ha jobb teljesítmény osztályú olajat használsz, még talán 150-200 ezer km-rel többet is elmenne a jármû! Persze jó minõségû üzemanyaggal együtt! Ez is bizalmi kérdés!

  16. Bizalom és a túlzások kapcsolata fontos lehet? Igen! Mit ígérnek, vedd sorba! A legvadabbal, az érthetetlenebbel kezd, esetleg amit tudsz minél elõbb ellenõrizni! Például a mai technikai, fejlettségi viszonyok alapján, aki üzemanyag megtakarításba 20%-ot vagy többet ígér az már teljesen biztos, hogy nem igaz! Ha pedig 100%-ba egy paraméter bizonyítottan sosem igazolható, akkor a többi se lehet igaz! Aki hosszútávra tervezi a piaci megmaradást, a becsületesség a legfontosabb erény! A jó hírnevet évtizedek alatt lehet csak megszerezni, viszont hamar el lehet veszíteni!

  17.   Akkor gyártanak egy terméket, ha ûr van a piacon, igény van rá, és megveszik. Egyszer megveszik, kipróbálják a rossz terméket is, másodjára már nem kell senkinek! Ezt ne feledjük! A termék sikerét a vevõk generálják, a minõség és a nélkülözhetetlenség oltárán. Ha olyan terméket próbál ki, melyre valamilyen okból valós igény merült fel évtizedek óta, akkor a bizalom már nyugodtan meg van alapozva! Használata biztonságos.

  18. Végezetül gondoljuk meg naponta más és más folyadékot iszunk, sokféle italt próbálunk ki. Saját egészségünket kockáztatva! Lehet, hogy az egyik rákkeltõt is tartalmaz! Ki tudja? Az autóba pedig vonakodva használjuk az új italt, a SPURI-t, ami esetleg még elõnyünkre is válhat!

 

Váljon tehát egészségére ez a kis gondolati esszé!

Köszönöm, hogy végig olvasta!

 

További konstruktív gondolkodást kívánok!

A SZAKI KFT. nevében: Farkas Kálmán