Új autónál fontos a minőségi, a SPURI-val adalékolt üzemanyag!

Image

 

A miértekre válaszolunk, mert egyre több kérdést tesznek fel, ezen témában.  Kezdjük általános megfogalmazásban. Mit kíván egy új autó, hogyan épül fel.A szalonból kihozott nulla kilométeres autó, valóban némi bevasaláson, elõjáratáson már részt vesz. Ez arra jó, hogy a hibák kiderüljenek. Ma egy jármû azt mondhatjuk, a teljes csúcsra kb. 50ezer kilométer után kerül. Eddig tehát, finoman összecsiszolódnak az alkatrészek. A fogyasztási görbérõl is látszik, hogy ekkor a rá jellemzõ üzemanyag mennyiség itt a legkevesebb.Természetesen, a nagyobb súrlódások miatt a bejáratási idõszakban létkérdés a jó üzemanyag. Ez vonatkozik a benzinesre, dízelre egyaránt. A SPURI alkotóelemeivel hozzájárul az üzemanyaggal érintkezõ mozgó alkatrészek legfinomabb összeillesztéséhez. Teszi ezt a sokrétegû szortimentizációval, kopáscsökkentõkkel, hûtõgéllel, égés optimalizációkkal. Létkérdés, mert a bio tartalom legalább 7%-kos kötelezõ alkotók megkívánják. A szigorú környezeti emissziós tényezõket nehezen tudják teljesíteni az autógyártók.

 

 

 Pont ezért a szokásos alternáló motorok füstgáza, csak mindenféle utólagosan hozzá épített szerkezetekkel hozható elfogadható minõségi szintre. Ebbõl eredõen sanyargatják a motorokat, valamint kiegészítõk élettartama is a füstgáz minõségétõl függ. Ha kiváló minõségû üzemanyagot használunk, jelentõs mértékbe meghosszabbítjuk a motor, és a kiegészítõk élettartamát. Ezek a cserék a DPF szûrõ, az EGR szelep, a katalizátor, porlasztócsúcs, vagy injektor és még sorolhatnám az drága alkatrészeket. Természetesen közvetve minden motor alkatrészre káros hatással van az elégtelen üzemanyag! Image Mondok egy példát, mindig kitûnõ a dízel füstgáza, nem is indul be a DPF regenerálási folyamata. Csökkentve ezzel a fogyasztást is. Másrészt megviseli a motort is a DPF-be automatikus tisztítása. Ez pld. egy ördögi kör, egyre többször érez nyomás különbséget az ECU, annál többször regenerál, így egyre jobban használódik a gép! Ha már az elején ezeket a funkciókat csökkentsük, már tovább tart az új autónk! Alattomos, lassan ható tönkremetelrõl beszélünk, ezért az elején nem is sejti az autós, hogy mi is történik a jármûvével. Csak késõbb, mikor jelentkeznek sorra az alkatrész cserék. A szerviz széttárja a kezét, ennyi a kihordási ideje! Pedig duplája, triplája is lehetne.

 

Nézzük az anyagi oldalát. Miért mondjuk, gazdaságos duplán is. Egyrészt az alkatrészek, szerelés, kellemetlenségek igen drága árát összeadva, már Már egy alkatrésznél is bejön a SPURI adalék addig kifizetett árai. Egy DPF 270-750ezer ft, egy EGR 150-440ft körül mozognak típustól függõen. Csak 80ezer km-ig számolva átlagos közepes jármûnél 80tankolás, 1300Ft-tal számolva, mai áron. Ez csupán 104ezer ft-ot jelent. Adjuk hozzá, hogy nem szokott csak egy alkatrész tönkre menni, tehát egyik meghibásítja a másikat. Nyilván megéri ebben a megközelítésben is.

 

Másik megközelítés, további elõny, hogy az optimális égésbõl következik a kisebb fogyasztási igény. Átlagos tapasztalat, és mérések is a 8-12% közé tehetõk gépjármûtõl függõen. Ha az üzemanyagra kb. most 400ft-tal kiszámítjuk a többlet SPURI adalék költségét 50liter/100ml, az pedig maximum 5%. Kevesebb mint a SPURI bekerülési költsége. Még marad nyereség is az állandó adalékoláson. Az újra kormosodás, szennyezõdés megjelenése nem engedhetõ meg, mert sokkal hosszabb idõ kell a takarítási folyamatra, mint a megelõzés lenne.

Ezért hangsúlyozzuk, minden tankoláskor adalékoljon SPURI-t, mert megéri! Van egy népes tábora az autósoknak, aki már megért ilyen-olyan alkatrész cserét ebbõl kifolyólag. Nos bizonyára nekik nem kell leírni tovább, a SPURI elõnyét, de azoknak sem akik használják megelégedettséggel a termékünket. Még annyit tennék hozzá, hogy minden autó típusra és fajtára, valamint bármilyen üzemanyagú motorizációra igaz a SPURI gazdaságos, biztonságos adalékolása. Azt szokták mondani, SPURI nélkül lehet menni, de nem érdemes.

Köszönöm figyelmét! 

 

Kisújszállás,   2018.08.08.                                                                  Farkas Kálmán

                                                                                                                    SZAKI Kft.