Kezdőlap arrow Referenciák arrow VW Tansporter 2. 5 TDI. 227. 000 km-nél

Menü
Kezdőlap
Magunkról
Hírek - újdonságok
Szolgáltatások
Referenciák
Vendégkönyv
Oldaltérkép
Kapcsolat
Ajánld az oldalt
SPURI
Képviseleteink
Forgalmazóink
Termékek
Biztonsági adatlapok
Árlista
Technikai sport
Online felhasználók
Látogatottság
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterMa19
mod_vvisit_counterTegnap575
mod_vvisit_counterEzen a héten19
mod_vvisit_counterEbben a hónapban9500

Keresés
Véletlen kép
Hírszolgáltatás
Hírszolgáltatás
Hirdetés
Derival Kft - Csarnokfűtés
Reznor hőlégfúvók, sötétsugárzók,
légkezelők, füstelszívók,
terem-, csarnok-, áruház-, nyitott térfűtés
06-56/390365; 06-20/4342427
Formel Kft
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj
VW Tansporter 2. 5 TDI. 227. 000 km-nél PDF Nyomtatás E-mail
ImageMi is történt a chip tuningos VW -el?

Éppen a Veszprém rally-ról hazafelé tartottunk, a következőket tapasztaltuk. Így fél óra erős üzemmód után nem akart gyorsítani. Olyan mintha nem menne a turbó. Tréleren a versenyautó, amit húztunk és dugig a raktér szerszámmal, hát elég kellemetlen volt.


Mi lehet a gond?! –morfondíroztam, és a kérdések cikáztak az agyamban- ”A turbó előtti terelő lamella beszorul zárt állásba? A turbótengely csapágy beállt? Dugulásom van az üzemanyag rendszerben?”

Közben az alábbiakat tapasztaltuk, menet közben ötödikben leveszem a gyújtást 2-3 mp -re, majd visszaadom, újra van turbónyomásom.
A végén 2-3 nap múlva már 10 km-ként, tehát igen sűrűn ezt kellett tenni! Végül is ilyen  2x- ére tuningolt turbónál nem is lenne szokatlan, ha gyengül, vagy károsodik. Azért 200. 000 km így padlózva, nem múlhat el nyom nélkül!

Még akkor sem, ha 60-80 C° fokkal hűvösebb a kipufogógáz, a turbólapát kopik a csapágya melegbe, forog. Mivel mechanikus kopásra gyanakodtunk, csak később kérdeztük le az elektronikai adatrögzítőt. Azt hittük a terelő lamella tengelye kikopott a koromtól és annyira lötyög, hogy beszorul, és nem nyit a turbóféle. Minden kipufogógázt kerülő úton enged! A gyújtás le-fel vételével pedig a hírtelen nyomás különbségre kipattan!

A helyzet a következő: 1.4 bár fölötti turbónyomást érzékelt hébe-hóba a számítógép és levette a gázolajat felére olyan max. 90-100-at lehetett vele menni, hosszúgyorsítás után is.
Miből is eredhet a hiba, gondolkozzunk!?
Átnézve a turbó körüli irányítás és vákuum csöveket, csak annyit látunk, hogy az egyik bilincs lazább és a textil burkolata kikoszolódott.

Résolaj gumicsőre cseréltük le. Azóta panaszmentes az autó. Már azt hittem az utóbbi időben, hogy a turbó, mert csak 0. 8 bárt nyomott. De, hogy egy apró bilincsnél szökött a levegő az irányító oldalon! Nagyon pozitív az is, hogy még az 1.4 bárt is tudja a turbó.
Tehát a SPURI állandó adalékolással olyan a turbó, mint új korában, ezt nyugtázhatjuk.
A korom nem koptatta el a lapátokat és a tengelyt, hanem megóvta!

Már-már fóbiám van, hogy mikor taposom szét 4. 500-5. 000-es fordulatnál a gépet, de úgy látszik a vártnál jobbak a teszt eredmények. Ráadásul a napraforgóolaj tesztelést is elvégeztük az autón, és még azt is túl élte sikeresen!
Ha történik valami, megírom őszintén és rögtön!

Addig is balesetmentes utat mindenkinek!
                                                                                               Farkas Kálmán
                                                                                                   tulajdonos
 
< Előző   Következő >
Spuri használat
A SPURI üzemanyagadalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Language

English

Deutsch

JG-2 Racing Team
A csapat hivatalos honlapja:
JG2-RACING.HU
Spuri webáruház

Spuri Webshop

Hírlevél
Spuri hírlevél


HTML formátum?

Népszerű hírek
 Grafika és tervezés Magic Consulting