Spuri Adalék - 14 / 15 oldal - Az autó energiaitala
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vásárlói tájékoztató az 5 literes SPURI kiszereléséről

Bevezetésként elmondható, hogy a lédignek számító 5 literes SPURI több lépcsõben változott, míg a mai formáját, funkcióját elérte. Elsõ szempont a fogyasztók igénypontjainak kielégítése.
Ez néha antagonisztikus ellentétekkel jár, de felmérésekkel ezt is el lehet dönteni, hogy melyik megoldást választjuk.

Nagy kiszerelés célja: Ipari méretû több ezer literes üzemanyagtartályok gyors, gazdaságos kezelése nagyméretû nyíláson keresztül. 1 db 5/1-es 2500 liter gázolaj adalékolását teszi lehetõvé. Pld. egy 10 ezer literes gázolaj tartályhoz 4 db 5 literest kell gyorsan bezúdítani. A fém négyszögletes 5 literes kannának a belsõ kupak zárókúpját csak roncsolással lehet eltávolítani, amit nem lehet visszazárni légmentesen. Ez az érintetlenség záloga.

A fejlõdés fázisai: Régebben direkt rendelésre gyártottuk a nagy kiszerelést, ezért 1-2 nap múlva bekerült az üzemanyag tartályba. Ráadásul a területi képviselõink személyesen kötelesek megkezelni, beönteni a tartályokba a kifizetett adalékot. Így biztos, hogy lesz eredmény és bekerül a tartályba a megfelelõ arányban. Ezt térítésmentesen, ingyen végezzük.

(tovább…)

A vezess.hu hibás cikkei (magánkommentár, szösszenetek)

Nem szokásunk más honlap cikkét analizálni, de most kell írni egy-két pontosítást két cikkrõl.
 Az oldal a vezess.hu két cikke a „kipróbáltuk a legtakarékosabb Volkswagent”, valamint az „álom marad a 3,5 literes fogyasztás” címmel jelent meg.
Olvassák el elõször figyelmesen a Kovács úr és a Horvát úr cikkét, aztán térjenek vissza ide. Van egy-két pontosítani való.
Ezek a gyári normák igen pontosak, különösen a német autóknál. Ez tény.
Ha azt írja, hogy a VW Polo 1.2-es dízel motorjának a negyedik is sok akkor téved. Történetesen most vettem egyet, és comfortline 5 ajtós változatban is teljesen normálisan haladva 2,8 literes átlag fogyasztás jött ki. Hogy is van ez, újságíró barátaink?

Ad 1.  Az autót jó minõségû gázolajjal tesztelhették. a hazai gázolajokhoz tettünk 44 literbe egy 125 ml-es SPURI-t. Így tudtunk hajszálpontosan csurgásig tankolni. Így utaztunk 1571 km-t.

(tovább…)

Profi motorhûtés SPURI-val

(avagy a SPURI kánikulai védelme)

Vannak olyan autó típusok, melyeknél a hûtési rendszer nincs túlméretezve. Használt, sokat futott motoroknál pedig több oka is lehet a túlmelegedésének. Ezen a két területen segít a SPURI üzemanyag adalékunk mindkét típusa.
Kezdjük egy új null kilométeres szalon autóval. Itt még tiszta a motor belseje, tehát ebbõl eredõen nem lehet túlmelegedési probléma. Arra azonban gondolni kell, hogy a nyári kánikulában például egy piros lámpánál megállva a motorblokkból a hengerfej felé irányuló melegedést a hûtõvíz késleltetve tudja visszahûteni. Ennek kiküszöbölésére az égéstérben történõ SPURI-ban lévõ hûtõgél jótékony hatása érzékelhetõ. Méréseink, kísérleteink szerint a kipufogógáz hõmérséklete a SPURI alkalmazásával 50-80 c-kal kevesebb lett. Ezt a fizikai tényt szondával igazoltuk.

(tovább…)

SPURI a környezetért játék 2. sorsolása

SPURI a környezetért játék 2. sorsolása

2011. május 5-én a SZAKI KFT hivatalos üzemében kisorsoltuk a SPURI a környezetért játék nyerteseit.
A cikk mellékletét képezik a sorsolási jegyzõkönyv, a sorsolás nyertes rendszámai, a sorsoláson készült fényképfelvételek, valamint a sorsolásban részvett rendszámok listája. Nyerteseinknek ezúton gratulálunk!

(tovább…)

A részecskeszűrők (FAP vagy DPF) imádják a SPURIT!

Sokszor kérdezik a felhasználóink, hogy a részecskeszûrõ és a SPURI egymáshoz való viszonya milyen? Károsítja-e, semleges vagy pozitívan hat.
A mûködési mechanizmussal kell kezdeni: Mire is hívatott a részecskeszûrõ? Arra, hogy a koromrészecskéket illetve azok nagyobb változatát a kipufogó rendszerben elhelyezett igen sûrû szûrõrendszerbe gyûjtse. Közben a szûrõtõl a motorig a torlónyomás növekszik egy bizonyos mértékig. Amikor elér egy telítettségi szintet, akkor a vezérlés egy jeladón keresztül utasítást ad az ürítésre.  Ez akkor jön létre, ha a középfordulat feletti tartományban tartósan autózunk, és üzemi hõ feletti hõmérsékletet produkálva nagy impulzust ad, többlet üzemanyagot, amivel robbanásszerûen elégeti illetve több darabra szedi az elégetetlen koromszemcséket. Ekkor azt látjuk a közúton, hogy az elõttünk haladó dízel jármû egy hatalmas füstpamacsot produkál. Az autógyárak által kitalált ezen módszer több egészségügyi szakembernél vitatott módszer. Nem tudhatjuk, hogy a nagyon apró koromdarabok, amelyek a levegõben szállnak és magába tudják katalizálni a rákkeltõ anyagokat, azok bejutva a szervezetbe mit okoznak. Egyes vélemények szerint a nagyobb koromszemcse nem lebeg a levegõben, hanem hamarabb eléri a talajt a humusszal, földdel keveredve. Ezt az elképzelést hagyjuk a biológusoknak.

(tovább…)

SPURI a környezetért játék sorsolása

SPURI a környezetért játék sorsolása

2011. február 14-én a SZAKI KFT hivatalos üzemében kisorsoltuk a SPURI a környezetért játék nyerteseit.
A cikk mellékletét képezik a sorsolási jegyzõkönyv, a sorsolás nyertes rendszámai, a sorsoláson készült fényképfelvételek, valamint a sorsolásban részvett rendszámok listája. Nyerteseinknek ezúton gratulálunk!
Természetesen a nyeremények adótartalmát a SZAKI KFT viseli.
Kérem a nyertes rendszámok autóinak tulajdonosait, hogy a következõ telefonon vagy e-mailben jelentkezzenek:
Farkas Kálmán telefonszáma: 0620/9420-643
E-mail címünk: viprex@enternet.hu

(tovább…)

Nem indul az autó?

A téli hidegindítás a SPURI-val
Bizonyára mindenki tapasztalta, hogy télen a jármûvek jelentõs része nehezebben kel életre. Ebben segít a SPURI üzemanyagadalék a következõ módon: Az elkésett autós már akkor tölti bele a tankba az adalékot, amikor le van fagyva az autó. Ekkor csodákat nem lehet elvárni, csak a következõ reggelen, amikor autózott már valamennyit a SPURIS üzemanyaggal.

Igazi hatását 4-5 tankolás után fejti ki igazán. Csodák nincsenek, viszont az alapvetõ fizikai hatások kialakulását meg kell várni. Ezen honlapon részletezve vannak azok a jellemzõk, amelyek elõsegítik az indítási kézség javulását. Cél az, hogy az indítómotor ne sokáig forgassa a fõtengelyt, míg be nem indul az autó. Lehetõleg egy-két körülfordulás után önszántából szépen duruzsoljon a motor. Maga az üzemanyag minõsége is hozzájárul a pillanatnyi égési folyamathoz, valamint a SPURIS üzemanyaggal érintkezõ alkatrészek felületi minõsége, tisztasága is. Örömmel tapasztaltuk, hogy azok a partnereink, akik egész évben SPURI-val kezelik üzemanyagjukat szinte soha nincs indítási problémájuk. Ezzel nemcsak a motort kímélik, hanem az akkumlátort, indítómotort, generátort, generátorszíjat és minden hasonlóan nagyobb igénybevételt szenvedett alkatrészt.
 

(tovább…)

Tájékoztatás áremelésről

A kõolajszármazékok állandó emelkedése miatt áremelésre kényszerültünk.Egyelõre csak minimális 10 % körüli mértékben. (2007. óta csak egy áremelésre került sor, az is 2009-ben történt, az ÁFA értékével.) A jövõt tekintve nem tudjuk kiszámítani a nemzetközi ásványolaj termékek árát és az EURO relációját, így az évben még várható a nemzetközi piacon további áremelkedés. Köszönjük megértésüket, a gazdaságos üzemmódnak továbbra is a záloga lesz a SPURI üzemanyagadalékunk.

(tovább…)

Egekbe szökő üzemanyagárak

A híradásokból mást sem lehet hallani manapság, csak azt, hogy folyamatosan emelkednek az üzemanyagárak. Termékünk használatával az alábbi forintális megtakarítást lehet elérni, természetesen folyamatos használat mellett. A számok meggyõzõek, a ráfordított adalékköltség bõven meghozza az árát.

(tovább…)

Olvad a hó, múlik a tél, SPURI hova lettél?

Nagyon sok autós eredménnyel használja a SPURI mindkét változatát. Õk azért kezdték alkalmazni, hogy a reggeli indításnál ne legyen gondjuk. Továbbá a nyomatékos, halk üzemmód is tetszik nekik. Legtöbben azt is megmérték mennyivel kevesebbet fogyasztott a jármû. Megelégedettségük jól esik cégünk minden dolgozójának! Mégis, ha jön a felmelegedés, az új használóink fele marad csak törzsvevõnk. Miért is van ez?

(tovább…)