2023.ápr 3.
Kérdezhetik, miért is van rá szükség? Azért, mert egyrészt az alapüzemanyag gyártás állandóan változik, másrészt a nagy mennyiségben hozzáadott, bekevert adalékok, utólagosan hozzáadott ipari hulladékok összetétele sajnos sűrűn változik. (tovább…)
2023.febr 28.
Sokan bosszankodnak, hogy télen hamarabb jelentkezik a műszerfalon több hibajel is! DPF szűrő telítettség, sűrű regenerálás, injektor probléma, EGR szennyeződés, mindenféle jel, pld check engine figyelmeztető kijelzés. Az esetek 60-70%-ban vissza tudja fordítani a szennyeződést a SPURI üzemanyag adalék. De, nem igaz a mondás ezt is le kell írni: „A SPURI NEM FOLYÉKONY AUTÓSZERELŐ!” Ami elkopott azzal nincs mit tenni, mi nem állítunk valótlant, mint egyes placebóra játszó csodaszerek, hogy a keresztmetszetet felrakja, felhizlalja. Ilyen nincs! Legfeljebb kitakarítani lehet, talán felpolírozhatja a mozgó felületeket, de rárakni semmi féle tudomány szerint nem lehetséges! (Valótlan pld. a fémkerámia mende-monda szerinti állítások) Ezt igazságszakértői jegyzőkönyvek is bizonyítják.
(tovább…)
2023.febr 1.
Régebben 8 évvel ezelőtt jelent meg egy cikk, amely a kérdésre választ ad. Azóta alapvető üzemanyag konfigurációváltozást éltünk át, mind a dízel, mind a benzines vonalon. Az alapelv változatlan maradt a SPURI (piros), és a SPURI JG-2 Prémium adaléknál. Némely új információval kibővítve tájékoztatjuk a vásárlóinkat a különbségről.
SPURI normál, (piros): Olyan előrelátó autósoknak készült, akik tartósan komolyan gondolják az autó folyamatos védelmét, karbantartását. Minden tankolásnál használják. Ez biztosítja az összes az összes olyan gépjármű igényt, ami a mindenkori üzemanyag hiányosságait pótolja. Talán még a többlet városi forgalom lerakódásait is megoldja, úgy, hogy folyamatosan ingyenben van, hiszen bőven 10% alatti fogyasztást produkál, ahhoz képest, amit SPURI nélkül mérne az autós!
(tovább…)
2022.dec 8.
(számoljunk kicsit)
- Üzemanyag megtakarítás:
Tegnap még 480Ft/l hatósági ár mellett a 10% megtakarítás 48Ft volt. Persze az invesztíció literenként kb. 18 Ft, tehát a haszon eddig 30Ft volt minden liternél.
Most a drága üzemanyagnál jobban megéri SPURI-t használni.
A SPURI ára maradt a 18Ft. Mai nap a 700Ft-os gázolajból eredően a 70Ft megtakarítás már jelentős! Pláne ha előny különbsége nő 52Ft/liter.
Egy 50 literes tankolásnál 2600Ft ingyen van. Ha vásárol egy nagyobb fél literes SPURI adalékot, akkor az 5×2600= 13.000.-Ft tiszta hasznot hoz!
Ez nagyon meggyőző mindenki számára. Pláne azért, mert az utóbbi 29 év bizonyította a 10% átlagos megtakarítást.
(tovább…)
2022.okt 27.
Miért is? Egyértelmű okai vannak. Tovább tart az üzemanyag dúsítás. Soká melegszik fel a motor, és kiegészítő alkatrészei. Üzemi hő alatt elégtelen az égés. Ebből következik, hogy sok szennyeződés keletkezik az égéstérben, valamint a kipufogó rendszerben. A kúton kapható üzemanyagokba sajnos ennek megoldására nincs elég adalék, mert igen költséges lenne. A forgalmazott prémium gázolaj, és benzin sem alkalmas a probléma megoldásra. Tapasztalatok szerint, ha SPURI adalékkal járunk, akkor ez kiküszöbölhető! Törzsvevőink visszajelzése még a sok városi forgalom után is pozitív.
(tovább…)
2022.okt 13.
Most, 2022 év végén, az energia válság beköszöntével nagyon keveseket érdekel az autók által okozott légszennyezés, valamint káros környezeti hatások. Az is tény, miszerint utódaink mellett, a ma élő embereket is érinti a káros kipufogógázok. Mit tehet a környezet megóvásáért egy mai autós?
Nagyon is sokat! Közben nem muszáj lemondania a takarékosságról sem. A tökéletes égés lefolyáshoz nem csupán az éghető anyag, és levegő oxigén tartalmának ideális aránya kell, hanem körülmények is fontosak. Miként tudjuk ezt befolyásolni, mint autó tulajdonos?
(tovább…)
2022.júl 26.
Különféle Magyarországon kapható gázoljokat vizsgáltunk laboratóriumban.
(tovább…)
2022.júl 18.
Lehet, hogy Ön teljesen feleslegesen jár az autószerelőhöz?
Lehet, hogy az autójának eddig nincs is semmi baja?
Még akkor sem, ha olyan motor problémái vannak, amelyek kísértetiesen hasonlítanak
valamelyik alkatrész meghibásodásra? A szerelő tanácstalan? Vagy nem volt szerelőnél, és ki
szeretné deríteni, nagy-e a baj? (tovább…)
2022.júl 18.
MOL üzemanyag szavatossági idő?
Kedves barátunk, István megkérdezte írásban és válaszoltak! Nehezen, de hosszas faggatózás után, semmi konkrétat nem sikerült a sokáig tartó beszélgetésből kihozni. Miért? Csupán egy számot vártunk, hogy pld. egy év!
De nem!
Kerülgetik a témát, mint macska a forró kását! Mindenféle hablatyot, áltudomány mögé rejtve beszélt erre a kérdésre az illetékes! Jelzem illedelmesen! Csupán nincs felkészítve a témára ez jött le!
Leírni persze nem merik! (tovább…)
2022.jún 28.
Most megjelentetjük mellé fűzött megjegyzés, és ok-okozati összefüggés nélkül.
A reakciókat várjuk minden formában, hogy mit lát egy laikus a mai szemmel ezekből.
Néhány héttel később, természetesen a motorok működéséhez szükséges pozitív, negatív, semleges
tulajdonságokat is megírjuk. Valamint itt, és külföldön megfelel-e a szabványoknak az összetétel.
Kitérünk a összkép szempontjából lényeges olyan hatásokra is, mely lényegesen befolyásolják a autók
életkorát, tartósságát, fogyasztását.
Kívánok jó kis csemegézést a közzétett információkból.
SZAKI Kft. Kisújszállás,
2022.06.28. Farkas Kálmán
(tovább…)
Legutóbbi hozzászólások