Spurival készülj az ársipka végére!
Három évtizede a SPURI-t a megtakarítás miatt adalékolták. Később a tisztító, motorkímélő hatása miatt a kevesebb javítási számla miatt használták. Úgy tűnik ma mindkét pozitív előnye egyformán kezd számítani!
Három évtizede a SPURI-t a megtakarítás miatt adalékolták. Később a tisztító, motorkímélő hatása miatt a kevesebb javítási számla miatt használták. Úgy tűnik ma mindkét pozitív előnye egyformán kezd számítani!
Egyre többen vásárolnak hibrid autókat. Üzemeltetési módjukat kevesen ismerik, hiszen nem tartják fontosnak. A szervízelésnél is megoszlanak a szerelők elméletei! Ebben némi tájékoztatást a vizsgálatainkon és a személyes tapasztalatokon, teszteléseken keresztül.
Valamikor réges-régen azt oktatták, hogy a robbanó motorokat egy bizonyos üzemi hőmérsékletre tervezik. Némi különbség van a benzines és a dízel változat között, de a 90 C fokon üzemelő motor már jónak mondható, illetve terhelhető. A tervezéskor minden fizikai jellemzővel számolni kell. Hő tágulási együtthatókat, és az alkatrészek egymáshoz való viszonyát az üzemi hőre tervezték. Sőt a felületek edzési, cementálási folyamata is a megadott hőfokon kell, hogy a legjobb értéket mutassa. Ehhez illeszkedik, a motorolaj fajtája, minőségi követelménye. Hőfoktól függ a forgattyús ház hatékonysága is! Továbbá, sok mellékes tényező is akkor az ideális, ha elérte a motor a kívánt üzemi hőmérsékletet! (Gondoljunk az utastér fűtésére!) Eddig a korszerű dízel motoroknál, melyek dicséretesen kevesebb hulladék hőt termelnek, problémát okozott a mínuszos tartós hidegbe való közlekedés. Különböző utólagosan beépített fűtőrendszerrel látták el az autókat! Nos, ez többletfogyasztást eredményezett. Több autó márka ezt elhagyta, hiszen, csak hosszabb időintervallumba bizonyosodott be a hamarabbi elhasználódás! Az egységnyi útra eső széndioxid kibocsátási kvóta miatt áldozatul esett!
Tisztelt Partnereink!
Sajnálattal közlöm Önökkel, hogy az évente egyszeri áremelés nem elegendő költségeink fedezésére.
Ezért folyamatos áremelésre kényszerülünk. Alapanyagaink árain szinte minden szállításnál jelentősen emelnek a beszállítók, valamint termelési költségek is állandóan drágábbak. Ezzel párhuzamosan a kereslet élénk növekedése tapasztalható, mert a SPURI termékek messzemenően a legolcsóbb, és egyedüli hatásos adalék a piacon. Ezt meg is fogjuk őrizni.
Ezért 2022.06.06.-tól első lépcsőben átlag 10%-os áremelésre kényszerülünk.
Szíves megértésüket kérjük, mindent megteszünk az árak leszorítása érdekében.
Tisztelettel,
SZAKI Kft. Kisújszállás
Farkas Kálmán ügyv.
Azonban: Így ne tudományoskodjunk, mint aki teljesen tudja az igazat! A laikusok majdnem elhiszik a sok valótlan állítást.
Olvassunk bele a honlapba mire való a SPURI. Mit lehet tőle elvárni, mit vállal a gyártó, mit garantálnak, és mit nem! Mit okoz az állandó SPURI adalékolás. A videóra egyéb iránt a kommentezők, szinte mindre megadják a választ lassanként. Azért ez dicséretes, hogy nagyon sokan tájékozottak. Rengeteget, vagy legalábbis elég sokat olvasnak a SPURI-ról. Ezek után pedig saját pozitív tapasztalatuk írják le. (tovább…)
480 Ft/liter-nél és 4.135.-Ft/ 500ml flakon árnál.
1.adat megtakarítás – 2.adat Invesztíció
Ha emelkedik az üzemanyag ár, úgy intenzíven emelkedik a haszon is.
Ezen táblázatban a SPURI megtakarítás pont 3 szorosa az adalék árának!
Tehát 200% az adalékra kifizetett ár megtérülése.
Tehát 1 db 500ml-es flakon haszna 4.135.Ft x 2 = 8.270.- Ft
Plusz a javítási költségek megtakarítása, ami sokkal több, hisz néha horror drága, mikor a világít a műszerfali lámpa!
Kisújszállás, 2022.04.05.
Írtunk már cikket arról, milyen fontos a minőségi gázolaj a mezőgazdaságba is. A technikai fejlődés, a kipufogó emissziójának kötelező csökkentése egyre, bonyolultabb, üzemanyagra érzékeny gépeket eredményez. Tapasztalatainkat írjuk le, milyen problémákkal, fordulnak hozzánk. Természetesen utólag, hiszen javítások bizonyítéka, hogy nem megfelelő üzemanyag okozta a sokmilliós kárt. Adagolók, porlasztócsúcsok, magasnyomású szivattyúk, kompresszió gyűrűk, szelepek, EGR mennek tönkre. Mit lehet tenni?
Itt az idő most, vagy soha!
Vegyük az átlag legkevesebb 10% megtakarítást.
Ekkor 250 liternél, 25 liter ingyen van! 480Ft/liternél az 12.000.-Ft. (És jöhet drágulás)
Tudja-e az autós társadalom, hogy a jó üzemanyag nagyon sok jellemzõjébõl az egyik legfontosabb a hidegindítási hajlam. Erre is való a SPURI. Természetesen nem akkor, amikor már agyongyötörte az akkumulátort, hanem kicsit elõre gondolkozva a fagy beállta elõtt adalékolt üzemanyaggal járunk. Mit is jelent ez a gyakorlatban?
A lakosság elég jelentõs része nyáron is adalékolt üzemanyaggal közlekedik, így a téli mínuszokban a hidegindítás sem okoz gondot. Az autósok másik fele tûzoltó munkával csak télen használja a SPURI-t. Egyre kell csak figyelni, legyen ideje fagypont fölötti üzemanyagba elkeveredni a SPURI-nak. A késõbbiek folyamán pedig legalább egy-két tankolás alatt felkonfigurálnia, mind az üzemanyagrendszert, mind az égésteret. Ez jelentõsen hozzásegít ahhoz, hogy az autó jobban induljon. Több paraméter miatt kell, hogy korábban kezeljük az üzemanyagot ugyanis ezek csak fizikai tények, melyek hatásának idõ kell. Gondoljunk arra, hogy a tankban lévõ kondenzvizet az adaléknak el kell távolítani oly módon, hogy a bevitt pld. egy deciliter 1 tankba, csupán a harmad-negyed részét tudja eltávolítani. Plusz segítségként jelentkezik, hogy olyan alkotókat tartalmaz az adalék, mely az expanzióhoz szükséges gyújtási folyamatot elõsegíti, továbbá szekvenciális égést idéz elõ a hengerben.
Ezt nem minden adalék tudja, fizikai tapasztalatokkal igazoltuk, melyeket a vendégkönyvben lehet olvasni. Ha kipróbálja nem fog csalódni és nemcsak a hidegben, hanem egész évben fogja használni, ha a motor élettartama is számít Önnek. A mai üzemanyagárak mellett, a hasonló körülmények között mért üzemanyagfogyasztás pedig csak kellemes meglepetésként fogja érni.
További balesetmentes, biztonságos autózást kívánok!
Kisújszállás, 2012. január 30.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Míg nem szembesül az autós azzal, hogy a műszerfalon hibajelek világítanak, esetleg korlátozott menetüzembe nem kapcsol, addig nem hisznek a szakembereknek, hogy a kúti üzemanyag nem alkalmas téli üzemmódra. Bármilyen reklámot nézzünk is. Igaz nyárira sem, de az kevesebb veszéllyel jár! Ezt a témakört járjuk körbe, mert egy halandó sofőr azonnal vesz prémium üzemanyagot, amivel végképp megpecsételi a sorsát a motornak.
Vegyük azt a tényt, az autós folyamatosan használja minden tankolásnál a SPURI üzemanyag adalékot. Ekkor nincs is félni valója, ha jön a tél, legfeljebb a két ezrelékről, maximum 4 ezrelékre emeli a dózist! Még így is ingyenbe az adalék! Cserébe soha semmi baja nem lesz üzemanyag oldalon a gépnek! Biztos célba érést garantálunk ezen a téren. Tehetjük, hiszen 1993-óta több évtizedes vásárlói visszajelzéssel rendelkezünk.
Legutóbbi hozzászólások