/Milyen szintû üzemanyag elõállítására alkalmas?/
Felhasználást illetõen azt kell az autósnak eldöntenie, hogy mi a cél!
Két cél lehet:
1. Normál közlekedés mellett autója tartósságának növelése, megtakarítás fokozása, gazdasági elõny képzése, javítási költség csökkentése, üzembiztonság növelése!
Állag megóvási cél!
Piros színû, normál SPURI-t érdemes használni!
2. Extrém sportos vezetés, nagyobb igénybevétel, növelt, élvezetes nyomaték elérése.
Fokozott motor védelem! A jármû legjobb üzemanyaggal való kényeztetése akkor is, ha csupán az adalék árát hozza vissza a sportos vezetés!
Kék színû, SPURI JG-2 használatát ajánljuk!
Rövid tájékoztató:
A legtöbb ember azt szeretné, hogy egy termék megvásárlása számára hasznos, célszerû legyen. A normál SPURI /piros/ termék a mindennapi autós részére készült, bármilyen jármûve van! Olcsó, elérhetõ, de a létfontosságú minimálisan kellõ anyagokat tartalmazza az üzemanyag felkonfigurálása érdekében! Normál mennyiségû hatóanyag összetételét az átlag hétköznapokra méreteztük!
/Nyomatékfokozó, égésjavító, tisztító hatásmechanizmus, kopáscsökkentõk, hûtõgél redukáló, szekvencia leválasztó, diszpergálók, égésgyorsítók-lassítók, stb./
A SPURI JG-2 sportadalék fokozott mértékben tartalmazza, más energetikai szisztéma alapján, emelt szintû dózisokban az adalékban elérhetõ legnagyobb határmennyiségben.
Termék célja a feszített, nagyobb igénybevételnél fokozott motorvédelem megoldása! Egy szempont figyelembevételével, hogy így is vissza hossza az üzemanyag oldalon a SPURI JG-2 árát!
E fölött már a SPURI Versenybenzint ajánljuk!
A két adalékot lehet ugyan keverni, de nincs értelme, mert a kettõ közötti állapotot idézi elõ!
Aki állandóan használja normál mennyiségben a piros normál SPURI-t, nem kell a SPURI JG-2-t használnia, max. az élvezet miatt kipróbálhatja! Vagy állandó városi forgalomkor, minden 5-6 tankolásonként, fõleg télen, és dízeleknél.
Kisújszállás. 2015. május 31.
Farkas Kálmán
SZAKI Kft.
Legutóbbi hozzászólások