Kánikulai autózás
Nem csupán az emberi test, hanem az autóban lévõ motornak is melege van a kánikulában! Megviseli az alkatrészeit, ha nem kíméljük jó minõségû üzemanyaggal!
Úgy lehet elérni, hogy a legolcsóbb benzint, gázolajat adalékoljuk SPURI-val.
Miért is? Mert a felesleges hõfejlesztést minél lejjebb szorítjuk, annál jobb a motornak! Ezt oldja meg a SPURI üzemanyag adalék! Több olyan motorvédõ funkciót tartalmaz, mely kíméli a jármûvet és még gazdaságosabbá is teszi az üzemeltetést.
A hûtõvíz ugyan elviszi a hõt, de idõ kell az áramláshoz, amikor is az égéstér környezetében lokálisan 800 fok keletkezik. A súrlódási együttható fokozza a melegedési problémát!
1., A SPURI-ban lévõ kopáscsökkentõ aktívan csökkenti a súrlódási hõt! A kompresszió gyûrû és az oldalfal közötti érintkezési felület folyamatos kenési folyamat része lesz!
2., Csökkenteni kell a lokális hõterhelési igénybevételt!
A SPURI úgy oldja meg ezt a kritikus helyzetet, hogy nagy nyomás és hõmérséklet hatására hûtõgél keletkezik az égéstérben, mely nem ég el! A kipufogó szelep nyitásakor keletkezõ nyomásesés hatására gyorsan elpárolog hõelvonást produkálva. Mint egy egyszerû szódáspatron, amikor becsavarják a szódásüvegbe, lefagy! Így alakul ki a csökkentett hõmérséklet az égéstérbe, elõkészítve a hatékony következõ égési fázist. Mintha több tucat intercooler lenne beépítve!
3., A következõ kímélõ folyamat is csökkenti a motor igénybevételét, és hulladék hõjét! A SPURI több fázisú úgy nevezett szekvenciális égést generál! Ez azt jelenti, hogy az adalék több részre bontja az égést, egymásba öltõdõen megy végbe az expanzicitás. Ezzel nõ a nyomaték is! Fizikai törvényszerûsége a mozgó tömeg tehetetlenségén alapszik! Nem egy nagy lökésszerû pofont kap a dugattyú, hanem többszöri, sõt folyamatos tágulással nõ a hengernyomás a kipufogó szelepnyitásig.
Így kíméli az összes mozgó motor alkatrészt, valamint a hajtáslánc minden elemét!
4., A SPURI-val adalékolt üzemanyaggal szilícium korund keletkezik, annak polírozó hatása aktívan besegít, hogy kevesebb hulladékhõ keletkezzen. Fényes, sima, polírozott felület, melyet a gyors hõingadozás fel is edz, a tartósságot eredményezi!
Összességben négyszeresen segít a SPURI nyári kánikulában a motornak elviselnie a környezeti meleget, sõt a legelviselhetetlenebb kánikulát is! Idõben el kell kezdeni a SPURI adalékolást, mert hatását akkor fejti ki, ha a tisztító mechanizmusra már nem kell energiát pocsékolni!
Tehát 3-5 tankolásig folyamatosan javulni fog minden paramétere az autónak!
Új autónál pedig szinte létkérdés az elsõ 20-40 ezres kilométerig.
A SPURI fokozott biztonságot ad, minden autó üzemeltetéséhez!
Az üzembiztonság is fontos a nyári kánikulában! Nem csak az üzemanyag megtakarítás számít!
Azért ne feledje, SPURI–val jól jár! Minden jellemzõje arról szól, hogy olcsóbban tudjon autózni!
Kisújszállás. 2014. június 12. Farkas Kálmán
Ügyv.
Legutóbbi hozzászólások