Régebben 8 évvel ezelőtt jelent meg egy cikk, amely a kérdésre választ ad. Azóta alapvető üzemanyag konfigurációváltozást éltünk át, mind a dízel, mind a benzines vonalon. Az alapelv változatlan maradt a SPURI (piros), és a SPURI JG-2 Prémium adaléknál. Némely új információval kibővítve tájékoztatjuk a vásárlóinkat a különbségről.
SPURI normál, (piros): Olyan előrelátó autósoknak készült, akik tartósan komolyan gondolják az autó folyamatos védelmét, karbantartását. Minden tankolásnál használják. Ez biztosítja az összes az összes olyan gépjármű igényt, ami a mindenkori üzemanyag hiányosságait pótolja. Talán még a többlet városi forgalom lerakódásait is megoldja, úgy, hogy folyamatosan ingyenben van, hiszen bőven 10% alatti fogyasztást produkál, ahhoz képest, amit SPURI nélkül mérne az autós!
SPURI JG-2 Prémium (kék). Teljesen más konfiguráció. Azok mellett, hogy emelt hatóanyagot is tartalmaz több alkotóból, azok mellett magasabb komfort fokozatú szortimentizációt is tartalmaz! Néhányat kiemelve a funkciókból, több más típusú hatékonyabb alkotót is tartalmaz, a kopáscsökkentők, hűtőgél, diszpergensek, stabilizátorok, indítás-kézség javítók, stb. területein. Energia szint magasabb, kisebb kipufogó gáz hőmérséklettel. Igazi hamisítatlan prémium minőséget eredményező adalék. Nem tévesztendő össze a kutakon kapható prémiumnak nevezett magasabb oktán, -vagy cetánszámú, motorkárosító magas aromás tartalmú emelt hőfokú üzemanyagokkal.
Összegzés: A SPURI JG-2 is lehet használni folyamatosan a széria járművekbe. Ám a gazdaságossági szempontok, és az ár, megtakarítási arány romlik, ami azt jelenti, hogy a prémium adalék pont annyit takarít meg, (14-18%) amennyibe kerül. Ennek fejében magasabb utazási komfortot nyújt. Élménydúsabb az autózás, bátran lehet extrém terhelést is követelni az erőforrástól büntetlenül. Míg a normál SPURI, a hűséges használók számára nyereséges befektetés mind a fogyasztás, mind a felesleges javítások elkerülése miatt!
Kisújszállás, 2023.01.31.
SZAKI Kft.
Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások