Minőségi üzemanyag fogalma 2016-ban?

(Kapja meg a vevõ a jót!)

Image Brutális reklám ígérgetéseket a Gazdasági Versenyhivatal engedi a multiknak? Tisztelet a kivételnek!
Igen, természetesen Õk védett Istenek az EU-ban! Rájuk szabja a politika is a törvényeket! Lásd etanol kötelezõ 7%! A multi mérnökök fejlesztése csak üres szöveg! Lássunk némi szó szerinti idézetet tõlük, aztán vessük össze a végeredménnyel!
A minden olcsót, drágán eladni extraprofit kizsákmányolással ki is jár jól? Sarokba szorítják az autóst!
Most idézek szó szerint a reklámszerû, mûszaki magyarázatukból. Íme:

Az autónak is melege van!

Kánikulai autózás


Image Nem csupán az emberi test, hanem az autóban lévõ motornak is melege van a kánikulában! Megviseli az alkatrészeit, ha nem kíméljük jó minõségû üzemanyaggal!
Úgy lehet elérni, hogy a legolcsóbb benzint, gázolajat adalékoljuk SPURI-val.

Miért is? Mert a felesleges hõfejlesztést minél lejjebb szorítjuk, annál jobb a motornak! Ezt oldja meg a SPURI üzemanyag adalék! Több olyan motorvédõ funkciót tartalmaz, mely kíméli a jármûvet és még gazdaságosabbá is teszi az üzemeltetést.
 

Turbós benzines motorok igényei!


Image Kell-e félni a turbósított benzines autóktól? A kérdés válasza egyértelmûen: NEM kell félni! Vannak azonban fontos üzemeltetési feltételek. Oda kell figyelni, hogy mindent megadjunk a gépnek, valamint a vezetési stílust is szerényebbre kell választani! De akkor mi értelme a turbónak?
Fontos, és jó a turbó, mert a következõ jellemzõi vannak.

Elõnyök:
Kisebb köbcentis motor, könnyebb önsúly, nagyobb nyomatékkal rendelkezik. Súly-lóerõ arány jobb, a súly nyomaték arány legalább duplája a turbós motornak. Dinamikus, erõs motorok, kisebb fordulaton üzemeltethetõk. Arányosan kevesebb fogyasztás, kisebb káros kipufogógáz emisszió!

Hátrányok:
Drágább autó ár! Drágább üzemeltetési költségek! Magas fokozatú motorolaj, sûrûbb csereperiódussal. Odafigyeléses vezetési stílus, váltások, indítás utáni türelmi felmelegedési idõ, leállítás utáni hõsokk kikerülése. Jó benzin megválasztása! Stb.
Most ebben az írásban legfõképp a benzinnel foglalkozunk.

Modern magas nyomású dízelmotorok gázolaja!

Image Manapság egyre többen üzemeltetnek a lakosság körében is dízel jármûvet. Még akkor is, ha kevés kilométert tesznek meg vele. Pláne problémás, ha a városi forgalomba használják rövid távolságokra. Új, vagy újszerû közös nyomócsöves dízel jármûvek kényesek az üzemanyagra. Kifinomult érzékelõ-irányító rendszer mûködik, a tanktól a kipufogó végéig!
A gázolaj minõsége ezért is nagyon fontos! Utólagos orvoslása sajnos nagyon sok bosszúságba, és sok pénzbe kerül. Megelõzhetõ Spuri adalék használatával! Két évtizedes folyamatos felhasználói jó tapasztalatról számolhatok be. Legfontosabb számunkra, hogy a vevõink legyenek elégetettek! Pláne azért nehéz mérni a megelégedettséget, mert hosszú menethasználat kell ahhoz, hogy kiderüljön milyen hatékony a SPURI!

 

Flakon változás közleménye!

    (Csak a 125 ml-es)

Image Az új flakon felismerhetõ arról, hogy sokkal átlátszóbb, nem annyira tejfehér. Üvegszerûen visszaadja a SPURI kék, és piros élénk színét! Szebb küllemû!

Vásárlóink érdekében a flakonok anyaga és vastagsága változik! Ezért a kalibrálás, azaz a mérce jele is máshová kerül! A szokásos csordultig töltés helyett így is többletet adunk a vásárlóinknak, csak arányosan több fér a megszokott flakonba!

Várakozásaink szerint az anyagpárolgást már kiküszöböli ez az új fejlesztésû mûanyag keverék! Nyugati vegyipari mûanyag gyártó cég fejlesztése egy korszakalkotó technológia szerinti. A flakongyártáskor azonban már nem zsugorodik a mûanyag, valamint vékonyabb falvastagsággal kell gyártani. Ebbõl ered a nagyobb belsõ befogadó térfogat!

SPURI fagyásgátlás gázolajban

Image Sokan kérdezik, hogy jó-e fagyásgátlóként, dermedés gátlóként a SPURI üzemanyag adalék.

Valóban attraktívan kimagasló a hatása. További kérdés merül fel ezek után, hogy mínusz fokokban határozzuk meg azt, amit kibír a SPURI-s gázolaj.
Ehhez tudnunk kell, milyen szintû és minõségû gázolajból indulunk ki!

Vegyük azt az érthetõ esetet, hogy a nyári és a téli gázolaj közt óriási különbség van. Nyáron átlag 20 C⁰ van, télen mínusz 20 C⁰. Az ebbõl eredõ 40 fok különbségre kell olyan gázolajat szerkeszteni, mely megfelel a szivattyúzhatósági határértéknek! Nem válik ki a parafin, vagy legalábbis nem nagy csomókban, hanem finom részekben, valamint a vízcseppek megfagyása is gond! És még számos hosszú szénláncú szénhidrogén több tucat változatával is gond lehet!
Hogy küszöbölhetõ ki mindez? A kutak ezeket mellõzik belõle, sõt rövidebb fagytûrõ komponenseket kevernek bele! Gondolható ez milyen olcsó, és rontja a gázolaj amúgy is csapnivaló kopáscsökkentõ képességét. Nõ a korróziós veszély!

 

Hírlevél feliratkozás