SPURI-s kipufogógáz és a Valeo-SiLLK féle motor élettartam összefüggése!

 

VALEO-SiLLK_integralt_legbeomloBizonyára azt gondolhatja az autó tulajdonosok többsége, hogy a már hátra hagyott kipufogógáz teljesen mindegy milyen. Csak környezetvédelmi szempontból fontos. Autósoknak az számít, hogy legyen jó fogyasztása a gépnek, dinamikus motorja legyen, kis karbantartási költséggel, és nem utolsó sorban sokáig tartson a motorja!

Korábbi több cikkben leírtam, hogyan és miként hat a mostani bio tartalom, a dízel technikákra. A motorblokkon belüli mechanikai kopásokon túl, a kiegészítõ szerkezetek tisztasága, tartóssága befolyásolja az élettartalmát. Gondoltak egyet a Valeo-nál és nagyon is jó intercoolert szerkesztettek!

Feltételezve a jó minõségû gázolajat! Bizony itt lényeg!

Jó motorhoz, jó üzemanyag!

VW Dízelmotor két literes 240 LE és 500 Nm igazi adalékolt gázolajat kíván!

/Rövidesen megjelenik a jármûvekben/

ImageEddig is köztudott volt, hogy nagyon hasznos a motornak jó üzemanyag, akkor most ez duplán érvényes az új négyhengeres, szuper dízel motoroknál, melyet a VW konszern fejlesztett ki! Túlfeszítettnek tûnik a nagyon bonyolult, feltöltési, és égési folyamatirányítás. Igazi haladás a konstrukciós világban, tisztább emisszió, kevesebb fogyasztás érdekében! Sok érzékelõn keresztül irányítja az ECU az optimális mûködési mechanizmust. Az is igaz, hogy hamis jelet is adhatnak a szennyezõdések miatt! Továbbá a végrehajtó mechanika sem mûködik, csak tiszta állapotában! Alap kúti adalékcsomagos gázolajtól elõbb-utóbb elromlik a jármû! Hibás motormûködés legtöbbször nem olvasható ki az ECU-ból, csupán egyenkénti diagnosztizálással, és alkatrészek próbacserélgetésével szokták a szervizek javítani. Rutinosabbak egybõl ráéreznek, és azt cserélik, amit kell! De ez még így is, nagyon horribilis összegû lehet!Egy biztos, tele van számos újdonsággal, mely feltételezi a kiváló minõségûvé adalékolt gázolajat.

"Kommentár nélkül az üzemanyagokról"

Image

 Az Autotechnika magazin 2013. augusztusi számában megjelent cikk:

 

 

MOL üzemanyag szavatossági idő?

Image

 

Kedves barátunk, István megkérdezte írásban és válaszoltak! Nehezen, de hosszas faggatózás után, semmi konkrétat nem sikerült a sokáig tartó beszélgetésbõl kihozni. Miért?
Csupán egy számot vártunk, hogy pld. egy év!

De nem!
Kerülgetik a témát, mint macska a forró kását!
Mindenféle hablatyot, áltudomány mögé rejtve beszélt erre a kérdésre az illetékes!
Jelzem illedelmesen! Csupán nincs felkészítve a témára ez jött le!
Leírni persze nem merik!

Fogyasztásmérés prémium vs. normál gázolajoknál?

/Ismét kíváncsi valaki, hogy csalás-e a Prémium Dízelek reklámja?/

Image Állandó és örökzöld téma!

Ezzel a szindrómával, kollégáinkkal már régebben foglalkoztunk! Elevenítsük fel.

Az érthetõség miatt sorban kell átolvasni! Külön cikkenként áttekinteni a témával kapcsolatos írásokat!
Akit érdekel, elõször olvassa el a régebbi cikkemet: ” Prémium üzemanyagokról õszintén” címmel.

A SPURI mit jelent valójában?

/Hogyan kell rá tekinteni?/

Image Számos beszélgetés így kezdõdik. Nehéz is válaszolni rá. Legjobb, ha a magvas gondolatokat összegyûjtve, csokorba szedve leírom! Mûszaki tartalmat ebben a cikkben ne várjanak el kedves olvasóink! Nem lesz fizikai szlogenek garmada, azt elsõ használattal úgyis tapasztalni fogja!
Nem fontossági, vagy gyakorisági sorrendbe szedjük, mert nem számolta egyik kollégám sem, hogy a vásárlóink hogyan és hányszor nyilatkozták ugyanazt! Tehát nem tudjuk, miért használják százezres törzsvásárlóink, csak sejtjük!

Egy biztosnak látszik, miszerint mindenki egyénileg közelíti meg a SPURI használatát! Sõt az is befolyásolja a felhasználóinkat, hogy miképp kezdték el az adalékolást.

Hírlevél feliratkozás