Benzinek 2020.év tavaszi analízise 1. rész

 I. rész 100-as prémium vizsgálatok

(Avagy! Hová lettek a vírusölõ alkoholok?)

 Több olajtársaság benzinjeit vizsgálhattuk volna, de most kettõt vettünk ki (95-ös, 100-as) szúrópróba szerint Szegeden. Ebben a vizsgálatban normál és a 100-as benzin közötti különbségre voltunk kíváncsiak. Különös tekintettel, arra a sok észrevételre, hogy a 100-as benzintõl jobban melegszik az autó, és fürgébb a motorja. Saját és több tucat vásárló észrevétel alapján indítottunk vizsgálatot. Viszont az, miszerint egyes tartományokba energikusabb az autó, mitõl lehet?  Miért van így? Tettük fel a kérdést! A vegyi labor vizsgálataiból kiderült miért is! Összetételbõl érdekes következtetést lehet levonni. Ez bizonyára, mindenkép magán véleménynek számít, és egy minta alapján nem lehet általánosítani. 

E10 segítség Önöknek!

ImageA mai naptól tájékoztatás képen gallérmatricát  helyeztünk minden spuris flakonra, hogy értesítjük Önöket az E10 benzinhez remekül illeszkedik mind a két termékünk.

A gallérmatrica minden flakonra rákerül 2 hónapig azaz 2020.03.15.-ig. Image
Kérjük törzsvásárlóinkat, kereskedelmi partnereinket, hogy segítsenek az ismerőseik, vásárlóik tájékoztatásában azzal, hogy neki ajándékozzák ezt a gallérmatricát.
Elõre is köszönjük szívességüket.

TÁJÉKOZTATÓ!

Az E10 benzinhez létkérdés a SPURI

(Közlemény az emelt etanol szintû üzemanyaghoz)

Image

Minden autós fél, mert a szakma nem ismeri el a több etanol jelenlétét a benzinbe. Igazuk van. Azonban nem azonnali tönkre menetelrõl beszélünk, hanem alattomos minden alkatrész szép lassan való meghibásodásáról. Nem lesz ilyen gondja, ha folyamatosan használja a SPURI üzemanyag adalék valamelyik fajtáját. Mindegy melyiket. Tönkre menetel ezen oknál folytán kizárt.

Ám van egy olyan tényezõ, mely teljes egészben nem küszöbölhetõ ki, mint a fûtõérték drasztikus csökkenése, ezzel párhuzamosan pedig a fogyasztás növekedése a normál 95-öshöz képest. A SPURI jelentõsen javítja az újabb energia hátrány nagy részét, úgy 60%-ban. De valljuk be több más bio alkohol származékkal és más gyenge fûtõértékû folyadékot is bele kevernek a benzinbe ezért ez meg is látszik az üzemanyagokon.

2014-ben már ráigazítottuk a Spurit az E10-re


Image Tehát az E10-be normál 95-ös jellege miatt is 10% etanolt szeretnének legalizálni! Az igaz, hogy már mindenhol ilyen sok van benne! De ez még nem hivatalos az UNIÓ-ban. De dolgoznak az ügyön, hogy még többet tudjanak belesajtolni. A törvény úgyis 1-2% többletet enged! Akkor biztos több is lesz benne ezekbõl a nem odavaló, olcsó anyagokból!
Nem zörög a haraszt, ha nem fúj a szél! Bizony évek óta figyelmeztetjük az autósokat, hogy a mostani üzemanyagokba muszáj SPURI-t adalékolni!  Nem más adalékokat, hanem csak SPURI-t, vagy SPURI JG-2 Sport adalékot. A jó üzemanyag létkérdés! Ez viszont senkinek nem érdeke!
Sok-sok év és kiderülnek a szándékok! Sõt nyilvánvaló lett, hogy a 10% bio komponenst legalizálni akarják! Lenyomni a nép torkán! Ehhez környezetvédelmi elméleteket gyártanak!
De mindegyik hibás következtetés!  Sokszor megcáfoltuk már ezen a SPURI honlapon is! Lám, lassan azért kénytelenek bevallani! Hogyan mûködik ez a kommunikációba? Leírom!

Bleszák Feri Vásárlói vélemény

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Adott egy 7 éves benzines autóm, folyamatosan karbantartott, sõt, még túlzásba is vittem a gondoskodás. Mindezek ellenére 8 hónapja check engine jelzett, kiolvastattam, P0302-P0304 hibakóddal 2-es, 4-es hengerben szakaszos gyújtáskimaradást olvasott a kódolvasó. Az autó nem produkált hibát, nem rángatott, nem 3 hengerezett, nem nõtt a fogyasztás és semmi egyéb, ezért tünet nélkül a szerelõknek nem volt könnyû dolguk. Kezdtük gyertyacserével, a hiba visszajött.

Márkaszerviz volt a következõ lépés, ahol a 2-es és 4-es trafót felcserélték az 1-3-al. Hibát nem vitte át, marad a 2-4-ben. Ekkor azt mondták 600e Ft-ért motorvezérlõ csere, ami miatt elveszett a bizalmam a márkaszervizben. Utána egy garázsában szerelõ, de ajánlások alapján az autóm típusára szakosodott szerelõhöz mentem. Õ belenézett a gyertyákba, kiderítette, hogy nem ebbe való, de „szerencsére" nála van NGK, hadd szóljon, cseréljük ki.

Kicseréltük, a hiba egy idõ után megint vissza jött. Bementem egy Bosh Car szervizbe (mai napig Õk a szerelõim), ahol a kartergázcsõ mûanyag vége el volt fáradva, kicserélték, jó ideig nem is jelentkezett a hiba, aztán megint csak elõjött.

Télen a korszerű autókba is kell SPURI?

A szalonból kihozott autókról, nincs információja általában a boldog tulajdonosnak, hogyan kezelje, tankolja jármûvét. Legyen az dízel, vagy benzines ma már mindegy. Vigyázni mindegyikre kell. Mit mond a szalon? Nagyon fontos, hogy a sorban következõ szervizre vigye el! Tiltott az utólagos adalékolás. Ez így nem igaz! Több autó gépkönyvébe már szerepel az, hogy igenis utólagos adalékolással javítsa fel az üzemanyagot. Régen ilyen még nem volt a használati utasításokba, mert bizony az adalékok legtöbbje csaló volt, sajnos a nyugati nagy neves márkák is. Rájöttek, hogy nem megfelelõ üzemanyag miatt megugrott a garanciális javítások száma, hisz rendre 1-2éven belül, és 100ezer km futás teljesítményig jelentkezik a baj!

Nézzük, mit mutatnak a tények.

Hírlevél feliratkozás