Gyakran Ismételt Kérdések
Spuri (piros) kérdések
Nincs ilyen probléma! A flakon csak addig van nyitva, míg kiönti a mennyiséget. Utána visszazárva nem gond, ha 1-2 hónapig még elhasználja a maradékot. Viszont átönteni más flakonokba nem javasoljuk! Csak eredeti, speciális, semmire nem hasonlító műanyag SPURI flakon felel meg a magas ionizációs energia szintnek! Tehát vásárolhat nyugodtan nagyobb kiszerelést, kivéve az 5/1 es ipari kiszerelés!
A SPURI szavatossági ideje KORLÁTLAN!
Természetesen használható!
Sőt a motornál elvárás is, hiszen ezek a mai üzemanyagok a motorokra gyilkosok. Gondoljon a szontimentizáció hiányra, a magas égési emisszióra, stb. Kérem olvasson bele néhány cikkünkbe.
” A SPURI üzemanyag adalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!”
Ebben a belső égésűből a lényeg, hogy a kétüteműtől a wankel motorig minden beletartozik. Például láncfűrész, áramfejlesztő, fűnyíró, stb. is beletartozik.
Mindenek előtt köszönjük, hogy törzsvásárlónk. Tudjuk, hogy Ön többször is írt konstruktív, és tájékozódó gondolatot nekünk.
A flakon egy különlegesen magas energiaszintű folyadékot tartalmaz! Ezért a műanyagot erre kellett kifejleszteni mintegy 24 év kitartó munkájával. Már nem fogy a flakonból a folyadék mint régen! (Koreában gyártják csak nekünk ezt a granulátumot) Európában csak mi fejlesztettünk ki egy flakonfúvó gépet erre az az anyagra. A kupak is egy purhab tömítésű, speciális, dupla anyagból készült, sőt mind a 4 féle hatóságnak meg kell feleljen, még a meghúzási nyomatékot is előírják! Általában a legtöbben egy papír zsebkendőt készítenek elő a beöntés előtt. Hirtelenebb mozdulattal veszik ki a tankból, és többletet letörlik a menetelésről egy csavaró mozdulattal. Ekkor már nem szalad meg a kupak újrahúzáskor! No persze már a 27 Nm nyomaték helyett, elegendő 4-5 Nm visszahúzni a kupakot! Meg lehet erőltetni a kupakot, mert a különleges kopáscsökkentők dolgoznak a felületen letörlés után is némileg! Ha így jár el az ötszöri adalékozási beöntés könnyebb lesz! Továbbá jelzem, hogy biztonsági okokból, mindig állítva kell elhelyezni az autóba a flakont, hogy ne tudjon eldőlni. Bontatlan, és bontott formában is! (gondoljon a nyári kánikula nagy hőmérséklet különbségére is. Ekkor nem lesz probléma a tárolásba sem!
Köszönjük a türelmét, mindent megteszünk, hogy komfortos érzése legyen a vásáróinknak!
Remélem tudtam segíteni.
Jó hírem van. Nincs a SPURI márka, és motor típus korlátozás. A piros alapvető molekula pótlásokkal, egy üzemanyag javítást végez! Az üzemanyagok fontosabb 28 féle jellemzőjét javítja! A kék mivel prémium minőség, fokozott védelmet nyújt, ez dinamikusabb motort is eredményez! A honlapunkon van egy cikk is ami leírja. ÍME: Melyik SPURI-t válasszam, pirosat, vagy a kéket? – Spuri Adalék
Minden sűrűn vizsgáljuk az üzemanyag gyártás aktuális módszereit. Az analízból látszó hiányosságokat pótoljuk. Mi egyedül az egész kontinensen. Hogy a kúti üzemanyagot alakítsuk a legoptimálissá. Összegezve jól tette, hogy prémium kék adalékkal kényeztette járművét!
Köszönjük, hogy SPURI-t használja!
Spuri JG2 (kék) kérdések
Természetesen használható!
Sőt a motornál elvárás is, hiszen ezek a mai üzemanyagok a motorokra gyilkosok. Gondoljon a szontimentizáció hiányra, a magas égési emisszióra, stb. Kérem olvasson bele néhány cikkünkbe.
” A SPURI üzemanyag adalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!”
Ebben a belső égésűből a lényeg, hogy a kétüteműtől a wankel motorig minden beletartozik. Például láncfűrész, áramfejlesztő, fűnyíró, stb. is beletartozik.
Mindenek előtt köszönjük, hogy törzsvásárlónk. Tudjuk, hogy Ön többször is írt konstruktív, és tájékozódó gondolatot nekünk.
A flakon egy különlegesen magas energiaszintű folyadékot tartalmaz! Ezért a műanyagot erre kellett kifejleszteni mintegy 24 év kitartó munkájával. Már nem fogy a flakonból a folyadék mint régen! (Koreában gyártják csak nekünk ezt a granulátumot) Európában csak mi fejlesztettünk ki egy flakonfúvó gépet erre az az anyagra. A kupak is egy purhab tömítésű, speciális, dupla anyagból készült, sőt mind a 4 féle hatóságnak meg kell feleljen, még a meghúzási nyomatékot is előírják! Általában a legtöbben egy papír zsebkendőt készítenek elő a beöntés előtt. Hirtelenebb mozdulattal veszik ki a tankból, és többletet letörlik a menetelésről egy csavaró mozdulattal. Ekkor már nem szalad meg a kupak újrahúzáskor! No persze már a 27 Nm nyomaték helyett, elegendő 4-5 Nm visszahúzni a kupakot! Meg lehet erőltetni a kupakot, mert a különleges kopáscsökkentők dolgoznak a felületen letörlés után is némileg! Ha így jár el az ötszöri adalékozási beöntés könnyebb lesz! Továbbá jelzem, hogy biztonsági okokból, mindig állítva kell elhelyezni az autóba a flakont, hogy ne tudjon eldőlni. Bontatlan, és bontott formában is! (gondoljon a nyári kánikula nagy hőmérséklet különbségére is. Ekkor nem lesz probléma a tárolásba sem!
Köszönjük a türelmét, mindent megteszünk, hogy komfortos érzése legyen a vásáróinknak!
Remélem tudtam segíteni.
Legutóbbi hozzászólások