Barion Pixel

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Spuri (piros) kérdések

Bizonyára Ön is az olajtársaságok reklámja alapján használ nagyon drága prémium benzint! Ne tegye! Ne higgyen nekik! A spuri-adalek.hu honlapunkon számos cikkben analizáltuk molekálént szinte társaság prémium benzinét, ami katasztrófa a motornak! Nem térnék ki részletesen, de elég csak annyit írnom, hogy a motorok tervezett 800 fokos égése helyett 950 fokon ég a prémium. Tele ipari hulladékkal, (38-41%) rákkeltő aromás benzol származékú nitró anyagokkal) A prémium hulladék benzin, és még jó drágán is adják, hogy azt higgye a vevő, az jó! Olyan rossz minőség, és az egymásba öltődő égési folyamatból is hiányzik legalább 70-80 féle molekula származék!  Ezért is szenved tőle a motor!  100 ezer km-nél pedig alattomosan lassan elgyengül a motor!  Mert a kipufogó szeleptányérok szélei elégnek, nem zár teljesen.  De fogyasztói társadalomba élünk majd vesz másik autót, ha tönkre megy!  Kérem tájékozódjon a honlapunkon pontosan mit is tankol Ön! Meg fogja érteni, hogy azt amit kivonnak a festékgyártásból, a műanyag ipar mellékterméke nem tudják hova tenni, és beleteszik a benzinekbe! A normál benzinbe (95) kevesebbet, a prémiumba meg többet! A 28 legfontosabb benzin jellemző közül csak egy felel meg az oktánszám! Erre hivatkoznak, hiszen a lakosság csak ezt ismeri! Ami a 10-ed ilyen fontos! Mai gépek már akár 81-es benzinnel is szépen üzemelnek, és nem kopnak tőle! Az oktán őrület még a gyújtásnál is óriási probléma! A 100-as benzineket ráadásul legtöbbször 101,6-102,4 oktán körül mértük. Miért is? Ennyire jótékonysági hivatal lenne minden olajtársaság! A gázkromatográfia görbéje nem hazudik! Tehát ajánlom a normál benzint, azok közül is MOL-ét, ez nincs még agyon pancsolva. Ha nagyon szeretné az utazási élmény nyomatékát, és fokozott motor védelmet akkor SPURI JG-2 -t használja minden tankoláskor! A hűtőgél konfigurációk megvédik a motort a magas hőtől. Próbálja ki! Megéri! A honlapunkon pedig olvashat az Önt érdeklő több száz cikkből. Mi az aktuális benzin, gázolaj gyártási hiányosságokhoz szabjuk az adalékainkat! Nem mindegy mihez, mit adunk! Remélem tudtam segíteni. Köszönöm értékes kérdését, ami ma már szinte fertőzés szerinti. Hiszen a nyugaton ezt nem engedik, így ide hordják Kelet-Európába!Nagyon szomorú!

Nincs ilyen probléma! A flakon csak addig van nyitva, míg kiönti a mennyiséget. Utána visszazárva nem gond, ha 1-2 hónapig még elhasználja a maradékot. Viszont átönteni más flakonokba nem javasoljuk! Csak eredeti, speciális, semmire nem hasonlító műanyag SPURI flakon felel meg a magas ionizációs energia szintnek! Tehát vásárolhat nyugodtan nagyobb kiszerelést, kivéve az 5/1 es ipari kiszerelés!

 

 

 

A SPURI szavatossági ideje KORLÁTLAN!

Természetesen használható!
Sőt a motornál elvárás is, hiszen ezek a mai üzemanyagok a motorokra gyilkosok. Gondoljon a szontimentizáció hiányra, a magas égési emisszióra, stb. Kérem olvasson bele néhány cikkünkbe.

” A SPURI üzemanyag adalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!”

Ebben a belső égésűből a lényeg, hogy a  kétüteműtől a wankel motorig minden beletartozik. Például láncfűrész, áramfejlesztő, fűnyíró, stb. is beletartozik.

Mindenek előtt köszönjük, hogy törzsvásárlónk. Tudjuk, hogy Ön többször is írt konstruktív, és tájékozódó gondolatot nekünk.

 

A flakon egy különlegesen magas energiaszintű folyadékot tartalmaz! Ezért a műanyagot erre kellett kifejleszteni mintegy 24 év kitartó munkájával. Már nem fogy a flakonból a folyadék mint régen! (Koreában gyártják csak nekünk ezt a granulátumot) Európában csak mi fejlesztettünk ki egy flakonfúvó gépet erre az az anyagra. A kupak is egy purhab tömítésű, speciális, dupla anyagból készült, sőt mind a 4 féle hatóságnak meg kell feleljen, még a meghúzási nyomatékot is előírják! Általában a legtöbben egy papír zsebkendőt készítenek elő a beöntés előtt. Hirtelenebb mozdulattal veszik ki a tankból, és többletet letörlik a menetelésről egy csavaró mozdulattal. Ekkor már nem szalad meg a kupak újrahúzáskor! No persze már a 27 Nm nyomaték helyett, elegendő 4-5 Nm visszahúzni a kupakot! Meg lehet erőltetni a kupakot, mert a különleges kopáscsökkentők dolgoznak a felületen letörlés után is némileg! Ha így jár el az ötszöri adalékozási beöntés könnyebb lesz! Továbbá jelzem, hogy biztonsági okokból, mindig állítva kell elhelyezni az autóba a flakont, hogy ne tudjon eldőlni. Bontatlan, és bontott formában is! (gondoljon a nyári kánikula nagy hőmérséklet különbségére is. Ekkor nem lesz probléma a tárolásba sem!

Köszönjük a türelmét, mindent megteszünk, hogy komfortos érzése legyen a vásáróinknak!

Remélem tudtam segíteni.

Jó hírem van. Nincs a SPURI márka, és motor típus korlátozás. A piros alapvető molekula pótlásokkal, egy üzemanyag javítást végez! Az üzemanyagok fontosabb 28 féle jellemzőjét javítja! A kék mivel prémium minőség, fokozott védelmet nyújt, ez dinamikusabb motort is eredményez! A honlapunkon van egy cikk is ami leírja. ÍME: Melyik SPURI-t válasszam, pirosat, vagy a kéket? – Spuri Adalék

Minden sűrűn vizsgáljuk az üzemanyag gyártás aktuális módszereit. Az analízból látszó hiányosságokat pótoljuk. Mi egyedül az egész kontinensen. Hogy a kúti üzemanyagot alakítsuk a legoptimálissá. Összegezve jól tette, hogy prémium kék adalékkal kényeztette járművét!

Köszönjük, hogy SPURI-t használja!

Spuri JG2 (kék) kérdések

Természetesen használható!
Sőt a motornál elvárás is, hiszen ezek a mai üzemanyagok a motorokra gyilkosok. Gondoljon a szontimentizáció hiányra, a magas égési emisszióra, stb. Kérem olvasson bele néhány cikkünkbe.

” A SPURI üzemanyag adalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!”

Ebben a belső égésűből a lényeg, hogy a  kétüteműtől a wankel motorig minden beletartozik. Például láncfűrész, áramfejlesztő, fűnyíró, stb. is beletartozik.

Mindenek előtt köszönjük, hogy törzsvásárlónk. Tudjuk, hogy Ön többször is írt konstruktív, és tájékozódó gondolatot nekünk.

 

A flakon egy különlegesen magas energiaszintű folyadékot tartalmaz! Ezért a műanyagot erre kellett kifejleszteni mintegy 24 év kitartó munkájával. Már nem fogy a flakonból a folyadék mint régen! (Koreában gyártják csak nekünk ezt a granulátumot) Európában csak mi fejlesztettünk ki egy flakonfúvó gépet erre az az anyagra. A kupak is egy purhab tömítésű, speciális, dupla anyagból készült, sőt mind a 4 féle hatóságnak meg kell feleljen, még a meghúzási nyomatékot is előírják! Általában a legtöbben egy papír zsebkendőt készítenek elő a beöntés előtt. Hirtelenebb mozdulattal veszik ki a tankból, és többletet letörlik a menetelésről egy csavaró mozdulattal. Ekkor már nem szalad meg a kupak újrahúzáskor! No persze már a 27 Nm nyomaték helyett, elegendő 4-5 Nm visszahúzni a kupakot! Meg lehet erőltetni a kupakot, mert a különleges kopáscsökkentők dolgoznak a felületen letörlés után is némileg! Ha így jár el az ötszöri adalékozási beöntés könnyebb lesz! Továbbá jelzem, hogy biztonsági okokból, mindig állítva kell elhelyezni az autóba a flakont, hogy ne tudjon eldőlni. Bontatlan, és bontott formában is! (gondoljon a nyári kánikula nagy hőmérséklet különbségére is. Ekkor nem lesz probléma a tárolásba sem!

Köszönjük a türelmét, mindent megteszünk, hogy komfortos érzése legyen a vásáróinknak!

Remélem tudtam segíteni.

×
Kosaram
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlás
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok