Csak az a kérdés mikor. Ne legyenek illúziói. Az autó alkatrészeinek elhasználódása mindennapi jelenség. Ezek között a legköltségesebbek az üzemanyag okozta problémák. Optimális üzemanyagot a multik sosem gyártanak! Cél olcsó tömeggyártás. Szerteágazó több tucat hiba csupán 1-2 gyűjtő ábrán keresztül tudatja az autóssal, hogy probléma van, nem tervszerűen működik a jármű.
Alapjaiban érdemes megjegyezni a következőket. Mikor a hiba, már műszerfali kijelzést kap nem kicsi baj. Utólagosan hozzáadott adalékkal 50% az esély. A megelőzés ad biztos megoldást! Ez azt jelenti, hogy minden tankba SPURI adalékot kell használni, mert a jó üzemanyag állandóan kell az autónak. Fellángolás szerűen adalékolt, jó minőségű üzemanyag semmi célt nem tud elérni. Ha a hibajel elmúlik, akkor később előjön ismét a kúti üzemanyagtól. Mindegy melyik olajtársaságé. A prémium üzemanyagok kimutatott összetételéből eredően a károsabb magasabb égési hő, és fűtőérték miatt az égéstér, és a kipufogó rendszer is beég, cementálódik. Egyszeri használata is visszahozhatatlan károkat okoz az autónál, a tartós pedig folyamatos, alattomos, motorgyengülést eredményez! Gondoljunk a beragadt kompresszió gyűrűkre, sérült csúcsokra, elégett szeleptányérokra. Ez már a műszerfal nem jelzi!
Láncreakció szerűen romlanak az autó más egyéb alkatrészei is, ha nem javítjuk ki az első hibajel után a problémát. Optimálishoz közeli üzemanyag összetételt még egyik olajtársaságnál sem mértünk. Pld. probléma van az aromás tartalommal, a heterogén tulajdonsággal, kopáscsökkentőkkel, víztelenítéssel, égési gyorsasággal, szavatossági idővel, ……stb. stb.
Autóüzemeltetés akkor jó, ha mindig jó minőségű utólagosan adalékolt üzemanyaggal járunk. Az igen drága és hosszadalmas javításoktól így megszabadulunk. Három évtizedes tapasztalat, hogy az autósnak pénzébe sem kerül, mert rögtön tankolásonként megtérül. Az átlag 10% körüli fogyasztás csökkenése miatt. A SPURI használata duplán nyereséges. De csak akkor, ha több adalékolt tankolás után kitisztította a rendszert a tanktól a kipufogó végéig.
Így nem fog a hibajel előjönni soha, ha tiszták az alkatrészek. Gondoljon arra, hogy egy lambdaszonda kormossága is okozhat 4-5 alkatrész tönkre menetelét, ami esetleg többszázezres, esetleg milliós javítást is eredményezhet. De egy EGR szelep, egy katalizátor, egy koromszűrő, egy NOx katalizátor, egy AdBlue adagoló, egy légtömegmérő is okozhat gyors láncreakciót!
Ezeket a kellemetlenségeket az előre látó autós ma már 100% biztonsággal ki tudja iktatni. Használjon folyamatosan SPURI üzemanyag adalékot. Esetleg extra tartósság érdekében még a SPURI JG-2 adalék is nyereséges. Plusz az utazási élmény páratlan lesz a többlet nyomaték miatt!
További biztonságos célba érést kívánunk!
Kisújszállás, 2023.06.05. SZAKI Kft.
Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
Legutóbbi hozzászólások