A SPURI fejlesztés elõnye másfél évtized!
A minap jelent meg az autótechnika újságban egy cikk, mely szerint hûtõgél, vagy csupán csak hûtõ jellegû folyadékkal kísérleteznek.
A „határátlépés” címû cikkbõl kiderül, hatalmas fejlesztési erõket összpontosítottak arra, hogy az üzemanyagba bekerülõ vízspricc , kevesebb égéstéri hõmérséklettel zajlódjon le! A két helyen bejuttatott víz rengeteg problémát vet fel.
Tisztelet a BMW mérnököknek, hogy egyáltalán kezdik kapizsgálni a lényeget! Pont ezt oldottuk meg a SPURI egyik komponensével, a hûtõgéllel az 1998. évi fejlesztési fázisban! Persze eleinte azt mondták a jármûmérnökök, és a szakma elitje is, hogy semmi jelentõsége a hûtõgélnek. Azt mondták, hogy semmi elõny nincs abból, hogy a kipufogógázunk SPURI-val 60-80 C⁰ fokkal kevesebb. Aztán lassanként egyre többen kezdtek rájönni, hogy a hideg henger elõkészítés elmélete mûködik! Minden mért fizikai paraméter erre utal!
Legutóbbi hozzászólások