Sosem tudja, mikor milyen ok miatt romlik el az autó motorja! Egy cikkben a Totalcar-on „Húsz motor, ezt kerülje!” címmel publikálnak motortípusokat, gyártmányokat, ezt állítólag a csehek tették közhírré!
Ebben leírják, milyen problémák jönnek elõ, és miért! Ok-okozati összefüggésre is kitérnek!
Kicsit figyelmesen elolvasva érdekes következtetésre juthatunk!
Nagyobb része az elégtelen üzemanyag minõségre nincs felkészítve! Majd hogy minden evõnek kell lennie a motoroknak! De nem azok! Jellemzõen egy csomó olyan problémát írnak le, ami jó üzemanyaggal nem is hibásodna meg! Nézzük! Mit is tud megoldani a SPURI üzemanyag adalék!
1. Hûtési problémák, hõ feszültségi problémák
2. Porlasztócsúcs elégése
3. Hengerfej és gátrepedés
4. Gyûrûkopásos kompresszió vesztés
5. EGR szennyezõdésbõl eredõ bajok tömege
6. Kipufogó túlzott torló nyomása miatti feszültségek
7. Katalizátor fokozott igénybevétele, tönkremenetele
8. Részecske szûrõ /DPF/ beégése
9. Lambdaszonda és egyéb érzékelõ meghibásodása
10. Üzemanyag szivattyúk elégtelen mûködése, szegény keverékképzés.
11. Erõtlen motor, a kipufogószelep elégése!
12. Gázolaj megégése, folyadékba hamuképzõdés.
13. Rezonanciális tönkremenetel
14. Oxidációs szennyezõdések, kiválások károkozás
15. Gyújtási problémákból eredõ tolorencia hiánya /benzines/
16. Elõtöltésre való érzékenység /dízel/
17. Keverék képzési gondokból eredõ tûrõképesség hiánya!
18. Vészprogram üzemelési gondok
Ezek csillapítását, legtöbbször kiküszöbölését elvégzi a SPURI üzemanyag adalék! Többször felvetõdött a vendégkönyvbe is több motor speciális problémája. Multijet, Pdi,Tdi stb. amire egyértelmû megoldás volt a SPURI.
Nem kell sport JG-2-t használni, nem kell túladagolni, csak használni állandóan a normál SPURI-t, a pirosat! Ekkor biztonságosan autózhat mindenki, még ha tudta nélkül is problémás motor szériát választott is! Nagyon benne kell lenni a szakmában, ha ezt ki akarja valaki választani, melyik a jó motor. Új autónál pedig ez bizony rizikó! Tehát új korától az autót adalékoljuk SPURI-val!
Kapja meg azt az üzemanyag minõséget, amire tervezték! Mert a legjobbra tervezték, az biztos!
Nem ipari pakurát és hulladék üzemanyagot feltételez a motor konstruktõre!
Még a konstrukciós egyezéseken belül is a gyártási éveket is figyelni kell! Van úgy, hogy ugyan abban a motorkódban más évben gyártott motor nagyon problémás, érzékeny alkatrészekbõl gyártották!
Egy piezoelektromos porlasztó váltást nem vesz észre egy halandó autós! Pedig lehet rossz széria! Ha a gázolaj jó minõségû SPURI-s, akkor ezt észre sem lehet venni, többszázezer kilométeren sem!
Normál kúti gázolajnál, vagy prémiumnak kikiáltott gázolajnál bizony beüthet lassanként a baj!
A jó minõségû üzemanyag megtérül, a javítási költségek kiiktatása miatt!
A fogyasztás csökkentése, csak hab a tortára, bónuszként könyvelhetõ el!
Adalék nélkül autózni a mai világban luxusnak számít! Bárhogyan is közelítjük meg a témát!
Ellenérdekek miatt, sosem lesz a kutakon ennyi pénzért, ilyen módon adalékolt, fullos minõségû üzemanyag! Nem éri meg az olajtársaságoknak a magas rezsi miatt elõállítani!
Ezért megoldás a kis cég, szerény árfekvésû adaléka. Önnek kell tennie tehát autója érdekében valamit! Pontosabban SPURI-val adalékolt üzemanyaggal közlekednie!
A változást mindenképp éreznie kell hosszútávon is, hiszen a SPURI már bizonyított eladási mennyiségben, és évtizedben mérhetõ, eltelt idõ viszonylatában is!
Bizonyítsa be Ön is, hogy szeret biztonságba autózni, bármilyen típust is választott!
A rizikó mentesség ma már létkérdés!
A minõség mindig megtérül! Ezt garantáljuk Önnek!
Biztonságos napi célba érkezést kívánok minden kedves olvasómnak!
Kisújszállás, 2014. november 19.
Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások